*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*
As ᴛʜᴇ ᴛʜᴇ ɢɪʀʟ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛʜʀᴇᴡ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟs ᴏғ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ sʜᴇ ᴀᴛᴛᴇɴᴅᴇᴅ, ʜᴇʀ ғᴇʟʟᴏᴡ ᴄʟᴀssᴍᴀᴛᴇs ᴀɴᴅ ᴏᴛʜᴇʀ sᴛᴜᴅᴇɴᴛs ᴡʜɪsᴘᴇʀᴇᴅ ᴀʀᴏᴜɴᴅ ʜᴇʀ. Sʜᴇ ᴋᴇᴘᴛ ᴡᴀʟᴋɪɴɢ, ᴛʜᴇ ɢʀɪᴘ sʜᴇ ʜᴀᴅ ᴏɴ ʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋs ᴛɪɢʜᴛᴇɴᴅ ᴀs ʜᴇʀ ᴇʏᴇs sᴛᴀʏᴇᴅ ɢʟᴜᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ sʜᴏᴇs.
"ᴅɪᴅ ʏᴏᴜ ʜᴇᴀʀ ᴡʜᴀᴛ ʜᴀᴘᴘᴇɴᴇᴅ ʟᴀsᴛ ɴɪɢʜᴛ?"
"ɪ ᴄᴀɴ'ᴛ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ sʜᴇ sʟᴇᴘᴛ ᴡɪᴛʜ ʜɪᴍ!"
"sʜᴇ's sᴜᴄʜ ᴀ ᴡʜᴏʀᴇ!"
Tʜᴇ ᴡʜɪsᴘᴇʀs ɢʀᴇᴡ ᴍᴜᴄʜ ʜᴀʀsʜᴇʀ. Tʜᴇ ᴘᴏᴏʀ ɢɪʀʟ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴇʀᴇ ᴛʜᴇsᴇ sᴛᴀᴛᴇᴍᴇɴᴛs ᴄᴀᴍᴇ ғʀᴏᴍ. Lᴀsᴛ ɴɪɢʜᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ʙᴀᴋɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʟɪᴛᴛʟᴇ sɪsᴛᴇʀ. Sʜᴇ ғᴇʟᴛ ᴀs ɪғ sʜᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ʙᴇʟᴏɴɢ, ᴛʜᴇ ʙʟᴀᴄᴋ sʜᴇᴇᴘ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴡʜɪᴛᴇ ᴡᴏᴏʟ. Pᴇᴏᴘʟᴇ sᴛᴀʀᴇᴅ ᴀᴛ ʜᴇʀ ᴀɴɢᴇʟɪᴄ ғᴇᴀᴛᴜʀᴇs, ɢɪʀʟs ᴡᴇʀᴇ ᴀᴡғᴜʟʟʏ ᴊᴇᴀʟᴏᴜs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴀɴɢᴇʟɪᴄ ʙᴇɪɴɢ ᴡʜᴏ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛʜᴇ ʜᴀʟʟs ᴏғ ᴛʜᴇ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ.
Y/ɴ ᴡᴀʟᴋᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴇʀ ʟᴏᴄᴋᴇʀ ᴀɴᴅ ʀᴇʟᴇᴀsᴇᴅ ᴀ ʙʀᴇᴀᴛʜ sʜᴇ ᴋᴇᴘᴛ ɪɴ. Sʜᴇ ᴏᴘᴇɴᴇᴅ ʜᴇʀ ʟᴏᴄᴋᴇʀ ᴀɴᴅ ᴀ ʙᴜɴᴄʜ ᴏғ ɴᴏᴛᴇs ғᴇʟʟ ᴏᴜᴛ. Sʜᴇ ᴡᴀs ᴀғʀᴀɪᴅ ᴛᴏ ᴏᴘᴇɴ ᴛʜᴇ ᴄʀᴜᴍʙʟᴇᴅ ᴜᴘ ᴘᴀᴘᴇʀs, ᴀғʀᴀɪᴅ ᴏғ sᴇᴇɪɴɢ ᴛʜᴇ ʜᴜʀᴛғᴜʟ ᴡᴏʀᴅs ᴡʀɪᴛᴛᴇɴ ᴏɴ ᴛʜᴇ ᴘᴀᴘᴇʀ. Sʜᴇ sᴇᴛ ʜᴇʀ ʙᴏᴏᴋs ɪɴsɪᴅᴇ ᴛʜᴇ ɴᴇᴀᴛʟʏ sᴇᴛ ᴜᴘ ʟᴏᴄᴋᴇʀ ᴀɴᴅ ɢʀᴀʙʙᴇᴅ ʜᴇʀ ᴡᴀᴛᴇʀ ʙᴏᴛᴛʟᴇ. Hᴇʀ ʟᴏᴄᴋᴇʀ ᴅᴏᴏʀ sʟᴀᴍᴍᴇᴅ sʜᴜᴛ ʙʏ ʜᴇʀ ʙᴏʏғʀɪᴇɴᴅ, ᴀɪᴅᴀɴ.
