~3~

2.5K 84 75
                                    

medyayı izlemeyi unutmayın :))

___________________________________________

Cemal'den

Bugüün çok enerjik uyandım çünkü performans oyunu vardı. Bizim takımda Nisa ve ben yarışacaktık. Ünlülerde ise Sercan ve Aycan yarışacaktı.

Umarım ikimiz de kazanırdık çünkü Nisa ile beraber olmak istiyorum. O kazanmazsa bile ben kazanırsam onu seçmeyi düşünüyorum. Ama o kazanırsa beni seçer mi bilmiyorum.

Oyun alanına gelmiştik. Murat Ceylan her zamanki gibi çok yakışıklıydı. Ödül; lahmacundu ve yanına istediğimiz tatlıyı alabilecektik. Bu oyunu hem Nisa hem kendim için kazanmam lazımdı.

Önce kızlar yarışacaktı. Nisa gidiyordu ki onu durdurdum ve gidip kulağına fısıldadım.

"Nisa sadece sakin ol yapabileceğini biliyorum, biliyorsun. Sadece atışlarda sakin ol. Tamam mı?" dedim ve bilekliğimi ona şans getirmesi için bileğine taktım.

Sadece dinledi ve başını salladı. Bu tepkisizliği beni çok üzmeye başlamıştı.

Ve oyun Murat'ın düdüğü çalmasıyla başladı. Nisa her zamankinden daha hızlı koşuyor gibiydi. Atışlara Aycan'dan önce geldiğinde derin bir nefes aldı ve atmaya başladı. İlkini kaçırdı, sonra diğerini.

"NİSA SAKİN OL!" diye bağırdım.

Tekrar atmaya başladı. Ve bu sefer 2/2 yaptı. Koşarak yanına gittim ve sımsıkı sarıldım. Ama o doğru dürüst sarılmadı bile. Kollarımızı birbirimize sarıp uzun süre kalamadık öyle. Hafifçe sarıldı ve benche gitti.

Nisa bu oyunu da alırsa kazanacaktı. Ve oyun başladı. Aynı hizada koşuyorlardı Aycan'la. Beraber atışlara başladılar.Nisa ilkini attı, Aycan da attı. İkinci atışı ikisi de kaçırdı. Gidip topu aldılar. Yüreğim ağzımdan çıkacaktı sanki, Nisa'dan daha çok heyecanlıydım. Aycan ondan daha önce gelip attı ve kazandı. 1-1 olmuştu.

Nisa yorgunlukla yere bıraktı kendini. Bir süre öyle kaldı. Gitmedim yanına. Yalnız kalsın istedim. Ama sonra yanımdan birinin kalkıp Nisa'ya doğru yürüdüğünü gördüm. Berkan'dı. Gitti Nisa'nın elinden tutup kaldırdı. Benim Nisa'mın elini tuttu! Ve atış için taktik gösterdi. Nisa da gülümsedi ve teşekkür etti. Neden Nisa? Neden benim gözümün önünde ona böyle davranıyorsun?

Ve son kez oyuna çıktılar. İçimden Nisa kazansın diye dua ediyordum. Ama kazanmasa bile ben sırf onun için kazanıp küçük fındık kurduma yemek yedirecektim.

Oyun tekrar başladı. Nisa yine önde başladı, çok hızlıydı bu parkurda. Tam gazla devam ediyordu ki birden ayağı takılıp düştü. Düştüğünü gördüğüm anda Murat'a "Oyunu durdurun kız düştü!" diye bağırmaya başladım. Ama Nisa 1-2 saniye öyle kalıp tekrar ayağa kalkmıştı. Aycan ise öne geçip fark atmıştı. Aycan atışlara geldiğinde Nisa son engeldeydi. Aycan attı, Nisa da attı. Ama Nisa'nın attığı o son top döndü döndü girmedi. O sırada Aycan attı ve kazandı. Nisa'nın bacağı çok acıyordu sanırım. Çünkü yere yığıldı. Hemen yanına gittim.

"Neresi acıyor Nisa? Neresi güzelim? Doktor! Doktor çağırın!"

Acıdan ağlayacaktı ama kendini sıkıyordu. Dizime yatırıp saçlarını okşadım. Acıdan elimi tutup sıkıyordu. O sırada doktor geldi. "Tamam Nisa geçti bak doktor geldi" dedim gülümseyerek.

