İlk gün geldi çattı. Artık okula gitmeme az kaldı. Arkadaşım Vlad(Vladimir) ile kaykay ile okula gidiyorduk. Ben çok süremesem de Vlad uzun süredir sürmekteydi.
Saat 6:28 idi. 7 de okula gitmemiz gerekiyordu. Baya heyecanlıydım çünkü ilk gün abi! İlk gün!!!
Üstümü giyindim ve ayakkabılarımı giydim. Konuşa konuşa biraz erkenden gidecektik.
Vlad sevgili işlerini fazla umursamıyor, ayrılınca ne yaparım gibi düşünceleri yok. Yolda ben 'kızlar acaba bana bakar mı?', 'Saçım iyi mi?' gibi düşüncelerden kafamı yiyorken o, sadece gidiyordu. Tanrım sevgilisi olduğundan bu havalarda ne? Benim sevgilim olsa ben o kadarda abartmazdım.
Okula yaklaştık ve ilk kızı gördüm. Çılgınlar gibi mutlu olurken, aslında o kızın Katarina olduğunu fark ettim(Vlad'ın sevgilisi...) Selamlaşıp öpüşmelerinden sonra benle de selamlaştı;
- Sana da selam.
- Selam
Okula ilk adımımı attım ve etrafıma bakındım, açıkçası daha fazla kız bekliyordum fakat buda idare eder tabii ki de :D.
Okulda takılabileceğim tek grup, arkadaşım ve sevgilisiydi fakat kata(Katarina) bundan rahatsız olduğu açıktı. Zil çaldı ve sınıflar açıklandı. Sınıfımda olanları açıklayayım;
-Darius :(
-Ezreal -_-
-Vlad :)
-Ahri :D
-Ekko :(
-Kata :D
-Jinx :D
-TARİC!
Sanki bilerek yapmışlar. Taric ve Darius ile aynı sınıftayım. Kızlara karşı aşağılanmama ne kadar kaldı merak ediyorum. 4 sıra vardı. Sağ önde Vlad-Kata çifti. Sol önde ben ve Jinx, sol arkada Ekko-Taric, sağ arkada Darius-Ahri vardı. Tabii ben mutluydum, Yanımda kız oturuyordu kız! Hemde gerçek bir kız!
Tenefüse geçtiğimizde direk Vlad'ın yanına gittim ve direk;
- YANIMA KIZ OTURDU!
- Taric otursaymış fdjlsfljsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
League Of Legends Okul Serüveni
ФэнтезиLeague Of Legends oyunundaki karakterlerin okul uyarlaması ile okulun sarışın çocuğu Ezreal ile olaylar gerçekleşiyor. Bazen mutlu olurken, bazende umutsuzluğa kapılacak olan Ezreal bakalım asıl amacına ulaşabilecek mi?