v

2.1K 130 136
                                    

↳ UA'de ait olduğun bölüm:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

↳ UA'de ait olduğun bölüm:

koç: yönetim departmanı

boğa: destek departmanı

ikizler: kahramanlık departmanı

yengeç: yönetim departmanı

aslan: genel eğitim departmanı

başak: destek departmanı

terazi: yönetim departmanı

akrep: yönetim departmanı

yay: kahramanlık departmanı

oğlak: destek departmanı

kova: genel eğitim departmanı

balık: kahramanlık departmanı

Kahramanlar Bölümü

Öğrenciler, topluluğun hizmetinde mükemmel kahramanlar olmak için bilmeleri gereken her şeyi öğrenir ve Quirklerini kamusal alanlarda kullanmasına izin vermek için gerekli nitelikler üzerinde çalışırlar . Savaş, ilk yardım ve her türlü kahramanlıkla ilgili ders konusunda eğitilirler.

Bu öğrenciler A ve B Sınıflarına aittir.

Genel Eğitim Bölümü

Kahraman bölümü için kesim yapmayan öğrenciler bu bölüme dahildir. Eklektik bir öğretmen dizisi ile birinci sınıf bir eğitime sahiptir. Genel eğitim bölümü, kolej ve diğer uğraşları hedefleyen öğrencileri destekler. İstisnai notları olan öğrencilerin kahraman bölümüne aktarılması da mümkündür.

Bu öğrenciler C, D ve E Sınıflarına aittir.

Destek Departmanı

Bu bölümdeki öğrenciler, savaş meydanında kahramanlara yardımcı olan destek ekipmanı geliştirmeye odaklanıyor. Her türlü yönetici aracıyla ağzına kadar dolu bir çalışma alanı ile departman eşsiz bir yaratıcı ortam sağlar.

Bu öğrenciler F, G ve H Sınıflarına aittir.

Yönetim Departmanı

Bu bölüm, kahraman ajanslarının kurulmasından ve yönetilmesinden yönetici üreten kahramanlara kadar kahraman işinin tüm yönlerine odaklanmaktadır. Girişim kapitalizminde uygulamalı dersler bile yapıyorlar.

Bu öğrenciler I, J ve K Sınıflarına aittir.

alıntıdır.

𝙛𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙖𝙘𝙠 一 𝙗𝙣𝙝𝙖 𝙯𝙤𝙙𝙞𝙖𝙘𝙨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin