*DÜNYAYI SEVME KENDİNE İYİ GELEN ŞEYLERİ SEV.
13 eylül
İnsanlar gariptir. bazıları çok mutlu bazısı içe kapanık bazısı çok özgüvenli kimisinde hep bi kendini gösterme çabası nasıl bir zavallı göründüğünün farkında değil. ben soğuk bir insanım bazen de çok konuşurum bazen çok susarım ağlamam ama gülmem de içime kapanırım arada sıkılırsam dışa kapanık olurum belki evden hiç çıkmak istemem ama gezmek isterim hep çok fazla insan tanıyorum ama hiç samimiyetim yok arkadaşım yok ama dertleşicek bir köpeğim var onunla konuşurum hep cevap da verir ve çok iyi bir dinleyici sürekli bir zaman sonra uyusa da dinliyodur genelde onunla ve kedimle ilgilenirim kedim de fabri onu 2 sene önce ailemle bir pazar kahvaltısı yapmak için annemin lahmacun için hazırldığı içi bir arkadaşla pide salonuna götürürken oranın önünde lahmacunları beklerken buldum. aslında o beni buldu otururken kaldırımda bi yanda gelip bacaklarıma sırnaşmasıyla tanıştık kucağıma alıp uyuyakalmasıyla huzurunun sesi olan mır sesi kedisi olanlar bilir o sesiyle ve görüntüsüyle beni kendine bağladı aşık oldum eve gidip annemi ikna etmeye çalıştım ettim de bana annem eğer mişayla (köpeğim) anlaşamazlarsa onu sokağa geri bırakıcağım şartıyla izin verdi babamı ikna etmem ise bir öpücüğüme baktı annemin şartını kabul ettim anlaşacaklarından çok eminim neden bilmiyorum ama hep içimde onları anlaştırabilirim umudu vardı ertesi gün o küçük masum toz bedeni eve getirdim o akşamda ona sıcak temiz bir yatak hazırlamıştım yıkadım pirelerini temziledim ılık suyla masaj yaparak demek isterdim ama kollarımın içine etti tırnaklarıyla ama değdi.sonra onu odamda hazırladığım yatağa koyduğumda huzurla o mır sesiyle uyudu mişayla da anlaştılar hiç anlaşmazlık olmadı zamanla birbirlerine alıştılar neden anlaşmasınlar onlar insan değilki insan olsalardı anlaşabilirlermiydi acaba? hiç sanmıyorum ya da mişa şuanki karakterinde insan olursa anlaşırlar ama kedim bu karakterinde olursa mişayi üzer o zaman insan olsalar anlaşamazlar bunlar bu yüzden hayvanlar.