-Aragon,dute te rog pana la magazin !
-Dar de ce mama ?
-Imi trebuie niste lucruri pentru a pregati mancarea,i-a lista si bani si te rog sa te grabesti.
-Ok mama!Ohhh!
Aragon Brunh a plecat plictisit si somnoros de acasa.
Pe drum a gasit ceva ciudat.
...Nu stia ce este dar a luat-o de jos si s-a grabit sa cumpere si sa plece acasa sa o analizeze mai bine.
Dupa un timp a ajuns acasa i-a dat mamei cumparaturile si s-a dus in camera lui.
Ajuns acolo Aragon a scos amuleta din buzunar si a privit-o timp de cateva minute!
Aceasta a luminat puternic si s-a deschis precum un cufar.
Lumina puternica la facut pe Aragon sa nu se mai poata uita la aceasta. Dar cand deschise ochi observa ca nimic din camera lui nu mai era dar nici el nu mai era in camera sa. Era pe o campie plina de trandafiri rosi-visinii cu o priveliste minunata .
In fata lui la o departare de cateva mile se zarea un oras.
Dupa cateva zeci de minute de mers s-a intalnit cu un batran .
Acesta l-a intrebat:
-Batrane unde este cel mai apropiat oras de campia asta ??
-Aragon este cel mai apropiat oras de campia Brunh Regele Triniei.
-Ce ciudat asa ma cheama si pe mine Aragon Brunh!
Cred ca e o coincidenta!
-Baiete poate tu esti regele nostru nu doar o singura coincidenta.
-Dar....pana a scos primul cuvant batranul a disparut
Straniu!zise Aragonon.
A mers pana s-a inserat . Nu stia cat e ceasul si s-a hotarat sa mearga pana va gasi Aragonul .
Nu stia ca Aragon este atat de departe incat iti i-a multe zile de parcurs pe drumurile grele ce va urma.
...Acum era noapte aproape ca nu se mai vedea nimic,dar la un kilometru distanta licarea o luminita foarte slaba.
A inceput sa fuga pana a ajuns acolo.
Era doua felinare si o poarta imensa cu o inscriptie pe ea.
"Digad -orasul schimbator"
Aragon a inainta si a zarit la cativa metri un barbat imbracat intr-o haina ciudata.
Ajuns acolo localnicul l-a intrebat:
-Dar cine esti tu baiete?
-Aragon Brunh!
-....
-Ce este?intreba Aragon mirat.
-Tu esti!
Si dupa acea se lasa o liniste de cateva minute.
-Tu esti !Tu esti!Tu esti regele nostru!
Apasa pe un buton si se auzi un zgomot asurzitor.
-Ce se intampla?
-Am chemat localnici sa te vada .
Localnici se stranse in jurul lui Aragon..
-Pute-ti sa imi spune-ti si mie ce se intampla !Mi s-a intamplat destule lucruri neobisnuite !Ma-m saturat!striga furios Aragon.
-Atunci iti vom spune toata povestea .Atata cat stim .Ce-a mai mare parte o stie Batranul din muntele Zburator!El stie totul!
-Poti odata sa imi spui povestea !striga Aragon furios.
-Atunci asa sa fie!
Povestea incepe astfel:In timpuri vechi Batranul din muntele Zburator a prezis ceva crunt pentru planeta noastra "Tirania" .
-Ce a prezis?
-A zis ca lumea va avea un sfarsit crunt ,va trece prin era Glandofolfina.
-Adica!Ce inseamna era Glandolfina?
-In traducerea oamenilor este era inundatiilor,apoi va trece prin era Sertei ,era secetei ,iar apoi va trece prin era focului si a dezastrelor si ultima era este era razboiului.
Batranul dupa muntele Zburator a prezis ca numai un om dupa Planeta Terra ne va salva .Dar este prea greu sa ajunga in Trinia .
Aceasta este partea de poveste pe care o stim noi cealalta o stie Batranul de pe muntele Zburator.
Dar acum povesteste-ne cum ai ajuns tu in Trinia.
Baiatul ii spuse povestea localnicului si dupa aceea localnicul il conduse la o coliba buna de innoptat.
A doua zi cand s-a trezit era intampinat de toti localnici intr-un cort mic.
Cand a intrat in cort mare i-a fost mirarea ca cortul cel mic era in interior imens cu 3 etaje si cu 2 etaje subterane .
Nu a mai gasit pe nimeni cunoscut de ieri.
Alyos regele orasului l-a intampinat cu drag.
Aragon l-a intrebat:
-Dar cu ceilalti localnici ce s-a intamplat ?
-Orasul acesta e schimbator mereu se muta ,niciodata nu sti unde te duce chiar se schimba din loc.Dar tu trebuie sa te grabesti ca orasul se va schimba si o sa fie mai departe de Aragon
-Nu poate cineva sa ma conduca.
-Imi pare foarte rau dar daca sa-r duce cu tine nu ar mai putea sa se mai intorca!
-Dar de ce ?
-Pentru ca cine a iesit de aici nu mai poate intra din cauza blestemului !
-Ce blestem?
-Blestemul lui Grandovar.Vrajitorul cel rau care s-a razbunat pe Regele Digadului care nu a pastrat intelegerea cu el.
-Ce intelegere ?
-Nimeni nu stie decat Batranul de pe muntele Zbueator.
-Trebuie sa pleci!
-De ce ?
-Orasul se schimba.
Aragon a fugit repede la poarta .Dupa ce iesi orasul nu mai exista.Se mutase!
Merse mult drum si ajunse langa Aragon -orasul cel mare.
Acum era la tablita care arata intrarea in oras!
...Scuazati-mi greselile!
CITEȘTI
Regele din Trinia
FantasyO povestire despre curaj si bunatate.Aragon Brunh este un baiat obisnuit dar viata i-a fost schimbata . Acesta a gasit o amuleta vrajita .De atunci viata lui s-a schimbat.Viata sa plictisitoare a devenit foarte agitata si plina de surprize.Va tr...