Az összes angyal összegyűlik, hogy egy nagy megbeszélést tarthassanak a Winchesterek mennyországa miatt. Dean, Sam és a démonok is jelen vannak a gyűlésen. A Wicnhester testvérek eléggé feszültek hisz, nincsenek puszi barátokkal az angyalokkal. Charlie vigyorogva ugrándozik egy helyben, míg barátnője kissé aggódó tekintettel néz körbe. Amint valamelyik szárnyas seggfej rá néz undorodva pillant félre. Igen, valahogy ilyesféle reakcióra számított tőlük. Husk unott arccal néz maga elé, s pár percenként megkérdezi egy-egy angyaltól, hogy adnának-e neki valamilyen piát. Niffty csodálkozva néz jobbra-balra még mindig férfiakat keresve. Sir Pentious értetlenül bámul össze vissza, Al és Angel pedig egyfolytában vigyorognak egymás mellett állva, s az angyalokat nézik (bár a pók démon inkább más miatt stíröli a kis szárnyasokat).
-Szóval akkor már megint a Wichesterek.-motyogja az egyik angyal, mire az idősebbik vadász felhorkan.
-Azt hittem már rég meghaltál Rafi. Mond milyen volt a semmi?
-Jó lenne ha nem pofáznál vagy a pokolba doblak.-Dean egy felsőbb rendű mosollyal ki húzza magát.
-Ha megtudnád tenni akkor őket is vissza dobnád oda.-Raphael morogva fordul meg majd megy oda egy társához aki végül átveszi a helyét. Bizonyára olyan angyal aki eddig nem sokat csinálhatott a papírmunkán kívül hisz, sem Dean sem Sam nem ismerte fel.
-Szóval ti lennétek azok a bizonyos Winchesterek ti pedig...-fordul az angyal a pokolbéliek felé.-...a kis bajkeverők. Pont olyanok vagytok, mint ahogy hallani rólatok. Egy perverz dög, egy vigyorgó fószer, egy alkoholista, hercegnő, egy takarító bogár, egy álnok kis kígyó na meg persze a kis bukott angyalunk. Szépen összegyülekeztünk.-az angyal hangjából csak úgy csordogál a gúny, megvetés. Vaggie szomorúan hátrál, egészen míg neki nem megy Charlienak aki biztatóan rámosolyog, s bele puszil a hajába. Miután elhajol tőle tisztán látni, hogy kicsikét elvörösödött, de nem jobban, mint barátnője.
-Mi az, hogy perverz dög? Kikérem magamnak kicsi lány, hogy kettőnk közül te tűnsz inkább dögnek.-vicsorog rá Angel Dust, s már meg is indulna, hogy le csessze a fejét ám Alastor karja útját állja. Értetlenül húzza össze szemeit, Al rá kacsint mire Angel újból elmosolyodik és hagyja, hogy ő intézze el.
-A-al... Nem hinném, hogy ez jó ötlet.-mondja Charlie ám a szólított még csak rá sem néz, egyenesen következő áldozatára fókuszál.
-Szerintem meneküljön.-mondja a hercegnő mire az angyal értetlenül néz rá. Ám nem kell sok, hogy megértse, a Rádió démon körül fekete-vörös aurája hamar elárulta, hogy bizony elég hatalmas démonról van itt szó. Voodoo jelek jelennek meg a háttérben, Angel Dust hangjával az egyetemben. Arcán lévő vigyora ijesztően világít sötét aurájából ki, mire az angyal nagyot nyel, s hátrébb húzódik. Azt hitte csak egy pletyka, de most kiderült az igazság. Alastor ereje vetekedik Luciferével.
-Elég.-mondja Cas ahogy Alastor elé áll, s hátrébb tolja a másiktól.-Majd máskor elintézheted de most vannak fontosabb dolgok is.-mondja komolyan Castiel mire Alastor végül magától hátrébb sétál. Angel Dust mosolyogva karol bele barátja karjába, s lejjebb hajolva egy puszit arcára. Alastor mosolyogva cirógatja meg a magasabbik arcát miközben jobban hozzá bújik. Castiel alig láthatóan elmosolyodik majd Deanhez sétál mintha csak azt várná mikor fogja magához ölelni, vagy mikor bújhat hozzá ő.Kicsit el is szomorodik hisz, drága vadásza nem éppen bújós/ölelkezős fajta.
-Mit nézel ennyire Cas?-kérdi értetlenül Dean, összehúzott szemekkel. Castiel nemlegesen rázza a fejét, s közelebb lép hozzá egészen addig míg alig pár cenitre vannak egymástól. Sam kínosan mosolyogva vonul félre, egészen a másik kis párocskáig. Charlie és Vaggie is szintén egymást ölelgetik. Sam felsóhajt, s úgy érzi minden ellene van.
-Még is miért lógok ki ennyire?-kérdezi halkan, ám ahogy végig néz a megmaradt embereken inkább azonnal el is felejtené amit mondott. Husk, Niffty és Sir Pentious sem éppen azok akik bele illenek az összképbe.
-Ugyan, Sammy. Nem vagy te egyedül.-a vadász szemei kikerekednek, kicsit sem képes leplezni meglepődöttségét.
