Lassan ballagtunk egymás melett. Az előző jelenet után nem igazán volt kedvem a társaságához, de akárhogy próbáltam burkoltan jelezni ,hogy menjen innen és hagyjon békén nem vette a célzást, vagy csak egyszerűen nem törődött vele. Hamarosan elhaladtunk egy bolt, majd egy kávézó melett is a zsúfolt utcán és végül egy illatszerbolt mellett lévő utcába kellett befordulni aminek a végén volt található az a bizonyos ügyvédi iroda. Az üzlet fölött lévő tábla meg is erősített benne. Kuroo ekkor rám nézett és megtörve a csendet kérdezte.
-Nem megyünk be?
-Én bemegyek ,de te miért jönnél? - furcsáltam a többes számot.
-Mert én vagyok az igazgató? Várj csak igen, én vagyok. - lefagytam. Ő a főnököm? Akinek én az előbb egy erős utalást tettem arra ,hogy meleg? Konkrétan lebuziztam a főnökömet!!! Úristen! És én letegeztem!
-Hahó! Cukishima?!! Élsz még? Hahó! Föld hívja Tsukishima Keit! Jelentkezz! - integetett a szemem előtt Kuroo.
-He? - csak ennyi jött ki a számon.
-Bealudtál vagy mi? - nevetett.
-Én nem ,vagyis nem aludtam el uram.
-Jajj ne már Cukishimaaaa. Már összetegeződtünk és már évek óta ismerjük egymást ,ha nem is beszéltünk. Ne kezd megint. - biggyesztette le a száját.
-Sajnálom, és köszönöm.
-Mit sajnálsz?
-Hogy olyanokat mondtam neked.
-Jajj hagydj már! - legyintett - inkább menjünk be. Gyere körbe vezetlek.
Akkor kinyitotta nekem az ajtót és előre engedett engem. Egy hatalmas előtérben találtam magam aminek a közepén egy nagy púlt mögött egy aranyos 30as évei elején járó nő ült és a számitógépébe másolt be valamit.
-Heyy Sakura-san - intett Kuroo - ő itt az új ügyvédpalántánk Cuk.. azaz Tsukishima Kei. Kérlek vezesd ő körbe és mutasd meg az asztalán. Nekem rohannom kell mert tárgyalásom lesz három és fél perc múlva. - nézte az óráját és elindult gondoltam a tárgyaló felé - Ja és Karasunó! 14kor együnk együtt az ebédlőben! - vigyorgott önelégülten majd otthagyott minket.
-Jónapot! Még be sem mutatkoztam Sakura Haruka vagyok én vagyok ennek az irodának az ügyintézője vagy inkább Kuroo titkárnője ha az úgy jobban tetszik. Isten hozott nálunk.
-Köszönöm! Örülök a találkozásnak. - hajoltam meg Sakura előtt.
-Szintúgy! Gyere körbevezetlek. Elöször pakoljuk le a táskád és ezzel megmutatom az asztalodat. Aztán jöhetnek a tárgyaló termek, az igazgatói iroda, mellékhelyiségek és végül az ebédlő. Ha gyorsan megyünk akkor, 14re odaérünk az ebédlőhöz és akkor Kuroo-sannal tudsz ebédelni. - mosolygott rám.
-Köszönöm szépen!
-Jajj ugyan hagyd ezt az illendő hangnemet! Mi itt egy család vagyunk ebben az irodában. Tegezz nyugodtan.
-Rendben Haru - eröltettem magamra egy félmosolyt, mire válaszul egy az enyémnél sokkal nagyobb vigyort kaptam.
Elindultunk körbenézni az épületben. Elösször az asztalomat néztük meg, ami a többi asztal sokaságában volt, de ezen kívűl nem volt rossz. Az ablak mellett volt a 10.en ahonnan ,a magas házakat kivéve, mindent tisztán láttam Tokyóban. Lepakoltam a táskám az asztal mellé, a kabátomat pedig a szék hátuljára akasztottam.
-Ez itt , ahhol az asztalod van, a céges perekkel foglalkozó osztályunk. Itt körülötted mindenkinek ez a szakterülete, ahogy neked is. Nyugodtan kérdezz tőlük, mind nagyon aranyos emberek - mondta Haru.
-Jónapot! Tsukishima Kei vagyok! Örvendek! - hajoltam meg, újdonsült munkatársaim előtt.
-Szia én Midoriya vagyok! Annyira örülök neked! Adjuk bele mindent a munkába! - ugrált elöttem egy kis szeplős zöldhajú. Teljesen olyan volt,mint Hinata, a volt röpistársam.
-Todoroki - intett nekem egyet a mellettem lévő asztal tulajdonosa. Viszonylag csendes ember volt, egyik oldalt fehér, a másikon vörös hajjal.
-Jajj gyere már Kei!! Mennünk kell! Sziasztok fiúk! - tolt ki az irodából Haru.
Elmentünk a tárgyaló termek mellett, majd az igazgatói irodához. Szerencsére Kuroo nem volt ott, így nem kellett bemennem. Hamarosan odaértünk az ebédlőhöz. Éppen a legjobbkor, mert lassan kettő óra volt és muszáj volt Kurooval ennem.
-Na én el is megyek ,mert még sok dolgom van. Majd ha van valami kérdésed tudod hol leszek. Szia! - csak intettem neki és elindultam az ebédlőbe.Halihooo! Itt az új rész! Ha valakinek valami kérdése vagy ötlete van azt várom kommentbe. Kérlek jelezzétek ,ha tetszik a story, hogy tudjam érdemes csinálnom. Legyen csodaszép napotok! ❤❤
ESTÁS LEYENDO
El a kezekkel! Ő az enyém!
FanficKurooTsukki! Tsukishima egy frissen diplomázott ügyvéd akinek első munkahelye nem is lehetne izgalmasabb, idegesitőbb , és romantikusabb a számára. Kuroo beosztottjaként éli mindennapjait, a Tokyo torony legnagyobb örömére. (16+)(18+) a részek elejé...