Strážný: hej ty tam pojď sem mám na tebe otázku. V ten moment jsem vykročil pravou nohou vpřed a v hlavě jsem si říkal „ já jsem tak těžce v prdeli!". Když jsem pomalí mi kroky šel přímo k němu ozval se pisklavý výkřik a pak najdou výkřik začal mýt hloubku a pak to znělo jakoby zařval nějaký trol. "Strážní"se okamžitě za ti vydali a přímo proti mne svalili mě na zem praštil jsem se o zem hlavou. Pak už mi "strážní" šlápli na ruku a párkrát kopli. Naštěstí vyběhli ven a o mně se přestali zajímat přišel ke mě hospodský jestli jsem v pořádku pomohl mi si sednout a pak si všiml té knihy jen co si jí všiml dal se na útěk a když byl ve dveřích a já myslel že posrat se to už víc nemohlo. Nejednou se hospodský zastavil ne že by stál normál, ale ve běhu jednu nad zemí jako by ho někdo skameněl a nejdou vidím že tak kniha je otevřená na mém boku. Najednou z ní vyleze nějaká pohublá entita doslova kost a kůže bez nosu bez očí polovina zubů chybí a ono to na mně promluví „ jsi do po krk v průseru můžu ti pomoct."
Já jen valil bulvy a taky jsem měl pocit znechucení smradem který vycházel z jeho úst a jediné co mne napadlo bylo „ahoj" na to odpoví věděl chceš pomoct .
Já na to odpověděl „nevím."
Vyhublá postava na to „máš jenom dvě možnosti buď nechceš mou pomoc a nechám tě napospas svému osudu nebo tě vocaď dostanu z tohodle průseru". A tak jsem si řekl není on démon! A hned vyzáblá postava se vyjádřila s rozčíleným hlasem že není špinavý démon, ďáblův bastard! A pak huneňour se zhluboka nadechl a pravil „ já nejsem od satana, ale u někoho mnohem mocnějšího no alespoň jeho spojenci. Velký Sal"! A v čem je háček zeptal jsem se. V ničem není tam háček od toho tu jsou smlouvy. „smlouvy?" Nechce být šťoural, ale ve smlouvách bývá nejvíce háčků odpověděl jsem. Ale hubeňour mi řekl: je ti naprosto snadné. A hned se na stole před de mnou odjevil pergamen a brk. A hubeňour spustil „je to snadné neupíšete svou duši nebojte, ale jenom část, ta chybějící část vyplníme temnou hmotou a čím budete silnější tím se temnota s vámi spojí."
"Aha a co stojí budu mít já„
To už záleží na vás co budete chtít odpověděl hubeňour. „Takže když chci být králem tak mi to umožní"
„ano " odpověděl, kde to mám podepsat stačí jenom „chtít to"
A nejednou jsem začal cítit velkou bolest po celém těle, pak jsem zavřel oči a u usnul.
Tak to za tím vše doufám že jste si to to užili a že se jo a varování příště to bude trochu brutální a jestli máte rádi záporáky tak se máte na co těšit.