Cerenin Gözünden;
Sabah kalktığımda üstümü değiştirdim.
Makyajımla saçlarımı yapıp aşağıya indim.
Kahvaltı yaptıktan sonra şirkette geçtik.
Cenkle ben şirkette ceoyduk.
"Erkencisiniz Cenk bey"
Dedim dalga geçer bir tavırla.
"Hiç sorma ya sabah, sabah babam dikildi tepeme zebelek gibi"
"Şaka mı yapıyosun?"
"Yoo"
"Ye Cenk senin şu -ellerimle tırnak yaparak- gece hayatın yüzünden, şirkette bi ton basın geliyo. Senin yediğin haltlar konuşuluyo ve hepsinin ağzını BEN kapamak zorunda kalıyorum! Ve hepsiyle ben uğraşıyorum!"
"Tamam, tamam. Bu sondu söz bak, sen beni babamın azarından kurtar dille benden ne dilersen"
Dedi yanağımdan makas alırken.
"Hıhı, son bu son. Biliyorum ben o sonları"
"Biliyosan sorun yok o zaman"
Tam konuşucaktım ki basının dışardan sesleri geliyodu.
Şimdi siz basın ne alaka diye sorucaksınız. Bu salak her gece bi kızla olduğu için bu şirketede yansıyo malesef ve bi tek ben kapıyabiliyorum çenellerini malesef.
"Ellerinden öperler"
"Of Cenk OFF"
"Sen var ya bi tanesin bi tane"
Bu sefer burnumdan fındık aldıktan sonra odasına gitti bay ukala.
Sabır dileyip bende basının yanına gittim.
"Ceren hanım, Ceren hanım. Cenk beyin bu seferde ünlü manken *****'enle bardan ayrıldığı doğru mu?"
Dediklerine kısa süreliğine güldüm.
"Arkadaşlar daha öncede dediğim gibi, Cenk evet o mankenle ayrıldı bardan ama aralarında hiç bir şey geçmediğinden emin olabilirsiniz. Mesela şöyle düşünün, arkadaşıyla barda eylendi sonrada evine bıraktı. Direk bence işleri başka bi yana sürüklemenize gerek yok"
"Ama mankenle görüntüler pek öyle söylemiyo Ceren hanım"
"Manken dikat çekmek için ortaya bu tür bi yalan atmış, aklınca kendini büyültücek ama lütfen böyle şeyler için kariyerimizi üzmeyelim çenemizide yormıyalım. Video gelicek olursak eyer, Cenk çoğunlukla hotteldeki evinde kalıyo, aynı hottelde kalıyomuşlar tesadüf işte, neyse hottele girerkende böyle bişey çekilmiş. Ama dediğim gibi aralarında hiç bir şey geçmedi"
Yukarıya yani Cenkin camına baktığımda burayı izliyodu.
Eliyle bana harikasın işaretti yaptı bende göz devirip basına döndüm.