-Gabriel? De hisz te meghaltál?!
-Ja, viszont te tudhatnád a legjobban, hogy a halál nem olan végleges, mint amilyennek tűnik.-mondja mosolyogva, s egyre közelebb kerül a coloshoz aki kínosan hátrál a falig.
-Öhm... Túl közel vagy Gabriel.-mondja Sam, s kínosan nevetni kezd.
-Sosem lehetek elég közel.-mondja vigyorogva, s kezei vándorútra készülnek Sam mellkasán ám a vadász hamar kapcsol és eltolja magától az arkangyalt.
-Na jó, adjon már valaki piát, hogy z isten bassza már meg!-kiabálja el magát Husk, mire mindenki felé fordítja a tekintetét. Charlie mosolya is szinte az arcára fagy.
-Husk, a mennyben vagy! Ha nem viselkedsz soha nem kapsz piát.-motyogja a hercegnő, s már menne is oda, hogy le üsse de az arkangyal gyorsabb volt.
-Miért nem ezzel kezdted öregem?-kérdi Gabe majd csettint egyet, s a semmiből egy piás üveg jelenik meg a macska démon kezeiben.
-Na végre...-morogja, s szinte azonnal le is húzza a piát. Gabriel felröhög, s átkarolja a macska démont.
-Bírlak téged.-mondja mire Husk próbálna szabadulni a másik karjából.
-Inkább ne bírj.-erre csak még jobban nevetni kezd az arkangyal.-Nem mehetnék inkább vissza a pokolba?-kérdezi motyogva. Sosem volt oda a pokolért de a menny rosszabb, mint a pokol. Idióta angyalok.
-Ezzel csak még jobban bírlak.-húzza az agyát mire Husk végül nehezen ugyan, de feladta, s hagyta, hogy Gabriel a nyakában lógjon míg meg nem unja. De ez nem történt meg. Husknak semmi ereje sincs.
-Miért nincs itt egy férfi sem!-akad ki végül Niffty is, mire minden jelen lévő férfi össze húzza a szemét.
-Tán vak vagy, kicsi lány.-Husk meg könnyebbülten sóhajt fel mikor Gabriel elengedi őt. Most az egyszer hálás Niffty férfi keresésének a mániájának. -Itt áll előtted egy igaz férfi.-mondja, s egy pökhendi vigyorral az arcán ki is húzza magát. Niffty kissé oldalra döntött fejjel tanulmányozza míg végül egy hatalmas döntésre jut.
-Sehol sincs egy férfi sem.-mondja, s újból jobbra balra néz. Gabe lefagyva áll egy helyben. Talán vak lenne vagy sík hülye? Talán mindkettő?
Ezután nagy nehezen egy hatalmas beszélgetés kezdődött. Raphael azt akarta, hogy egyszerűbb lenne mindenkit a pokolba taszítani (a Winchesterekkel együtt) ami persze kicsit se tetszett Castielnek és egy-két angyalnak sem hisz még is csak megmentették már párszor a világot. Mivel a kapukat nem tudják kinyitni csak a pokol népirtásának napján így kénytelenek voltak inkább helyet adni a Winchesterek mennyében, mint sem a földre dobják őket.
Sam és Dean Winchester mennye viszont nem más, mint a Cansas-i házuk amibe nem nagyon akarták, hogy benne legyenek, de sok választásuk nagyon nincs.
Angel Dust egy kellemes mosollyal néz körbe a házban. Kicsit Emlékezteti Olaszországi otthonára ez pedig kellemes melegséggel tölti el a szívét. Ezt Alastor is észre veszi, s örül, hogy néha megtudja pillantani a kicsit a múltba révedő kedvesét. Hajába puszil majd megfogja kezét.
Charlie és Vaggie együtt fedezik fel az új helyet. Charlie most először jár ilyen helyen (még ha nem is igazi azért eléggé élvezi). Mivel a pokolban született esélye sem volt olyan dolgokat megtapasztalni, mint a földön élőknek, s ez kicsit elszomorítja. Vaggie mellette áll, fogja a kezét és minden erejével azon van, hogy mosolygásra késztesse a hercegnőjét.
Husk rögtön a konyhába vette az irányt, azon belül is a hütő felé, hogy ihasson valami piát. Nagy szerencséjére talál is egy kis sört amit már meg is ivott volna ha Dean ki nem veszi a kezéből. Husk morogva vett elő egy újabb sörös dobozt mire Dean inkább hagyja a fenébe, s a kanapéra ül Castiellel együtt.
Sziasztok! Remélem mindenkinek tetszett a 2.rész. Köszönöm az előző résznél a voteokat és kommenteket nagyon jó érzéssel tölt el, hogy ennyire tetszik nektek :)
Hamarosan pedig jelentkezek a következő résszel, addig is sziasztok!
KAMU SEDANG MEMBACA
Hazbin hotel a mennyországban (Hazbin hotel & Supernatural)
Fiksi PenggemarMi történne ha a Hazbin hotel szereplői a mennybe kerülnének? És mi lenne ha Dean és Sam Wichester meghalnának, s a emnnyben kénytelen elviselni a sok barmot akiknek valójában a pokolban lenne helyük.? Ez egy Crossover történet, teljesen nagy baroms...