počet slov: 9400
Po dvou letech nový příběh, jehož návrh mi ležel v konceptech 3 roky...Řekněme, že mi hodně času zabírá škola a jiné koníčky, takže na psaní je nálada málokdy. Proto jsem ale strašně ráda, když se mi podaří něco dokončit. Do tohoto příběhu jsem se snažila zakomponovat i hlubší a osobnější témata, dala jsem do něj kousek sebe, ale aby to nebylo moc vážný, najdete tam i nějakou tu spicy část ;) Přeji příjemné čtení!
————————————————————————
Večírky, holky, alkohol a drogy jsou náplní života většiny teenagerů. Mládí máme přece jenom jedno a byl by hřích si ho neužít. Jenže rodiče tento názor často nesdílí a snaží se své děti od takových aktivit držet dál.
Harryho otec byl však výjimkou.
Tím není myšleno, že by ho bral do špinavých klubů a šňupal s ním kokain. Večírky, jichž se účastnili, sice zahrnovaly holky, alkohol a sem tam nějaké drogy, ale celé to bylo jako z paralelního vesmíru. Zatímco ve vesmíru teenagerů se těchto akcí účastní spoře oblečené mladé holky připravené užít si nejlepší večer svého života, v tom druhém to jsou dámičky v kostýmcích diskutující o nejnovějších kabelkách. U teenagerů se alkohol skoro pouští žilou a někde daleko v jiné galaxii muži decentně popíjí whisky s ledem. V běžných klubech se polyká extáze, avšak párty Harryho otce jsou známé předevím ibalginem či inzulinem.
A Harry byl na takovýchto akcích bohužel vítán s otevřenou náručí.
Když ukončil střední a bylo načase zvolit si univerzitu, nemusel se dvakrát rozmýšlet. Budoucnost mu totiž byla přidělena ještě před narozením. Jako jediný syn majitele velké advokátní kanceláře měl jít v otcových šlépějích a převzít byznys. Spousta lidí, kteří sdílí podobný osud, z něj není příliš nadšená a snaží se mu vzepřít, ale Harry se na právnickou dráhu s radostí vrhnul. Jeho vzplanutí však bylo rychle uhašeno a jedním z důvodů byly a stále jsou právě tyhle večírky.
Páteční večer si všichni představují jako oslavu svobody. Chodí ven s kamarády, tráví čas se svými drahými polovičkami nebo jen relaxují doma u filmu. A občas se najde i pár chudáků, kteří se musí zúčastnit mítinku právníků. Harry byl jedním z nich. Kéž by ale mohl říct, že by ho doma čekal zajímavějí program. Pravděpodobně by jen ležel v posteli, koukal na Glee a snažil se potlačit myšlenky na to, kolik práce musí přes víkend stihnout.
Ale i kdyby ho doma čekal samotný Grant Gustin, z akce manažera proslulé londýnské advokátky by se nevykroutil. Celé se to konalo v konferenčních prostorách menšího zámečku uprostřed parku na Silver Street. Pozváni byli právníci z větších advokátních kanceláří a zlatým hřebem večera mělo být jmenování nového společníka firmy Kingsley Legal s.r.o. Edward Styles, Harryho otec, byl samozřejmě mezi zvanými a jako doprovod si nemohl vybrat nikoho jiného než svého syna.
A tak tu teď Harry stál u obrazu nějaké bitvy ze čtrnáctého století, v ruce držel sklenici šampaňského a zdvořile se usmíval na otcovu známou, která jim vyprávěla o svém článku zabývajícím se smluvní pokutou. Harry přestal vnímat ani ne po minutě. V obleku mu bylo vedro, bublinky v alkoholu mu nedělaly dobře a navíc umíral nudou. A taky hladem. O pár stolků vedle spatřil tác s čerstvými a bohatě obloženými chlebíčky. Zakručelo mu v břiše. Nejradši by se sebral a naložil si plný talíř, se kterým by se odebral ven a na lavičce na čerstvém vzduchu by se v klidu navečeřel. Daleko od uhlazených právníků a především svého otce, který měl na těchto večírcích pouze jediný cíl: seznámit ho s co největím počtem lidí a nutit ho, aby s nimi navazoval vztahy.
ČTEŠ
oneshots || Larry CZ
FanfictionSbírka jednodílných Larry fanfikcí. Naleznete zde: - fluff - tématické fanfikce (vánoční, halloweenské,...) - friends to lovers - enemies to lovers a mnohem více! NEobsahuje smut!! (Za názvem každé kapitoly je napsána jedna z těchto kategorií, abys...