"Ney?"
Bir iki dakika yüzüme boş boş baktıktan sonra konuştu."Değer veriyorum! Kızımın annesisin sonuşt!"
"Değer veriyomuş SEVSİNLER! Seni ilgilendirmez ENİŞTE!"
Onu hızla ittip masaya geri döndüm.
1 Hafta Sonra...
O geçen gün ikna edemediğimiz müşter yani Onur beyle bu gün bi tane daha toplantımız vardı.
Hızla üstümü giyindim
Hemen fotorafını çektim yine ve instagrama attım.
@cerenozsoy ; Belirli kişilere sadece böyle gülümserim😌
@cenkkaracay ve @damlakaracay ve diğer 234.123 kişi beyendi.@cenkkaracay ; Kimmiş o belirli kişiler?
Yanıt - @cerenozsoy ; Sen olmadığın kesin🙂
Yanıt - @cenkkaracay ; Allah, Allah! Kim diyo onu?
Yanıt - @cenkxceren_karacay ; Ya bırak abi Allah aşkına, bi düşün sence Ceren abla senden vaz geçe bilir mi? Yada bebeğin?
(Bu CenCer'in fanıı😂)
@damlakaracay ; Onun o kafasındaki şeyi yemin ederim ki YERİM!😋
Yanıt - @cerenozsoy ; Sakın! Valla çok uğraştım takmak için ya.
Yanıt - @cerenn_karacayy ; Cenk abiyle birlikte büyütseydiniz eyer daha kolay takardın Ceren abla.
@civanyilmaz ; Ablam beni haşlicak ama olsun, dayısı çık ordan ananın önünü kapatıyosun, hayır bişey değil anandan daha güzelsin o bakımdan.
Yanıt - @cerenozsoy ; Vaayy anasını, hemen satışa geldik ben bu işi anlamadım aq.
Yanıt - @cenk_cemrekracayyy ; O bebeğide niye doğurduysan, senin yüzünden ve o velet yüzünden CenCem'in bebeği bi türlü olmak bilmiyo.