Cemal'den
Nisa o günden sonra benimle konuşmamaya başlamıştı. Adada Berkan'la takılıyor, sadece oyunlara çıktığımda destek oluyor; sadece benchte benimle konuşuyordu. Moralim çok bozulmuştu oyunlarda iyi performans göstermemeye başlamıştım adada da sürekli uyuyordum. Bu durum bizimkilerin de dikkatini çekmişti, birkaç gün sonra Gizem benimle konuşmaya geldi.
"Cemal sürekli iyiyim diyorsun ama iyi değilsin biliyorum. Nisa'yla aranız açılmış belli. Kavga da etmediniz ne oldu anlat rahatlarsın." dedi ikna edici bir sesle Gizem.
Anlatmalı mıydım bilmiyorum ama artık çok kötü olmaya başlamıştım o yüzden anlatmaya başladım içimi.
"Gizem sadece sana anlatıyorum lütfen büyük bir tepki verme zaten pişmanım, asla yapmamalıydım.. Nisa'yla her zamanki gibi oturuyorduk, birden onu öptüm. Nasıl oldu bilmiyorum kendimi kaybettim. O gün çekip gitti ondan beri konuşmuyoruz."
"OHA! DUDAĞINDAN MI ÖPTÜN?!"
"Gizem iyi ki büyük tepki verme dedim adayı ayağa kaldırdın."
"Ya ne biliyim şok oldum. Tamam sakinim. Sen de sakin ol çözeriz bi şekilde."
"Gizem nasıl sakin olayım kız konuşmuyor yüzüme bakmıyor. Sadece benimle konuşan kız herkesle samimi oldu. Üç günlük Berkan'la benle olduğundan daha samimi" dedim sinirle.
"Sen var ya yanmışsın. Berkan'ı mı kıskandın az önce?" dedi Gizem gülerek.
"Gizeem!"
"Tamam kankaa dünyanın en iyi, yok dünya fazla oldu. Survivor'ın en iyi ilişki uzmanı burda. Şimdi ilk önce yapacağın şey böyle devam etmek. Yani Nisa'yla konuşmamak. Kızın düşünmeye ihtiyacı var. O kendi sana gelecek merak etme sen. Tabi bu sırada içine kapanmak yok. Her zamankinden daha mutlu, enerjik olman lazım. Anlaşıldı mı?" dedi Gizem gülerek.
"Anlaşıldı." dedim hafif buruk bir gülümsemeyle.
Bu sefer daha yüksek sesle, "ANLAŞILDI MII?" diye bağırdı Gizem.
"Off Gizem off. ANLAŞILDI!"
Gülerek barakalara yürüdük. Herkes oturmuş sohbet ediyordu. Beni gülerken görünce Yasin, "Ooo Cemo sahalara geri dönmüş!" dedi, gülerek karşılık verdim. O sırada Berkan'ın yanında oturan Nisa'nın bakışlarını üzerimde hissettim. Bakmayıp beni izlemesine izin verdim. Sonra geçip tam karşısına oturdum. Bakışlarını hemen üzerimden çekti.
Bir süre öylece oturup sohbet ettik. Nisa'nın uykusu gelmişti sanırım. Gözleri kapanıyordu. Ve başı Berkan'ın omzuna düştü. Sinirlendiğimi, içimde bir şeylerin koptuğunu hissettim. "Eğer konuşuyor olsaydık Berkan'ın yerinde ben olabilirdim" diye düşündüm üzülerek.
Gizem bunu farketmiş olacak ki kolunu omzuma koydu destekler gibi.Berkan Nisa'yı uyandırdı. Nisa utanarak kalktı ve uyumaya gitti. Ben de Nisa'yı düşünerek uykuya daldım..
___________________________________________Selammm! İlk bölüm kısa olunca, bir de siz beğenip yorumlar yazınca hemen ikinci bölümü yazayım dedim. Umarım beğenirsiniz.
Gizem'i iyi kız, Cemo'nun kankası yapmak istedim. Berkan ve Barış'a karar veremedim zaten çoğu şey belli değil :D Sercan.. Aycan.. Doğaçlama gidicem bakalım umarım güzel olur.
Bölüm uzunlukları artacak merak etmeyin. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Görüşmek üzere.