15.Bölüm

489 33 37
                                    

Her kez aynı anda "Nee?!" Demişti.

2 Saat Sonra...

Her kez çok üzgündü Cenk ise kendini suçluyodu.

Işık ise Cerenin ne olur, ne olmaz diye sağıdı sütleri içsede annesinin kokusuna kadar her şeyini özlemişti...

Gündüm ise;

@cencer_ışkaracay ; Siz tekrardan böyle olucaksınız biz inanıyoruz #cencerış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@cencer_ışkaracay ; Siz tekrardan böyle olucaksınız biz inanıyoruz #cencerış ...

Bu Gönderi Yorumlara Kapalıdır.

1 Hafta Sonra...

Ceren hala komadaydı, Işığı mamaya alıştırmaya çalışıyolardı ama nafile.  

Cenkse yine hastaneyi dağıtıp doktorların yakasına yapışıyodu.

"D-doktor, doktor bey!"

Diyerek yanına koştu Damla doktorun.

"Doktor bey Ceren, Ceren nasıl?!"

"Ceren hanım hala tedaviye karşılık vermedi malesef, verse bille eskisi gibi olucağından emin değiliz"     

"N-nasıl yani?"

"Hafıza kaybı yaşayabilir,"

"Nasıl ya?!"

"Yada bu da olmayalir belki"

"Belki ne?!"

"Kısa ve öz, kendinizi her şeye hazırlayın. Son üç gündür durumu dahada kötüleşiyo üzgünüm-"

Cenk doktoeun yakasına yapışmıştı.

"Nesine üzgünsün lan?!! Nesine!? Bana bak o kız yaşicak! Anladın mı beni?! Onu yaşatıcaksın yoksa sorumluau ben olmam!!"

Cenki zar, zor almışlardı doktorun üstünden.

2 Gün Sonra...

Cenk Cerenin yanına girmişti doktorlardan izin alıp.

Odadaki sandalyelerin bi taneaini yatağın yani Cerenin yanına çekmişti.

Cerenin ellini avucunun içine alıp okşadıktan sonra üstüne küçük bir öpücük kondurmuştu gözünden akan bir yaşla.

"Hadi, hadi Ceren uyan...Yüzüme bille bakma, isteme beni ama uyan, kızımızı annesiz bırakma. Ben Işık... Her kez seni çok özledi Ceren... Kalk artık hadii. Yalvarırım kalk şurdan! Sen hastaneyi sevmezsin zaten kalk çık hastaneden! Ben sana çok aşığım Ceren...Seni geç buldum, erken kaybedemem! Sana yaşattığım onca şey yüzünden özür dilerim, ama beni bunla cezalandırma... Bunu gerçekten kaldıramam çünkü. Kaldıramam!"

Biraz daha öyle yanında durup konuştuktan sonra anlına bi buse kondurup kalkmıştı ki makineden gelen sesle arkasına döndü.

Makinedeli Cerenin kalp atışlarını gösteren makine şu anda dümdüzdü.

"Ceren?!"

Doktorlar içeri dalmıştı Cenki zorla çıkartıp Cerenle ilgilenmeye başlamıştı, ve evet Ceren tedaviye karşılık vermişti. 

2 Gün Sonra...

Cereni normal odaya almışlardı bu gün ve uyanmasını bekliyolardı.

Cerenin gözlerini açmasıyla her kezin başına üşüşmesi bir oldu.

"Ceren?!"

Dedi Cenk mutluluk ve sevinç içinde.      

"Sen Kimsin?"

15. Bölüm Sonu... 

Ceren sizce her şeyi geri hatırlicak mı?

Cenkin buna tepkisi ne olucak?

Bi dahaki bölüm azcenlove 'de. Ellerinden öperlee knkcımmmm.

Sevmek Aşka Dahil Midir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin