🥪Az ebédlőben🥪

303 26 5
                                    

-Hello Cukishima! - vigyorgott rám Kuroo ,mikor leültem mellé az asztalhoz.
-Miért akartad ,hogy veled egyek? - forgattam meg a szemem, mert semmi kedvem nem volt reagálni az új becenevemre.
-Több oka is van. 1, élvezni akartam ezt a gyönyörű kilátást - futtatta végig rajtam a tekintetét -  és 2, mert veled akartam lenni. Te talán nem akarsz velem? - biccentette oldalra a fejét. Erre éreztem, hogy kezd az arcom más színbe válni, így elkaptam a tekintetem róla.
-Naaa Cukishima... nem akartál velem lenni?
-Aa-azt nem mondtam - fogalmam sincs miért dadogtam. Ezt a hülye reakciót is csak ő válthatta ki belőlem.
-Akkor akarsz engem? - erre pedig majdnem kiköptem a vizet amit éppen ittam.
-Miiii? Ne mondj ilyen zavarba ejtő dolgokat!
-Téged ez zavarba hoz? - ült ki egy perverz vigyor az arcára.
-Najó én megyek hozok valami kaját mielőtt felrobban tőled az agyam. - mondtam ,majd beálltam a sorba és nézegettem a választékot. Egyszer csak éreztem ,hogy valaki megböki a hátam. Odafordultam és Todoroki-san volt az.
-Szia! - köszönt - mit fogsz venni?
-Hát még fogalmam sincs. Mi itt a legfinomabb?
-Asszem a melegszendvics, de fogalmam sincs arról milyen az ízlésed. Azt szereted?
-Igen. Akkor az lesz köszi - mosolyogtam rá.
-Ennyi? Nem eszel mást?
-Nem vagyok valami nagy zabagép - vontam meg a vállam.
-Akkor majd felhizlallak én! - vonta meg a vállát. Ezt én csak egy mosollyal díjaztam.

-Cu-ki-shi-ma! Miért nem ülsz mellém?
-Nekem nagyon jó itt is.
-De ha szemben ülsz velem nem tudom romantikusan megfogni a kezedet - nyafogott Kuroo.
-Akkor miért 4 személyes asztalhoz ültél?
-Mert nagyon sokan vannak. Örültem ,hogy találtam helyet - húzta fel az orrát sértődötten.
-Bocsánat nem baj ,ha ideülök? - lépett mellém Todoroki és a mellettem lévő helyre mutatott.
-Nem gyere csak - bátoritottam, ami látszólag Kuroonak nem nagyon tetszett.
-Uuu akkor én is ide ülök - ugrált mellénk Midoriya-kun és az igazgató melett foglalt helyet.
-Inkább menjünk Tsukishima - mi? Nem értettem miért hívott a rendes vezetéknevemen.
-De még nem fejeztem be az ebédet! - duzzogtam.
-Ez nem kérés volt hanem, mint főnököd utasitalak, hogy gyere velem! - felálltam az asztaltól , kidobtam a maradékom és Kuroo után mentem.
-Gyere! - fogta meg a kezem és behúzott a vécébe. Ott a falnak döntött és fölém tornyosult.
-Ne! Ne csináld ezt Kuroo! Ez fáj - emeltem fel a hangom mert egyre erősebben szoritotta a csuklóm, amiket a fejem fölött tartott egyik kezével. A másikkal megfogta az állam és maga felé forditotta.
-Hagyd abba az ellenkezést, mert ettől csak jobban beinulok - sugta ajkaimra, majd egyre közelebb hajolt.









Na ennyi volt mára! Mindkét könyvből rész? Tiszta jó! Várom a kommenteket! ❤❤😘 legyen szép napotok!

El a kezekkel! Ő az enyém!Where stories live. Discover now