03. @alciamakota | Rozmowa o wszystkim i o niczym

263 18 16
                                    

Środa 11:23 PM

bedoes2115: Hej, co u ciebie? Nie śpisz?

alciamakota: Cześć. Nie, wszystko dobrze, leżę sobie odpoczywając po ciężkim dniu, a u ciebie?

bedoes2115: Ja ogólnie się nudzę, gadałem z kumplami, którzy załatwili mi te wakacje, ale zrobiła się spina i wszyscy sobie poszli.

alciamakota: Czyli spędzasz te wakacje sam?

bedoes2115: Tak, chłopaki chcieli abym odpoczął po ciężkiej pracy i nie stał się jakimś pracoholikiem. A ty? Skąd pomysł aby tu przyjechać?

alciamakota: Co roku w tym samym terminie jeździmy tu na wakacje od kiedy byłam w pierwszej klasie podstawówki. Kiedyś nienawidziłam wakacji tutaj, bo miałam złe skojarzenia, ale teraz z wiekiem nawet fajnie jest.

bedoes2115: Ciekawe, pewnie wolałabyś pozwiedzać inne miejsca, co nie?

alciamakota: Zgadłeś. Mimo iż typową podróżniczką nie chciałabym być, po prostu chciałabym zobaczyć troszkę więcej niż mogę sobie na to pozwolić.

bedoes2115: Ja za bardzo nie miałem okazji na podróże. Może to znak, że mamy gdzieś wyjechać?

alciamakota:  Czy ty właśnie proponujesz mi wspólną podróż?

bedoes2115: Jakbyś kiedyś chciała, to bardzo chętnie.

alciamakota: To już wiem do kogo się zgłosić, gdy będę planowała wyjazd. Haha.

bedoes2115: A pro po wyjazdów, to skąd przybyłaś?

alciamakota: Z lubuskiego. A ty z jakiego województwa jesteś?

bedoes2115: Kujawsko-pomorskie. Konkretnie to ja jestem z Bydgoszczy. Łączy nas to, że nasze województwa mają dwie stolice urzędowe. Przeznaczenie? Haha.

alciamakota: Możliwe, nie wykluczam tej opcji. Mieszkasz ode mnie sto dziewięćdziesiąt  dziewięć kilometrów. Sporo.

bedoes2115: Czy ja wiem, czy to tak dużo? Tak na jeden dzień to raczej bym nie przyjechał, ale takie trzy dni czy tydzień miało by sens.

alciamakota: Brzmi jak plan jakiegoś związku na odległość. Haha.

bedoes2115: Zaciekawił cię ten plan? To może zaciekawi cię inny. Może spotkajmy się jutro o piętnastej w parku obok tego rynku?

alciamakota: Z miłą chęcią, tylko nie wiem czy moi rodzice planują znowu juto iść tam na obiad. Jakby co będziemy w kontakcie.

bedoes2115: Oczywiście, rozumiem, że sama nie jesteś na tych wakacjach i jesteś zależna od innych.

alciamakota: A pro po zależności od innych to muszę kończyć. Niestety szykuje się do spania, ale mam nadzieję, że jutro też się też porozmawiamy. Dobranoc.

bedoes2115: Oczywiście, dobranoc i słodkich snów.

Wyświetlono






Zakochany | Instagram Story | BedoesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz