Şaşırtıcı Psikolojik Bilgiler - 3

4.5K 359 294
                                    

💩 Kalabalık bir yerde başınıza bir şey geldiğinde size yardım edilme ihtimali daha azdır.

💩 Geleceğe dair umutlu olmak, kişiyi fiziksel ve zihinsel rahatsızlıklardan koruyabilir.

💩 Eğer geceleri düşünmekten uyuyamıyorsanız kalkıp not almalısınız. Bu zihninizi rahatlatır ve daha kolay uyumanızı sağlar.

💩 Kendine saygısı düşük olan insanlar başkalarını aşağılama eğiliminde olurlar.

💩 Üzgün olduğunuzda veya korktuğunuzda markalardan ve logolardan çok daha fazla etkilenirsiniz.

💩 Ne kadar mutlu olursanız o kadar az uyumak istersiniz.

💩 Burnunuzu tıkarsanız "mmmm" sesi çıkaramazsınız. (Denendi onaylandı ✅)

💩 Bütün gece uyanık kalmak, fazladan 161 kalori yakmanızı sağlar.

💩 Hafıza kaybı yaşayan insanlara müzik dinlenmesi önerilir. Çünkü beyin şarkıların içinde bir çok anıyı kaydeder.

💩 İnsanın dirseğini yalaması fiziksel olarak imkansızdır.

💩 Soruya soruyla cevap vermek güçlü bir yalan belirtisidir.

💩 Dokunmak, güven sorununu çözme de ve mutsuzluğu teselli etme de %60 oranında fayda sağlar.

💩 Telefon kullanıcıların %68 in de Fantom titreşim sendromu vardır. Yok yere telefonlarının titrediğini zannederek, telefonlarını kontrol ederler. (Böyle olanları yorumlara bekliyoruum ☺️)

💩 Kadınlar ağladıklarında, beynin intikam duygusunda harekete geçen peritel lobu aktifleşir. (Korkun bizden heheheh)

Oy vermeyi bölüm hakkında yorum yapmayı unutmayıın 💙

♥️Hepinizi çooook seviyorum ♥️

Psikoloğun Not DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin