2.Bölüm(Düzenlendi)

1.1K 42 2
                                    

Önemli Bilgilendirme: 2 bölümü bu kadar yazmaya karar verdim 3.bölüm  yayınlanacaktır.  3.bölüm  hem diğer hikâyemde tanıtım bölümü olarak hemde bu kitapta ara bölüm olarak yazmaya karar verdim herhangi bir telif hakkı değil, 2 kitabında telif hakkı bana aittir. 2'sinin de kurgusu farklı merak etmeyin. Sadece en iyisi için uğraşıyorum, özel sebeplerden ötürü. Henüz bunu yapıp yapmayacağıma emin değilim konu hakkında son iletim gelir umarım yakında.

*

(23.03.2016)

*
Bu bölümden sonraki bölümleri okumayın, düzenlenmedi.

Yanından ayrılmak istemesemde yanımdaki bedeni tanımıyordum, bağımsızca uzaklaşmam gerekiyordu. 

Doğrulduğum yerden kalktım;  son bir vedadan sonra...

Çöldeki tek su damlası olmama veda etmiştim,  ruhuma veda etmiştim...

Yanımdaki bedene de dahil.

Veda.

Sözelce :

Alfabedeki 4 harften oluşmuş, 2 sesli 2 sessiz harfi barındıran bir sözcük. Şimdi ise birçok cümlenin yerini tutmuştu. 

Biraz yürümek iyi gelebilirdi, deneyebilirdim.

Kuru toprak kokusu hani klasik hikâyelerdeki klasik şu cümle;
"Toprak kokusunu iliklerime kadar hissetmiştim."

Ne kadar saçma değil mi?

Bi'süre sonra yürümekten haz alamamışım ki bedenim ters tepki göstermeden koşmaya başladı toprağı değil soğuğu iliklerime kadar hissetmek istedim.

Sadece koştum.
Koştum...

Bir süre kendi yarattığım "Deyim" oyununu oynadım.
Deyimlerin ne kadar saçma olup gerçek olabilir mi diye deneyler yapmaya çalıştım usta bi'bilim adamı edasını takınarak.

Mesala;
"Etekleri zil çalmak."
Saçma bularak eteğimle bi'oyana bi' buyana eteklerimle oynayıp
gerçekten çalcak mı diye denemeye çalıştım.

Bilmiyorum sinirlenince fazla Disney'e unicorn görmeye gidip saçmalayan sarışın bi'çocuğa dönüşüyordum.

Normalde olsa yürüyerek eve gitmeyi tercih ederdim ama o gün ; hani biraz buruk bi'günüm ya rahatlağı seçtim.

Taksi.

Tabii filmlerdeki gibi ilk el salladığım taksi durmadı beyaz perdedeki Hollywood maceralarındaki gibi otostop çeken kızlar gibi olmadığımdan beklemeyi yol arkadaşım ilan ettim.

Bir süre beklemekle alıkoydum kendimi. Daha sonra ise sakalı hafif beyazlamış yaşlı bir amcanın taksisi bana karşılık verdi ve nihayet bekleyişim son buldu.

Üşüdüğümden dolayı kendimi direk taksiyi attım ve şu klasik Türk dizilerindeki gibi benim arkamdan biri girdi taksiye.

Sanırım yan rolü üstlendiğim dizi bile klasik kataloğunu görevi bilip üstlenmişti.


İçeri giren çocuğa farkındaysan ben varım takside bakışı attım - öyle bir bakışın var olup olmadığını henüz çözememiş olmama rağmen.


Bana bön bön bakmak deyiminin dile geleceği şekilde bakan bir beden tam karşımda hayatta kalabilmek adına nefes alışveriş görevini tamamlıyordu.


Bakışlarımla bu işi çözemeyeceğimi anlayarak dilim ağzımdaki yerinde çıkıverdi:


"Farkındaysan diyorum ben varım."


"De o zaman güzelim ne duruyorsun." diye karşılık verdi.


"Kendimi yeterince ifade ettiğimi düşünüyorum."

*

*

Bu bölümden sonraki bölüm yayınlanacak kafam karışık biraz     ne zaman gelceğinden emin değilim .

TAKSİ ÖKÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin