18/11/2018(18 Kasım 2018)
12:13 p.m
~
"Ay sonu performanslarının yaklaştığını biliyorsunuz değil mi?"Stüdyodaki herkes tek bir ağızdan bağırdı. Her ay sonunda olduğu gibi bu ayda hazırlayacakları bir performans olacaktı.
Hocaları dans stüdyosunun etrafında dolanıyor. Stajyerler esneme hareketlerini yaparken onları inceliyor ve daha da esnek olmaları için uyarıyordu.
Maiko bacaklarını aralamış ileriye doğru uzanıp, esnemeye çalışıyordu fakat pek becerikli sayılmazdı. Bay Kim, yani hocaları Maiko'nun halini gördüğünde arkadan ona yaklaşmış, ellerini oğlanın sırtına dayayıp daha da eğilmesi için zorlamıştı.
Maiko acı ile inlediğinde Bay Kim onu bırakmış ve diğer stajyerler ile ilgilenmişti. Buz gibi bir adamdı ve bu biraz korkutucuydu.
Peka diğerleri ile esnemeye devam ederken Maiko'nun acıyla yerden kalktığını fark etmiş, onu dürtmüştü.
"Oppa, iyi misin? Canın acıyorsa kendini bu kadar zorlama."
"İyiyim ama bu benim için hala zor."
Peka gülümsemişti. Hızla ayağa kalktı ve üzerini düzeltti. Kazanın üzerinden neredeyse 5-6 ay geçmişti ve o kadar ayın sonunda kendini iyi hissediyordu.
1 ay kadar bir süre dans etmemiş, diğer şeylere odaklanmıştı. Vokali bir kenara bırakıp rap yapmayı denemiş ve ay sonu değerlendirmelerinde rap performanslarından iyi yorumlar almıştı. Artık rap yapmaya daha fazla önem veriyordu.
Bay Kim, herkesin yerlerine geçmesini istemişti. Stajyerler tek tek aynanın karşısına dizildiğinde müzikle birlikte uyum içinde dans ediyorlardı.
Rosalie merkeze geçip dans ettiğinde Bay Kim memnun gözler ile ona bakıyordu. Naomi ve Peka'da aynı şekilde Rosa'nın arkasında dans ediyordu.
Kızlar koreografi gereği geriye gittiklerinde erkekler ön tarafa gelmişti. Austin, müzik ile adeta iç içeydi fakat Maiko ritmi yakalamakta zorlanıyordu.
Bay Kim, çatık kaşları ile Maiko'ya bakıyordu. Bu iyiye işaret değildi.
Yeterli olduğunu söyleyip müziği durdurduğunda herkes derin nefesler içerisinde yere yığılmıştı.
"Henüz mükemmel sayılmazsınız. Sayınız gittikçe azaldığı için belkide kendinizi şanslı hissediyorsunuz fakat bu tamamen yanlış bir düşünce. Bu ay sonunda içinizden birilerinin tekrardan eleneceğini unutmayın."
Derin bir nefes alıp devam etti. Hafif sinirli bir tavır takınıyordu.
"Bu ay sonu performanslarınızda 2 kişilik gruplar oluşturacaksınız. Sizleri takım olarak değerlendireceğim. Şarkı ve koreografide özgürsünüz. Sıkı çalışın..."
Sandalyenin üstünde duran dosyaları aldı ve stüdyodan dışarı çıktı.
Stajyerler derin bir nefes verirken bazıları gruplarını kurmaya başlamıştı bile.
Maiko, utançtan elleri ile suratını kapatmış ve soluklanmaya devam ediyordu.
"Tanrım, berbattım..."
Rosa suyunu yudumlarken çocuğa tebessüm etmişti.
"Hala şansın var Maiko, sadece sıkı çalışmalıyız."
Grupların 2 kişi olması kötü olmuştu, onlar hep 5 kişi takılırdı fakat şimdi fazladan 1 kişiye ihtiyaçları olacaktı.
"Rosa unnie, kiminle takım olmayı düşünüyorsun?" Naomi merakla sormuştu çünkü kendisi henüz bir partner seçememişti. Büyüklerini ya da Austin'i üzer diye korkuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Friends|'친구'
Novela Juvenil"Hiç kendinizi sevmeyi denediniz mi?" °°° Bu hikayede geçen hiçbir olay gerçek değildir, hepsi kendi hayal ürünümdür. Hikayeme çokça destek verin, lütfen. :) -darkbluewoman. *küfür bulunmaktadır!*