"ɪs ɪᴛ ᴛʀᴜᴇ?" ʜᴇ sᴘᴀᴛ ʜᴀʀsʜʟʏ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴄᴏɴғᴜsᴇᴅ ɢɪʀʟ. Hɪs ᴇʏᴇs ғɪʟʟᴇᴅ ᴡɪᴛʜ ᴛʜʀᴇᴇ ᴇᴍᴏᴛɪᴏɴs. Aɴɢᴇʀ, sᴀᴅɴᴇss ᴀɴᴅ ᴍᴏsᴛ ᴏғ ᴀʟʟ ᴅᴏᴜʙᴛ. Hᴇ ᴅɪᴅɴ'ᴛ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ ᴛᴏ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ. Hɪs ɢɪʀʟғʀɪᴇɴᴅ, ᴛʜᴇ ᴀɴɢᴇʟ ᴏғ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ, ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴏғ ʜɪs ʟɪғᴇ, ᴛʜᴇ ᴋᴇᴇᴘᴇʀ ᴏғ ʜɪs ʜᴇᴀʀᴛ ᴛʜᴀᴛ sʟᴇᴘᴛ ᴡɪᴛʜ ᴛʜᴇ ʙᴀᴅ ʙᴏʏ ᴏғ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ᴏʀ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ᴡᴀs ʙᴀᴋɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜᴇʀ ʟɪᴛᴛʟᴇ sɪsᴛᴇʀ ʟᴀsᴛ ɴɪɢʜᴛ.
"ɪs ᴡʜᴀᴛ ᴛʀᴜᴇ?" sʜᴇ ᴀsᴋᴇᴅ, ᴇʏᴇʙʀᴏᴡs ғᴜʀʀᴏᴡɪɴɢ ɪɴ ᴄᴏɴғᴜsɪᴏɴ. Oʜ ʜᴏᴡ sʜᴇ ᴡɪsʜᴇᴅ sʜᴇ ᴋɴᴇᴡ, ʜᴏᴡ sʜᴇ ᴄᴏᴜʟᴅ ᴛᴇʟʟ ᴛʜᴇ ᴛʀᴜᴛʜ ᴏᴜᴛ ᴏғ ᴛʜᴇ ᴘᴇᴛᴛʏ ᴡʜɪsᴘᴇʀs sʜᴇ ʜᴀᴅ ʜᴇᴀʀᴅ ғʀᴏᴍ ᴛʜᴇ ᴏᴛʜᴇʀ ᴛᴇᴇɴs.
"ᴅᴏɴ'ᴛ ᴘʟᴀʏ ᴅᴜᴍʙ ᴡɪᴛʜ ᴍᴇ!" ʜᴇ sᴘᴏᴋᴇ, ᴊᴀᴡ ᴛɪɢʜᴛᴇɴɪɴɢ ᴀs ʜᴇ ᴄʟᴇɴᴄʜᴇᴅ ʜɪs ᴍᴏᴜᴛʜ sʜᴜᴛ. Hᴇ ʙᴀʟʟᴇᴅ ʜɪs ʜᴀɴᴅs ɪɴ ғɪsᴛs ᴀɴᴅ ʜɪs ʙʀᴇᴀᴛʜɪɴɢ ᴘɪᴄᴋᴇᴅ ᴜᴘ ᴀᴛ ᴛʜᴇ ᴛʜᴏᴜɢʜᴛ ᴏғ ғɪɴɴ ᴍᴇssɪɴɢ ᴡɪᴛʜ ʜɪs ɢɪʀʟ.
YOU ARE READING
Young TUA Cast imagines/preferences (UNDER EDITING!!!)
FanficImagines and Preferences about the cutest beings in the world😎 Send requests please!