Povzdechla jsem si a rozešla jsem se za ním. Teď byl asi ten pravý čas mu to všechno vyjasnit.
"Justine, stůj, prosím tě," zvýšila jsem hlas tak, aby mě slyšel. K mému štěstí zastavil a počkal na mě, tak jsem byla ráda.
"Podívej," ukázala jsem mu to fotku znovu a prstem poukázala na to, v kolikátém jsem týdnu. Chvíli jsem mu nechala. Podíval se na mě s vykulenýma očima.
"To se povedlo hned napoprvé?" zeptal se nevěřícně. Uchechtla jsem se a přikývla.
"Já nevěděl, že se to píše na té fotce z ultrazvuku. Omlouvám se za to, jak jsem tě nazval," řekl a políbil mě, což mě překvapilo a donutilo k úsměvu.
"Co teď mám dělat?" povzdechl si a prohrábl si vlasy.
"Justine?" ozval se hlas Madison z čekárny.
"Měla bych jít," řekla jsem a bez rozloučení rychle odešla, aby mě neviděla Madison. Myslím, že teď má Justin dost velký zmatek v hlavě.
Cestou z nemocnice jsem se zastavila v pizzerii, protože jsem měla hroznou chuť na pizzu, ale neměla jsem na to čelit paparazzi, takže jsem si tam chvíli počkala a vzala si ji s sebou domů.
Doma na mě čekal Oscar, kterému se opět tak stýskalo. Přivítala jsem se s ním a vyvalila se s ním i s pizzou na pohovce.
kendalljenner 1:56pm
objevila jsem něco skvělého!
poslouchám
neposlouchej, spíše koukej
to je Madison?!!
joooo
odkud to máš?
od Taylor
wtf
dlouhý příběh
ale údajně spolu začali randit chvíli před tím, než odletěla do Paříže, kam s ní letěl i on
lol.. ale co s tím? čeká přece dítě s Justinem
NO PRÁVĚ
TO DÍTĚ NENÍ JUSTINA
jak to víš?
ugh Hailey.. přece ta Taylor
Justin si nezoktroloval v kolikátém je týdnu?
ČTEŠ
ANOTHER CHANCE
FanfictieObjeví se někdo, kdo udělá Hailey opět šťastnou a do jejího života přinese lásku, kterou tak moc potřebuje?