Salı-Çarşamba

274 9 23
                                    

Yediğim dayağı unutmamıştım fakat başarı demek doğru yola yanlış adım atmak değil midir ?

Doktor iyileşmem için 2-3 hafta gerektiğini, aslında kırılmadığını ama çatladığını söyledi. Bu ne demek ? Hala Jinx'i tavlayabilirim fakat öncesinde dinlenmem gerekiyordu kısaca uyumalıydım.

Çarşamba

Dinlenmiş ve sağlam gözüküyordum, fakat akşam olmuştu. Baya okunmamış mesajım vardı. Ama en önemlisi Jinx'in mesajları idi

Salı mesaji

- İyi misin ? Orda yaptığın çok saçmaydı kendi canına kıyıyordun!

Çarşamba mesaji

- Ne zamana çıkacaksın ?

- Mesajını bekliyorum.

Tanrım sanırım kızı tavlayabilmiştim. Burdan çıktığımda ilk iş ona gidecektim.

Vlad'ın mesajlarına da bakma isteği duydum yazmış sonuçta.

- Ezreal iyi misin ?

- Darius'a kafa tutacak kadar geri zekalı değilsin sanıyordum.

- Umarım iyisindir.

- Jinx seni özlüyor sanırım, bekliyorum

Sanırım bu kadar. Bugün'de olanlar bu kadar.

Hastaneden çıkıp eve doğru yol aldım. İyileşmesi için 2 hafta lazımdı dikkatli olmam gerekti. Sonuçta Darius intikam almak isteyebilirdi. Eve gittim yatağıma uzanmak için merdivenlere doğru gittim. Odama girdiğim sırada yatağımın dağınık olduğunu gördüm ve bu cidden hoş gözükmüyordu, bir not buldum. Yatağın hemen kenarında.

Not: Kanka özür dilerim bizim ev boş değildi kusura bakma borç say.

-Vlad

NE ? Lanet olsun bunlar evimde beraber mi oldular ? Cidden bunu borç sayacağım.

Neyse asıl olay şu! Okula gitmeyi planlıyorum, 3. ders olsa bile gitmemde sakınca olmaz.

Okula vardım ve ayağımı koridora bastım sınıfa doğru geçiyorum. Geçtim ve hocayla karşılaştım. Bana klasik olarak halimi falan sordu, iyi dedim. Etrafa bakınıyorum. Darius orda fakat akıllanmış gibi duruyor. Tabii onu sonuçta kavga ettik ve ben ondan bir nevi dayak yemedim, aksine onu iyice yordum ve dalga konusu olmalarını sağladım. Neyse Jinx'in yanına oturdum. İlgilenmiyor gibi yapıyor ama ara sıra bakıyordu. 1 ders boyunca 10 kere göz göze gelmişizdir, o kadar diyeyim. Vlad sevgilisiyle benim yokluğumda 'cool' tavırlarını salmış sanırsam, artık daha kafa dengi. Sanırım benim eve gelme olayından, tamam o konuyu karıştırmayacağım.

Teneffüs çaldı ve ben D'mi, C'mi de çılgın sorular sormak için sabırsızdım. İlk olarak Vlad'a söyledim bana borcu vardı ve sanırım biraz hanımcı olmuş ki 'sevgilime soracağım ona göre' diye bir cevap verdi. Jinx ile konuşmak için bahanem onlardı. Bende bu fırsatta sevdiğime söyledim, kabul etti. Evet bugün onun hakkında bir sürü bilgi öğrenecektim. Hemde Vlad'ı kullanarak :). Öğle arasına girdik ve bahçeye çıktık. Çok insanın olmadığı bir yerde oturduk ve sonunda başlıyorduk. Herkes asıl olayın oyun oynamak olmadığını biliyordu. Doğru söylemeye söz vermiştik yani utanmadan söyleyecektim. Vald'ı tembihlemiştim olayları ilginçleştirecekti, ve sonunda ilk şişe döndü.
İlk şişe ben ve Vlad arasında, ben soruyordum ve Vlad D demişti. Sorum şu şekilde oldu;
- Kata olmasa kimle çıkardın?
Vlad biraz korkmuştu ve Kataya utangaç gözlerle bakıyor, bana içinden küfürler ediyordu ama ben mutlu oluyordum çünkü intikam alıyordum!
- İllaki bir cevap vermem gerekiyorsa... Aaahh... Ahhrii..
Kata sinirliydi ama Vlad hemen ona asılmaya başladı ve bu okul tarihince bilinen bir kavgaya yol açacak idi.
Ve şişe 2. Turu için dönüyordu.
Kata ve ben çıktım Dedim. Kata soruyordu. Açıkçası biraz korkmuştum.
- Vlad'ın arkasından hiç iş çevirdin mi ?

League Of Legends Okul SerüveniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin