13.Bölüm

494 32 28
                                    

Ne!? Şimdi şuraya düşüp bayılsam yeridir valla bak!

Ben bunları düşünürken Cenk çoktaaan adamın ağzını yüzünü dağıtmıştı bille. Etraftakiler onları ayırmaya çalışırken ben salak gibi bunları düşünüyodum, te Allahım ya!

Aralarına geçtiğimdd durmak zorunda kalmışlardı.

"Ceren çık-"

"Cenk Işık! Işık çoook kötüymüş gitmemiz gerekiyo!"

"Ne? Noulmuş Işığa- Diceğimi zanediyosan eyer yanılıyosun! Hiç yalan aöyleyemiyosun Ceren! Yürü şimdi!"

"Hayvan!"

Çantamı alıp çıkışa doğru yürümeye başladım, Cenkte geldi ki dışarda bir ordu ile karşılaşmadık desem yalan olurdu.

Hepsi CenCer fanıydı.

İnsanların sevgisini hisetmek güzel ama bu kadarıda fazla!

Neyse bi fotoraf Allahtan.

@cencerfanfamily ; Bakışlar tesadüf değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@cencerfanfamily ; Bakışlar tesadüf değildir...😌😍

@cencemmmm ; Bu mu bakış? Cnm bizde bunun ağası var😉

Yanıt - @cenkceren_kracaayyy ; Aa, evet sizde bi tane var AMA Bİ TANE! Bizde o kadar var kii👊🤘😎

Yanıt - @cenkcemremm ; Ne kadar para verdiniz o pozları vermeleri için?

Yanıt - @isikkaracayyy ; Biz sizin gibi her boka para vermiyoruz, orjinal seviyoruz🙃

(Bu tamamen bizizz, conconlarla kavga ederken burdaki CenCer fanlarının dediklerinin beterini söylüyorummm🙃)

Sonunda hottele gelmiştik.

Işığı uyuturken bende yanında uyuya kalmıştım...

Sabah...

Cenkin tepemde Cerende Ceren diye bağırmasıyla uyandım.

"Ne var sabah, sabah!?"

"Bu çocuk neden susmuyo ya? Sabahtan beri başımın ırkına geçti, sevmedi mi acaba beni?"

"1- Acıktı, 2-Evet seni sevmedi"

Kızımı kucağıma aldığımda susmuştu.

"E çıksana!"   

"Ha yok ya arkamı dönerim ben"

"Arkadaki aynayı göremeyecek kadar salak değilim yanlız"

"Ne var önümde emzirsen? Merak ediyorum nasıl emiyo?"

13. Bölüm Sonu...

Sevmek Aşka Dahil Midir?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin