Cuma

200 9 25
                                    

Cuma gününün kahvaltısı için sıcak yatağımdan uyandım. Bu gün mısır gevreği kalmamış idi. Bende dolaba bakıyordum ve pizza gördüm ama taze değildi. Gene de bir şey olmaz dedim ve yedim. Yerken telefonda takılıyordum ve Vlad'ı merak ettim, Yazdım.
- Kanka iyi misin dün gece ne oldu?
- Kanka bende eve gittim sen gidince ne oldu falan hiç bir şey bilmiyorum, bu arada cumartesi Nusr-et'te lütfen çok şey alma.
- Kanka yok be 2 şey alır gideriz ne abarttın
N*h az şey alırım, iddianın ne anlamı kaldı ki o zaman? Tabii abartmamak önemli ama midem ne kadar alırsa.
- Neyse baybay
- Ya şey Vlad bir şey sorucam.
- Sor?
- Benim param yokta senden borç alabilir miyim gezi için?
- Hepsini veremem yarısını verebilirim.
- Oda olur okulda alırım sağol.
Evden çıktım ve benim kıza doğru kaykay sürüyorum ama maalesef biraz gitmeme karşı birini gördüm, anlamış olasınız.
- Neden bana bakmıyorsun bebek?
- Neden benle konuşuyorsun, bak yeter artık seni takmıyacağım lütfen yoluna git.
- Ben seni takarım *öpücük atar.
Artık takmamaya karar verdiğim için umursamıyor gibi yapıp sevgilime doğru yol alıyorum. Kısa bir sürenin ardından görüyorum ve okula yürümeye başlıyoruz. Sanırım aramızdaki buzlar hala çözülmemiş. Neyse o halledilmesi kolay bir şey, yani umarım.
Okula varıyoruz ve sınıfa çıkıyoruz. Gezinin 2. Ders başlayacağını söylüyorlar. O zamana kadar sınıfta konuşuyoruz, zaten kimse ders dinlemiyor hocada farkında. Darius bana hala sinirli fakat kimin umrunda? Ahri, Kata'yı aklına çok kazımış olsa ki hala baya stresli, neyse onlar bizim konumuz değil. Jinx ile beraber geziye gidicektik.

Fakat Jinx küçük bir tebessüm attıktan sonra bana dedi ki;- Okulda adın bi ara 'Sarışın çapkın' diye geçiyormuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fakat Jinx küçük bir tebessüm attıktan sonra bana dedi ki;
- Okulda adın bi ara 'Sarışın çapkın' diye geçiyormuş. Diyecek bir şeyin var mı?
- Eski eskide kaldı sen neden karıştırıyorsun ki eksileri? Seviyorum ben seni boşver işte.
- Ezreal dün uzunca düşündüm, ben ciddi bir ilişki istemiyorum, ve sen sadık değilsin. En doğru kararı biliyorsun.
Ve işte bu benim bütün ümitlerimin kırıldığı andı. Ne desem bilemiyor oldukça üzgündüm.
- Ama neden daha düzgün olacağım söz veriyorum!
- Ezreal oldukça itici buluyorum seni. Lütfen bir daha yazma bana.
Lanet olsun! Sevgilim bana kızgın bir şekilde sınıftan çıkmıştı fakat beni kaybeden oydu, ama kendimi teselli edemiyordum. Sevgilim iddia ödülünden 1 gün önce benden mi ayrılıyor? Neyse hayat bitmedi. Bu okul özel olduğundan Jinx sınıf değiştirmek istedi ve kabul edildi. Onun yerine başka biri gelecekti. Umarım Garen olmaz... Jinx'in peşinden gitsem mi bilemiyordum ama yapmalıydım! Lakin onu bulamadım. Neyse dedim ve sınıfa çıktım, Vlad ile aramızda konuşma geçti;
- Olum kızı tutamadın mı? Daha ne kadar oldu ya?
- Kanka ne yapayım ya. Ciddi istemiyorum, iticisin sen dedi gitti.
- Geçmiş olsun diyeyim. Nusr-et'e kimi getireceksin peki?
- Sadece, ben gelicem fakat evde yiyeceğim. Paket yani.
- Tamam sen bilirsin, bir şeye ihtiyacın varsa bana söyleyebilirsin.
- Teşekkür ederim Vlad, şuan gerek yok.
Ama şunu söyleyebilirim. Sevgilim yokken çokta üzülmedim, sonuçta kızla tanışmamız kötü, onda bıraktığım imaj kötü. Yani sanırım biraz zaman sonra daha düzgün şekilde birini bulmam gerekiyordu. Zil çaldı ve ben Vlad'a;
- Kanka gelsen bir şey olmaz okulda ders işleyeceğine benle gel.
Vlad düşünceli idi fakat cevabı olumlu oldu.
Tam çıkıyorduk ki okulun arkasında ne göreyim? Garen ile Jinx öpüşüyor, hemde doya doya. Hemen fotoğrafı çektim. Lanet olsun kullanıldım demek bu! Garen'i kıskandırmak için yapmış olmalı, farketmem gerekiyordu... Onlarla konuşamazdım sadece Vlad'a anlattım. Yolda giderken aklıma bir fikir geldi, onun arkadaşına gidecektim ve onu anlatacak, masum rolünde oynayacaktım ve Lux'ı kapacaktım. Planı Vlad'a anlattığım zaman o bile mantıklı bulmuştu. Geziye Vlad ile gittik ve Çizim müzesine giriş yaptık, ve lux'ı gördüm..

League Of Legends Okul SerüveniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin