Dengan penuh orang gelendangan yang mempunyai rumah tapi tidak bentuk seperti rumah.. zuena berlalu dengan biasa sahaja... Dia tidak kesah dengan keadaan di situ.. yang pasti dia kena settel kan kerja dia secepat yang mungkin... Kerana banyak lagi kerja jenayah nye ingin di selesai kan..
"Boss dah sampai"
"Hem"
Zuena memberi kan bekas yang penuh dengan dadah.. ye mestilah untuk musnah kan mereka.. yang pasti zuena tidak akan ambik kesah pasal diorang..
"Tq dah lama tak dapat ni"
Zuena memandang orang orang di situ.. tidak ramai yang betul betul baik dan sempurna.. di sini penuh dengan orang jahat dan ketagih dadah..
.......
"Zabella nak ke mana?"
"Jenjalan"
Zabella keluar dengan berpakaian mahu jogging .. keluar dari rumah dia pergi hingga ke mana dia pun tidak tahu..
"Dik ... Huhahu dik"
Seorang makci seperti baru lepas lari menghampiri zabella dengan lari yang agak mengah..
Zabella memberhentikan larian nye dan terus lalu ke makci yang dia tidak tahu mengapa diri nye di panggil..
"Ye makcik.. makcik ok tak ni..??"
Zabella memapah makcik ke tempat kerusi yang memang ada di tepi tepi jalan itu...
"Ha hu... Jap makcik ni penat kejo kamu... Dah nak nazak dah makcik ni.. huuu"
"Makcik jangan mati lu.. saya tak kenal makcik.. nanti saya kena tangkap sebab buat makcik meniggal ... Huhuu shian saya"
"Ish kamu ni ke situ pulak... Huu kejap bagi aku nafas dulu.."
Zabella tunggu makcik tersebut bernafas.. sumpah dia cakap dia kesian dengan makcik itu . Tapi dia sangat respect dengan perempuan tua itu kerana masih kuat berlari dan mengejar aku..
'eh jap asal makcik ni kejar aku eh!'kata hati zabella..
"Ok kat mana tadi.. ha kamu anak siapa ha"
Zabella membuat muka terkejut.. dia sangat pelik.. diri nye di panggil tiba tiba zabella ini siapa... Zabella ingat makcik ni mengenal diri nye..
"Er saya anak orang makcik"
"Mana mungkin anak orang secantik ini"
Makcik tersebut menjerit dan membuat gaya seperti mengejut kan zabella..
"Huh makcik terkejut saya.."
........Zimmi macam di kata semalam hari ni dia ikut ayah nye ke kerja.. wah seharian bekerja sangat menyeronokkan .. yang penting dia dapat bantu ayah nye..
Petang ni aizuan dan zimmi dapat balik awal kerana kerja Aizuan siap dengan cepat dan cermat..
"Jom zimmi ayah berlanja ais krim"
Zimmi mengangguk.. wah dah lama diri tidak merasai ais krim...
Di tempat kedai ais krim zimmi memilih ais krim yang dia sudah lama dia ingin kan... Ye itu ais krim yang berbentuk fox berperisa kan coklat dan vanila..
"Tq ayah"
"Ayah nak pergi beli barang jap.. kamu nak ikut ke atau nak balik dulu?"
"Balik dulu lah.. ayah pergi je ok"
YOU ARE READING
WELCOME TO MAGIK SCHOOL (MESTRAK)
FantasyOk ni cerita melayu.. tidak ada kena mengena antara hidup dan mati hahah... ..... ada kah akan terbukti kehebatan diorang bertiga antara zabella ,zuena ,dan zimmi? bagai mana mereka mahu membukti kan?? ..... nak tahu baca.. hahahha