7)Era Glandolfina (partea 3)

6 4 0
                                    

In momentul de fata Aragon manios a trantit usa cercetatorilor in nas si a plecat manios.
Cercetatori au trimis niste muncitori echipati special pentru a vedea ce se intampla in afara castelului.
Dar din neatentie  cand a deschia usa apa a intrat in castel lundu-i si pe muncitori cu aceasta .
Alarmele au inceput sa  faca o larma ingrozitoare si o voce se auze de aparatele care erau puse pe sus special amenajate de cercetatori pentru ca daca va veni momentul cand va intra apa sa se auda urmatorul mesaj:
"In 10 secunde se vor inchide toate usile din castel !Va rugam intrati imediat in camere si asigurativa ca nu a ramas nimeni inafara camerei!Acum a inceput numaratoarea inversa 10,9,8...3,2,1 usile sa-u inchis .
Daca cineva a ramasa afara ceilalti din incapere poate sa deschida usa cu ajutorul acelui buton din partea dreapta a usi ."
-Domnule au ramas pe coridoare  doar cei cinci  muncitori trimisi de noi pentru a supraveghea starea in care se afla fortareata !
-Ce?!a zis manios Aragon
Cum ati putut face asta fara sa imi spuneti mie?
-Dar..
Aragon pleca la subsol pe coridoarele in care nu intra apa.
Se duse la spital ,in incaperile oamenilor care dabia mai puteau rasuflau de speriati ce erau si in sfarsit s-a dus si a facut "ordine" in camerele in care fiintele Reunionului incercand sa mai bage pe cativa in alte camere .
In 10 min  etajele 1-40 erau inundate cu apa la fel si cu camerele care erau pe acele coridoare.
Dintr-o data s-a intamplat ceva...
Era...
Era...
Era ceva inbucurator.Experti au anuntat urmatorul lucru:
"A incetat sa ploua .In cateva luni sau ani se va retrage apa si vom putea sa construim alte orase.Dupa cum am constatat vom putea relua viata normala in 5-10 ani!Nu mai putem face nimic!"
Lumea era alarmata de anuntul acesta si in primul rand nu mai era mancare doar pentru maxim 1 jumate.
Experti au venit peste cateva ore cu cateva anunturi:
"Lu...me.." si ceva i-a intrerupt .Un zgomot asurzitor i-a intrerupt.
Lumea s-a alarmat si a inceput sa se alarmeze si sa tipe .
Nimeni in momentul de fata nu stie ce se intampla .
Cameramani oameni care se ocupa de camere la-u chemat pe Aragon si pe cercetatori .
Apa a inceput sa sparga peretele care intrerupe apa sa intre la parter .
Toata lumea a fost alarmata si s-a inchuiat in camere a pus carpe haine jos,sus  ,pe langa colturile usii ca sa nu intre apa.
Expertii au zis ca au mai ramas 3 baraje si  4 canale care nu au fost pline .
Dar din pacate nu are cine sa le deschide .
-Este greu sa le deschizi ?intreba Argon.
-Nu ,trebuie sa tragi de manetele de la baraje si sa deachizi cateva suruburi de la canale.
Aragon ...nu..pleca
Experti nu mai apuca sa il strige dar el deja se imbracase si zise :
-Daca e sa se rezolve problema asta nu va fi de altcineva in afara de mine .
Exoertii ii ura numai de bine si Aragon pleca spre drumul din oceanul.
In lipsa lui expertii anunta ca muncitori care au fost trimisi de ei au vrut sa intre dar nu au putut .
Acum regele Reunionului zise :
"-Dragii mei cat timp ati fost voi izolati sa-u lucrat la niste canale de la voi pe coridor.Aceste canale ajuta ca apa din castel sa dispara sub pamant .Canalele au fost astupate cu niste tevi de otel ca sa poata intra apa dar sa nu cada vreunul dintre cetatenii nostri .
Sa nu va speriati daca se aud niste zgomote .
Sa nu deschideti usile .
Apa va fi lasata sa intre in 10 minute .
Va rog sa intrati in camere si sa va asigurati ca usile sunt inchise!"
Acum regele se duse in camera expertilor sa vada cum stau raporturile.
-Majestatea Ta in cateva secunde se da drumul la apa .
In 3,2,1 s-a dat drumul la apa .
De data aceasta s-a auzit doar o busitura puternica .Acest zgomot s-a auzit de parca a cazut un meteorit pe pamant .
S-a auzit din cauza ca apa s-a izbit de peretele de metal.
Acum s-a inchis usa care delimiteaza apa de coridorul care protejeaza fiintele Reunionului .
Inca nici 1%din apa din castel nu s-a  golit pentru ca a intrat apa de afara .
Din nou s-a deschis usa .Asa s-a intamplat de 2-3 ori .
Nu s-a golit apa din interior si s-a golit apa de afara .
Cercetatori au anuntat ca apa de afara a ajuns mai jos de ultimul etaj al castelului .
Deci rezultatul este unul pozitiv ca sa-u golit ultimele etaje din castel .Acum Aragon poate iesi din incaperea care i-a fost amenajata .
A iesit afara si s-a catarat pe scara care ajunge la sfarsitul zidului care compune fortareata .
Acum trebuia sa coboare acel zid .
Era dis-de-dimineata cand a coborat pana la barca .
Intai s-a pregatit sa mearga la cele 4 baraje .
Primul era cel mai mare la care a ajuns el .
Era foarte emotionat!Un copil de 16 ani care poate salva o planeta .
Era un lucru uimitor.
Acum se gande la filmele cu eroi si isi dadea seama ca acei eroi erau mici copii pe langa el .Chiar daca nu avea puteri supranaturale el avea incredere in el .
Acum si-a zis:
-Acum sa ma apuc sa salvez lumea .Cu Dumnezeu inainte!
......

Scuzati-mi greselile!
Anunt!
Acesta a fost penultima parte a erei inundatiilor .Va mai fi o singura parte .Sper sa va placa ultima parte din Era Inundatiilor sau Era Glanolfina!

Regele din Trinia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum