Aragon se duse fara nicio frica la primul baraj.A urcat scara si a tras maneta . Atunci s-a auzit un zgomot si o izbitura atat de puternica incat nu s-a mai putut tine.
.....
A trecut o zi si aragon nu s-a intors . Experti si toata lumea din castel se ingrijoreaza de plecarea lui .
A vrut sa tm oameni si asa a facut din ordinele regelui.
Daca il pierdea pe Aragon, Trinia era pierduta!
-Trimite o armata intreaga dupa el !Nu pot sa il pierd!
Vreau sa castig argoni (bani din Trinia)dupa el !
Acum regele cel bun devenise un rege rau si avar.
Experti sa-u uimit la reactia regelui.
Regele plecase si ii lasa-se singuri.
In casetofane se auzi .
"In 10 minute se va da drumul la apa .
Peste 20 de minute se pregateste armata pentru a se duce in cautarea Domnului Nostru Aragon.
De o zi este plecat si inca nu s-a intors .
Va rog sa stati in camera si sa nu mai iasa nimeni .
In 5 minute se va da drumul la apa.
-Buna ziua !"
Regele pleca si le spuse conducatorilor sa de drumul la apa.
Deocamdata ploua usor dar nu mai intra apa in fortareata .
Regele a dat ordine ca sa se repare geamurioe si sa se faca mai multe canale in curtea fortaretei si a castelului.
De o zi a inceput constructiile .
Pana acum a terminat doar geamurile mai are si canalele.
***
...Acum Aragon se lupta intre viata si moarte.A cazut si s-a infundat in apa.
Cand s-a trezit din impact era ceva sub el .
.....Sub el era....***
Acum armata trimisa de regele Reunionului s-a raspandint cate zece in locurile unde este cel mai probabil sa fi fost.
Poate gaseste vreo proba .
Asa a zis si unul dintre cercetatori ,iar regele i-a raspuns cu un ton respingator :
-Stii..nu ca poate gaseste vreo proba ,o sa gaseasca !
Si tu dute la treaba ca nu muncesc eu si primesc bani in locul tau.
Cercetatorul le spuse si la cei lalti cum vorbise si cum se comportase regele cu el.
-Vrei sa ii spunem Domnului Aragon .
Despre ce a zis si despre cum s-a purtat cu noi .
***
....Sub Aragon se afla unul din canale.
Acesta l-a dasfacut cu o unealta din costumul pregatit de cercetatori.
L-a deschis si apa care a venit cu viteza in canal l-a luat si pe el si l-a lovit cu capul de strada.
A stata asa cam o zi .
Cand s-a trezit a simtit un gol intr-o parte a capului.
Sangera....
Trebuia sa se intoarca inapoi la fortareata .
Nu mai avea oxigen si nu mai putea sa se miste .
...
Deocamdata nu stia ce se intampla .
Prima data a crezut ca a murit dar apoi a vazut cateva barci deasupra lui.
A observat ca adancimea s-a micsorat si claritatea s-a marit.
A inceput sa inoate dar nu a putut sa se miste .
A observat ca mai avea oxigen pentru doua zile.
A avut o halucinatoe din cauza lovituri.
Armata a stat o zi si o noapte sa il caute pe Aragon dar din pacate cand a ajuns in ultimul loc a observat barca acestuia .
Era o barca cu un dormitor ,o baie,o bucatarie .
A intrat dar soldatii au observat ca nici nu au fost folosite.
Armata a plecat inapoi spre castel cu o concluzie groasnica.
Aragon a murit!
Soldatii sa-u intors la palat si au mers in sala de conferinte.
-Majestatea ta va dau o veste rea.
Aragon a murit!Ia-m gasit barca langa Barajul Glondfel (Barajul cel Mare) .Era deschis!
Apa e mai mica !Am observat ca apa se ducea in jos.
-Prostilor ,cautatil sub apa !
Daca apa se ducea in jos inseamna ca el era acolo si a deschis canalul .
Chemati scafandri si trimitei sa se duca sa il caute pe sub apa!si regele pleca furios .
Aragon dadu sa se ridice dar observa ca in dreapta lui la cativa metri de el este o scara pe peretele barajului.
A mers in busi pana la scara barajului.
A inceput sa urce dar deja s-a dezechilibrat
Nu a renuntat si a mai inceput sa urce.
A cazut de cateva ori dar ultima data a reusit si a urcat pana la barca .
A avut noroc ca barca nu a fost dusa de afluenti.
A urcat si s-a catarat pe scara de la barca .
Acesta si-a dat costumul jos si a observat ca in bucatarie era o gaura si apa primea din ce in ce mai multa apa.
Barca se scufunda!...
Si-a umplut costumul cu oxigen si s-a imbracat in acesta cu foarte mare repezitate si a asteptat sa sara in apa si sa inoate .
Chiar daca s-a bandajat la cap pierdea sange.
In zare a observat pe cineva cu o barca .
Si-a dat casca de pe cap si a inceput sa strige dupa "Ajutor" .
Barca s-a indreptat spre el si l-a luat la castel.
L-a dus la spitalul din castel ,l-a internat si l-a tinut o luna .
A ramas cu cateva rani la cap.
Dar cu aceasta lovitura primita in viata lui Aragon tot nu s-a lasat si s-a dus si a deschis si cele 2 baraje si cele 3 canale .
Dupa ce le-a pornit ,apa s-a redus pana la rotula piciorului si fiintele Reunionului a revenit la viata normala a lor.
Reele le-a renovat cate o camera din fiecare casa al fiecarei famili in care sa locuiasca .
Nu a mai ramas niciun regat,teritoriu,tinut inundat din Trinia .
Toata lumea a aflat de spusele regelui si a fost detronat de la putere si inchis pe viata in cea mai mare inchisoare din Reunion.
Acum localnicii au propus ca Argon sa fie regele Reunionului.
Dar Aragon a ales sa nu fie regele Reunionului pentru ca aventura lui e dabia la inceput.
Mai are mult de mers si de calatorit pana va merge prin toata Trinia.
Acum Aragon a mai stat si a mai sarbatorit cu fiintele din Reunion si apoi a plecat in urmatoarea aventura.
Si-a luat ramas bun de la fiintele Reunionului cu multa tristete in suflet.
Le-a promis ca le va mai vizita o data inainte sa plece pentru ca aici s-a descioerit pe el insasi.
....Scuzati-mi greselile!Aceasta a fost ultima parte din Era Inundatiilor sau Era Glandolfina.Sper sa va fi placut cele 4 parti!
CITEȘTI
Regele din Trinia
FantasiaO povestire despre curaj si bunatate.Aragon Brunh este un baiat obisnuit dar viata i-a fost schimbata . Acesta a gasit o amuleta vrajita .De atunci viata lui s-a schimbat.Viata sa plictisitoare a devenit foarte agitata si plina de surprize.Va tr...