"Μωρό μου είσαι έτοιμος;"Λέω καθώς σηκώνει το τηλέφωνο ο Ντύλαν."Μμμμμ"τον ακούω να λέει.
"Ακόμα δεν έχεις ξυπνήσει;;Θα αργήσουμε!"Φωνάζω λίγο παραπάνω.
"Τι ώρα είναι;"Με ρωτάει με μια σεξι φωνή που μόλις έχει ξυπνήσει.
"8:00"Λέω καθώς τσεκαρω τελευταία φορά την βαλίτσα μου.
"Η πτήση μας είναι στις 11:00"Λέει νευριασμένος.
"Ναι αλλά πρέπει να ετοιμαστείς,άντε σήκω!"Λέω.
"Πφφφ καλά."Τον ακούω να δυσανασχετεί.
"Ωραία τα λέμε μετά μωρό μου,φιλάκια"Του το κλείνω και κατεβάζω την βαλίτσα μου στο ισόγειο.
Η μαμά μου με περιμένει στην κουζίνα και έχει φτιάξει πρωινό.
"Καλημέρα,είσαι έτοιμη;"Με ρωτάει.
"Ναι θα έρθει η Έλενα να με πάρει και θα πάμε μαζί στο αεροδρόμιο."
"Ωραία ωραία,τα πήρες όλα;σου λείπει κάτι;"Με ρωτάει και σηκώνεται να πάει να ανοίξει την βαλίτσα.
"ΜΑΜΑΑΑ,όλα είναι εντάξει,άσε την ήσυχη"Της φωνάζω και παίρνω αγκαλιά την βαλίτσα μου πριν προλάβει να φτάσει.
"Σταμάτα να κάνεις έτσι,πρώτη φορά πας διακοπές μόνη σου και θέλω να είναι όλα εντάξει."Μου λέει και σταυρώνει τα χέρια της.
"Δεν πάω μόνη μου θα είναι όλη η παρέα μου,δεν είμαι μωρό πλέον."Της λέω και κατσουφιαζω.
"Θα είναι και ο Ντύλαν όμως,πρόσεχε εντάξει;"Μου λέει και με αγκαλιάζει.
"Μαμά,προσεχω!αντε Τσαο τώρα θα με περιμένει η Έλενα."Της λέω και της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
"Καλό ταξίδι αγάπη μου και πρόσεχε."Μου λέει για χιλιοστή φορά.
Βγαίνω από το σπίτι με την βαλίτσα στο χέρι και με περιμένει η Έλενα και ο Πιτερ με το αυτοκίνητο του.
"Γεια σου κοντή!"λέει ο Πίτερ.
"Γεια σου Γκατο,έχεις όρεξη πρωί πρωί εεε;;"Του λέω και τον πειραζω.
Αγκαλιάζω την Έλενα και της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.
"Είναι έτοιμος ο Ντύλαν να πάμε να τον πάρουμε;"Με ρωτάει.
"Κάτι ερωτήσεις που κάνεις,φυσικά και δεν είναι ακόμα θα ετοιμάζεται λες και είναι γαμπρός."Λέει ο Πιτερ και γελάμε.
«Μωρό μου είσαι έτοιμος;😘❤️»Του στέλνω μήνυμα.
«Ναι βγαίνω τώρα από το σπίτι😘»Απαντάει κατευθείαν.