21

425 19 0
                                    

Yoongi : To to jest Somin 

Soo : zaraz ta Somin która do mnie w tedy dzwoniła 

Yoongi : właśnie tak czego ona chciała 

Soo : ale z kąt ona wiedziała że jesteśmy tutaj a tym hotelu 

Yoongi : nie mam pojęcia a;e trzeba zadzwonić na policję przecież Jin mógł nawet zginąć jakby inaczej uderzył głową 

Soo : masz rację nie ma żartów 

Po wyjściu od recepcjonistki i oglądnięciu nagrania zawołaliśmy wszystkich do siebie i opowiedzieliśmy o tym czego się dowiedzieliśmy, po czym pojechałam z Yoongim, RM i Jungkookiem na policję, na komendzie wszystko powiedzieliśmy policjantom i pokazaliśmy nagranie które dała nam recepcjonistka. Potem wróciliśmy do hotelu a ja poszłam trochę odpocząć a Youngi poszedł do chłopaków.

pov Yoongi : 

Gdy tak wracaliśmy z komisariatu jedna rzecz nie dawała mi spokoju, a mianowicie to że o czymś zapomniałem o czymś bardzo ważnym, po chwili mnie olśniło przecież w dzień koncertu moja kruszynka miała urodziny jak ja mogłem zapomnieć ale urodziny Jimina też były chwilę wcześniej i nawet nie daliśmy mu prezentu a on zawsze o nas pamiętał więc postanowiłem się spotkać z Jungkookiem, V i Hoseokiem. powiedziałem im że mam ważną sprawę i poszedłem do nich mówiąc mojej kruszynce że idę pogadać z nimi a ona poszłam się położyć bo była zmęczona.

Yoongi : chłopaki jest sprawa bardzo ważna jesteśmy po prostu okropni 

V : czemu stał się coś ??

Yoongi : jest październik, urodziny Jimina i Soo a mu co nawet z życzeniami nie przyszliśmy 

Jungkook : o kurde jesteśmy straszni co mamy teraz zrobić 

Yoongi : jak to co  zorganizujemy im imprezę niespodziankę jak jutro pojadą po Jina to wrócą i ich zaskoczymy tylko teraz trzeba zadzwonić żeby reszta teraz tu przyszła, a i trzeba zadzwonić do Jina i poinformować go o wszystkim.

V : okey to ja idę po chłopaków a wy zadzwońcie do Jina 

Jungkook : okey ale słuchaj trzeba też napisać do Hoseoka żeby przyszedł  bo jest teraz z Jiminem 

Yoongi : okey ja do niego napiszę a ty idź po resztę tylko nie obudzi Soo po prostu bądź cicho 

V tylko pokiwał twierdząco głową i wyszedł po czym wrócił z całą ekipą, a mu w tym czasie co go nie było zadzwoniliśmy do Jina i poinformowaliśmy go o wszystkim a on powiedział że napisze do Pauli żeby też przyszła a my zgodziliśmy się i napisaliśmy do Hoseoka, po chwili byłam cała nasza piątka i chłopaki z TXT. Po około 2 godzinach ustaliliśmy wszystko związane z jutrzejszym dniem i poszliśmy do swoich pokoi. 

Gdy wszedłem do pokoju zobaczyłem jak mój mały aniołek słodko śpi więc szybko i cicho się przebrałem i poszedłem do niej, położyłem się spać i po chwili zasnąłem wtulając się w Soo.

koniec pov YOONGI : 

Rano : obudziłam się o godzinie 10.00 więc szybko wstałam i poszłam się przebrać bo musieliśmy jechać po Jina, Yoongi jeszcze spał więc cicho się przebrałam i wyszłam z łazienki.

Outfit : 

Outfit : 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Wystarczył Jeden Lot SamolotemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz