🇷 🇪 🇳 🇪
𝙰𝚐𝚎 ! 𝙶𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛 ! 𝚂𝚎𝚡𝚞𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 !
𝙩𝙬𝙚𝙣𝙩𝙮 𝙤𝙣𝙚 , 𝙢𝙖𝙡𝙚 , 𝙗𝙞𝙨𝙚𝙭𝙪𝙖𝙡𝙰𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚊𝚗𝚌𝚎 !
𝙣𝙞𝙘𝙝𝙤𝙡𝙖𝙨 𝙛𝙤𝙡𝙨𝚂𝚙𝚎𝚌𝚒𝚎𝚜 !
𝙝𝙪𝙢𝙖𝙣𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 !
𝙍𝙚𝙣𝙚 𝙞𝙨 𝙜𝙚𝙣𝙪𝙞𝙣𝙚𝙡𝙮 𝙖 𝙘𝙤𝙡𝙙 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙞𝙣 𝙜𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡. 𝙃𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙜𝙞𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙞𝙨𝙜𝙪𝙨𝙩𝙚𝙙 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙨 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙨𝙖𝙮 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙡𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙝𝙚𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙧𝙤𝙣𝙩𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣𝙖𝙡, 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙗𝙚 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙫𝙚 𝙖𝙜𝙜𝙧𝙚𝙨𝙨𝙞𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙧𝙪𝙙𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙖𝙧𝙨𝙝 𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙝𝙚 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙙𝙚𝙣𝙮 𝙞𝙩 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙨𝙠 𝙝𝙞𝙢 𝙞𝙛 𝙝𝙚𝙨 𝙙𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙥𝙪𝙧𝙥𝙤𝙨𝙚. 𝙒𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙨 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙖𝙧𝙢, 𝙝𝙚𝙨 𝙜𝙤𝙩 𝙖 𝙗𝙞𝙩 𝙤𝙛 𝙖 𝙩𝙬𝙞𝙘𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙝𝙚𝙨 𝙜𝙤𝙩 𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙩𝙖𝙩𝙩𝙤𝙤𝙨 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙠𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙡𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙖𝙧𝙚 𝙨𝙢𝙖𝙡𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙧𝙖𝙧𝙚, 𝙖𝙧𝙚 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙩𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙡𝙚. 𝙃𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙘𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙛𝙛 𝙖𝙨 𝙙𝙞𝙨𝙧𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙩𝙛𝙪𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙚𝙜𝙤𝙩𝙞𝙨𝙩𝙞𝙘𝙖𝙡 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩𝙨 𝙢𝙤𝙨𝙩𝙡𝙮 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙝𝙚 𝙞𝙨. 𝙃𝙚 𝙙𝙚𝙛𝙞𝙣𝙞𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙡𝙞𝙠𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙢𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙝𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙙𝙨 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨. 𝘼𝙡𝙩𝙝𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙝𝙚 𝙪𝙨𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙜𝙞𝙫𝙚𝙨 𝙤𝙛𝙛 𝙖 𝙗𝙧𝙤𝙤𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙤𝙡𝙙 𝙫𝙞𝙗𝙚, 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙢, 𝙮𝙤𝙪'𝙡𝙡 𝙡𝙚𝙖𝙧𝙣 𝙝𝙚 𝙖𝙘𝙩𝙪𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙡𝙖𝙪𝙜𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙝𝙞𝙜𝙝 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙡𝙞𝙛𝙚. 𝙃𝙚𝙨 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙩𝙖𝙧𝙤𝙩 𝙘𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙧𝙮𝙨𝙩𝙖𝙡𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙪𝙣𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙚. 𝙎𝙤𝙢𝙚𝙩𝙞𝙢𝙚𝙨, 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙞𝙩 𝙘𝙤𝙢𝙚𝙨 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙚𝙨 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 (𝙘𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙙𝙧𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙜𝙖𝙢𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙜𝙝) 𝙝𝙚 𝙘𝙖𝙣 𝙜𝙚𝙩 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙚𝙩𝙞𝙩𝙞𝙫𝙚. 𝙄𝙩𝙨 𝙝𝙖𝙧𝙙 𝙩𝙤 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤𝙩𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙬𝙤𝙣'𝙩 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙞𝙛 𝙝𝙚 𝙛𝙚𝙚𝙡𝙨 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙝𝙚𝙨 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙧𝙚𝙖𝙩𝙚𝙣𝙚𝙙. 𝙃𝙚𝙨 𝙙𝙚𝙛𝙞𝙣𝙞𝙩𝙚𝙡𝙮 𝙖 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢𝙚𝙧 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙨𝙤𝙢𝙚 𝙛𝙪𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙪𝙥 𝙢𝙤𝙧𝙖𝙡𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙖𝙣 𝙧𝙪𝙞𝙣 𝙮𝙤𝙪 𝙞𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙥𝙪𝙨𝙝 𝙝𝙞𝙢. 𝙊𝙫𝙚𝙧𝙖𝙡𝙡.. 𝙃𝙚𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙖 𝙫𝙞𝙗𝙚 𝙞𝙛 𝙬𝙚 𝙖𝙧𝙚 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙤𝙣𝙚𝙨𝙩.𝚂𝚝𝚛𝚎𝚗𝚐𝚝𝚑𝚜 !
𝙥𝙖𝙞𝙣𝙩𝙞𝙣𝙜 , 𝙢𝙖𝙧𝙩𝙞𝙖𝙡 𝙖𝙧𝙩𝙨 , 𝙤𝙧𝙜𝙖𝙣𝙞𝙯𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣 , 𝙜𝙖𝙧𝙙𝙚𝙣𝙞𝙣𝙜𝚆𝚎𝚊𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜 !
𝙤𝙫𝙚𝙧𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 , 𝙘𝙤𝙤𝙠𝙞𝙣𝙜 , 𝙙𝙧𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 , 𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙬𝙤𝙧𝙩𝙝𝙿𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜/𝙰𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚒𝚎𝚜 !
𝙣𝙤𝙣𝙚𝙱𝚊𝚌𝚔𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 !
𝙍𝙚𝙣𝙚 𝙜𝙧𝙚𝙬 𝙪𝙥 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙧𝙞𝙘𝙝 𝙛𝙖𝙢𝙞𝙡𝙮 𝙞𝙣 𝙖 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙞𝙨 𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧, 𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧, 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙬𝙞𝙣 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙧𝙪𝙣 𝙚𝙭𝙩𝙧𝙚𝙢𝙚𝙡𝙮 𝙨𝙪𝙘𝙘𝙚𝙚𝙨𝙛𝙪𝙡 𝙖𝙧𝙩 𝙢𝙪𝙨𝙚𝙪𝙢𝙨 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙧𝙚𝙘𝙘𝙚𝙣𝙩𝙡𝙮 𝙢𝙤𝙫𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙖𝙩𝙚𝙨 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙛𝙧𝙖𝙣𝙘𝙚 𝙛𝙤𝙧 𝙬𝙤𝙧𝙠.𝙾𝚝𝚑𝚎𝚛 !
- 𝙝𝙚𝙨 𝙜𝙤𝙩 𝙖 𝙝𝙚𝙫𝙖𝙮 𝙛𝙧𝙚𝙣𝙘𝙝 𝙖𝙘𝙘𝙚𝙣𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙥𝙚𝙖𝙠𝙨 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙚𝙣𝙜𝙡𝙞𝙨𝙝 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙩𝙪𝙙𝙞𝙚𝙨
- 𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙖 𝙩𝙬𝙞𝙣 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧
- 𝙝𝙚 𝙢𝙖𝙮𝙗𝙚 𝙝𝙖𝙨 𝙖 𝙩𝙞𝙣𝙮 𝙗𝙞𝙩 𝙤𝙛 𝙖 𝙙𝙧𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢
- 𝙝𝙚𝙨 𝙛𝙞𝙫𝙚'𝙚𝙡𝙚𝙫𝙚𝙣
- 𝙝𝙚𝙨 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙖𝙩 𝙝𝙤𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙨 𝙖𝙡𝙘𝙤𝙝𝙤𝙡 𝙗𝙪𝙩 𝙞𝙩𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙙𝙚𝙛 𝙖 𝙥𝙧𝙤𝙗𝙡𝙚𝙢
- 𝙢𝙤𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜𝙨 𝙙𝙤𝙣𝙩 𝙥𝙝𝙖𝙨𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙣𝙮𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙤𝙚𝙨𝙣𝙩 𝙡𝙚𝙩 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮 𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙝𝙞𝙢
- 𝙢𝙤𝙨𝙩𝙡𝙮 𝙬𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙘𝙡𝙤𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