Doktor "Çok önemli bir şey yok merak etme Nisa. Sadece biraz acıyacak. Soğuk uygulayacağım." dedi sakince.

O sırada herkes başımıza toplanmıştı daha yeni farkediyordum. Doktor soğuk uyguladıktan sonra Nisa'yı kucağıma alıp benche taşıdım. Berkan yardım etmeye çalıştı, "Tamam bırak gerek yok" diyerek reddettim.

Oyuna çıkmak için hazırlandım. Artık daha hırslıydım. Nisa benchin arkasında uzanıyordu. Yanına gidip "Senin için kazanacağım" diye fısıldadım. Yine tepki vermedi.

Oyuna çıktım. Sercan abi "Nisa iyi mi?" diye merakla sordu. Ben de "İyi abi önemli bir şeyi yok ama ben çok endişeleniyorum" diye cevap verdim. Rahatlamış gibi gözüktü merak ettim ama üstelemedim.

Murat'ın düdüğü çalmasıyla oyun başladı. Sercan'la neredeyse aynı gidiyorduk. Atışlara geldiğimizde ben bir tık daha önce gelip atışlara başladım. 2/2 yapıp kazandım ve sevincimi yaptım. Gizem, Yasin ve diğerleri yanıma gelip sarıldılar. Nisa hâla dinleniyordu sanırım.

İkinci oyuna çıktık bunu alıp bitirmek istiyordum. Düdük çaldığı anda hızla öne doğru atıldım. Elimden gelenin en iyisini yapıyordum. Atışlara Sercan'dan önce gelip atmaya başladım. Sercan'a atış hakkı tanımadan 2/2 yaptım ve kazandım.

"NİSA SENİN İÇİN!" diye bağırıp ona baktım. Göz göze geldik hafif gülümsedi ama hemen bakışlarını başka yere çevirdi.

Tam benche oturmaya gidiyordum ki Sercan abinin, "Cemal bir gelebilir misin?" diye seslenmesiyle yanına gittim.

"Buyur abi bir şey mi oldu?" dedim merakla.

"Bir şey olmadı da, sadece bir şey soracaktım. Nisa ile aranızda ne var diye merak ettim hani samimisiniz falan ya, yanlış anlama." diye sıraladı cümleleri hızla.

Bir an donup kaldım çünkü eğer yanlış anlamadıysam Sercan ABİ Nisa'dan hoşlanıyordu. Ne diyecektim şimdi? Çat diye ben Nisa'yı seviyorum diyemezdim.

"Abi ne diyeyim şimdi. Arkadaşızdır herhalde. Ee ben benche döneyim abi konuşuruz sonra." diyip hızla uzaklaştım.

Zaten Nisa'yla aram bozuk bir de Sercan çıktı. Düşünceli bir şekilde duruyordum ki Murat'ın sesiyle kendime geldim.

"Evet bugünkü performans oyununun kazananları Aycan ve Cemal Can oldu. Hemen sorayım Aycan, yanında hangi ikiliyi götürmek istiyorsun?" diye başladı Murat Ceylan.

"Eee ben Sercan çok çabaladığı için onu ve Elif'i götürmek istiyorum." diye cevapladı Aycan.

"Cemal Can bugün çok iyi bir performans gösterdin peki sen kimi götürmek istiyorsun?" dedi Murat bana dönerek.

"Teşekkürler Murat. Ben hem sevdiğim bir insan olduğu için hem de bugün bir sakatlık yaşayıp son anda kazanamadığı için Nisa'yı ve Gizem daha önce performans ödülüne gitmediği için onu götürmek istiyorum." dedim gülümseyerek.

___________________________________________

selaam. uzun bir bölüm oldu. tam burada bitirdim e biraz da diğer bölüme kalsın :)). yine yorumlarınızı bekliyorum yazmamı istediğiniz sahne, öneri de yazabilirsiniz eğer isterseniz. bir de bölümleri hep Cemal'in ağzından mı yazayım yoksa Nisa'nın düşüncelerini de öğrenmek ister misiniz bir sonraki bölüm Nisa'nın ağzından olsun mu? yarın yeni bölümde görüşmek üzere hepinizi öptüm kalp kalp kalp :*



sevmemeliyiz | cemnisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin