1.rész

349 14 43
                                    

A Hazbin hotel lakói csodálkozva néznek körbe. Fényesség van mindenütt, s mintha még a levegő is csillogna. Angel Dust kétségbeesetten forog körbe-körbe míg nem míg a nyolc karjával fejét fogja.

-N-Nem... Ez lehetetlen!-kiálltja Angelt mire Alastor hangosan felnevet.

-Szóval csak sikerült összehozni hercegnő.-mondja egy nagy vigyorral, mire Charlie vidáman felsikít, s ugrálni kezd.

-Megcsináltuk!-kiabálja boldogan és bele ugrik barátnője nyakába.-Sikerült Vaggie! A mennyben vagyunk!-nem messze mellettük egy bizonyos macska démon undorodva takarja el szemeit mancsával.

-Nem mehetnék vissza inkább a pokolba?-mondja morogva mire Alastor vigyorogva átöleli 'barátját'.

-Ugyan már Husker. Adj egy esélyt ennek a lehetőségnek.

-Inkább nem élnék a lehetőséggel.-motyogja, s kibújik a másik keze alól ám pont Angel karjaiba esik ez miatt.

-Ugyan már, Husky.  Akkor legalább maradj velem.-suttogja a fülébe mire Husk borzongva próbál megszabadulni Angeltől, de hát az a 8 kar azért még is csak elég szorosan fogják körbe a másikat aki azért hozzá képes elég kicsinek számít.

-Eressz el.

-Ugyan már, Husky. Jól fogunk szórakozni.-suttog továbbra is, legalsó bal keze eközben már lejjebb vándorol, de Alastor tesz róla, hogy ne történjen több. Félelmetesen vigyorogva néz a pók démonra aki kuncogva felső kezeit a nyakába teszi.-Ne légy féltékeny babe.-mondja, majd mikor adna neki egy csókot, egy hangos ajtó csapódás megállítja őket. Meglepetten néznek az elég emberi kinézetű emberekre. Az egyikük magasabb, kicsit hosszabb haja van, barna szemei és elég kigyúrtnak látszik. A másik alacsonyabb, sármosabb és gyönyörű moha zöld szemei van. Angel azonnal oda megy az alacsonyabbikhoz, s köszönti.

-Helló szívi, Angel Dust vagyok, és te?-kérdezi, s már a nyakába is karolna mire ő gyorsan a földre teperi (természetesen csak is védekezésből!).-Oh, milyen durva. Ez tetszik.

-Mi vagy te?-kérdezi idegesen. Angel már mondana valamit, de a colos közbe szól.

-Semmi baj, Dean. Azt hiszem értem mi a helyzet.

-Akkor elmondanád?-kérdi morogva, s fel kell a másikról. Le porolja magát.

-A mennyben vagyunk. És ezek... Fogalmam sincs mik, de biztos nem véletlenül vannak itt.-mondja Sam. Előrébb lép, majd mikor kérdezne valamit Charlie oda szalad hozzá.

-Milyen magas vagy! Mondták már coloska?-Sam össze húzott szemekkel néz le a kicsi lányra.

-Igen.-mondja motyogva.-Ki vagy te?

-Charlie vagyok. Lucifer lánya.-Sam és Dean kikerekedett szemekkel nézik a lányt. Charlie nem érti miért reagálnak így, de aztán hamar rájött. Az apja sok rossz dolgot tehetett az emberek világában. Mosolyogva lép közelebb Samhez, s tekintetéből csak úgy sugárzott a kedvesség. -Nincs semmi baj, Sam. Dean. Tudom, hogy apám sok rosszat tett, de én nem vagyok olyan.

-Mi történik itt? Lucifer pici lánya és sok kinézetű fura szerzet. És ez itt miért vigyorog rám folyamatosan?

-Mosolyogj.-szólal meg, s közelebb megy Deanhez, pontosabban inkább megsérti az intim szféráját.-Soha nem vagy felöltözve egy mosoly nélkül.

-Valaki öljön meg.-mondja majd a következő pillanatban megjelenik Castiel.

-Már meg történt.

-Ah, Castiel végre itt vagy. Mond még is mi történik itt?-szalad oda hozzá.

-Nos, meghaltatok és a menybe kerültetek. Viszont, pár lény átjött a portálon miközben az angyalok az éves tisztítást tartották és ide kerültek. Külön mennyük nem lehet ezért-

Hazbin hotel a mennyországban  (Hazbin hotel & Supernatural)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora