04. Zgromadzenie Szlachetnych Panów |Męskie Ploteczki

232 16 28
                                    

Czwartek 11:07 AM

sapi_tha_king: Jak myślicie, czy Borys na tym spotkaniu przeleci tę pannę?

kuqe2115: Uspokój się, myślisz tylko o jednym, a przecież znasz Borysa i on taki nie jest. Poza tym, gdzie on tam by miał w tym parku się z nią ruchać? W krzakach?

lanek_1: Ja tam jestem ciekawy kiedy nam pokaże tę Alicję.

filipek1995: Pewnie nic specjalnego, ale na pewno nic w waszym typie. Zwłaszcza typie Karola.

flexxy2115: Zamknij się, ważne że podoba się Borysowi, a nie tobie czy nam, wykastrowany zjebie.

lanek_1: Spokojnie, bądźcie milsi. Serio chciałbym poznać dziewczynę, która skradła Borkowi serce, zwłaszcza po tym jak on mówił, że totalnie już nigdy się nie zakocha.

kuqe2115: Tak, trudno było z nim. Mam nadzieję, że ta cała Ala nie stworzy mu kolejnych kłopotów, przez co pocieszanie to będzie istna mordęga.

flexxy2115: Byle by nie weszło to na poziom antydepresantów.

sapi_tha_king: No to co? Obstawiamy jej wygląd? Blondyna, albo ruda, duży tyłek i niebieskie oczy.

lanek_1: Opisałeś nam właśnie swoją wczorajszą dziwkę? No, ale dobra. Brunetka, niska i ciemnoniebieskie oczy. Z charakteru to nie wiem, ale na pewno wyjątkowy i dobry, skoro Borysowi się podoba.

kuqe2115: Czarne włosy, ciemne oczy i średni wzrost.

flexxy2115: Blondyna, wysoka, zielone oczy. Na bank.

filipek1995: Brzydka jest pewnie, więc po co zgadywać. Nie rozumiem waszej ekscytacji.

kuqe2115: Jakbyś był przyjacielem Borysa to byś zrozumiał. 

blacha_2115: Nie wiem, ale myślę że pewnie figurę to ma niezłą hehe.

lanek_1: Miejmy nadzieje, że Borek się nie załamie jak to zobaczy.

Wyświetlono przez blacha_2115, flexxy2115 +2

Czwartek 6:11 PM

lanek_1: @bedoes2115 , już wróciłeś?

bedoes2115: Tak i widzę, że nieźle mnie obgadaliście.

kuqe2115: Wiem, ale jesteśmy bardzo ciekawi.

bedoes2115: Ok, powiem wam. Nasze spotkanie trwało tylko kilka minut. Niestety nie jest sama na wakacjach, a z rodzicami. Mimo wszystko, chwilę pogadaliśmy i bardzo przyjemnie się gadało. Szkoda tylko, że Alicja jest z miasta gdzie mam jakieś dwieście kilometrów z Bydgoszczy. 

lanek_1: Pojechał byś do niej tyle kilometrów na spotkanie?

bedoes2115: Czemu nie? To bardzo interesująca osoba, więc byłbym dla niej w stanie być nawet w związku na odległość haha. 

blacha_2115: Uuu miłość wisi w powietrzu.

filipek1995: Casanova od siedmiu boleści.

flexxy2115: Zamknij pysk, złamasie.

lanek_1: Błagam, pokaż nam ją. Chcemy wiedzieć jak wygląda ta szczęściara.

bedoes2115: Ok, dam wam jej Instagram. Oto ona @alciamakota.

lanek_1: O wow, prawie zgadłem, tylko oczy popieprzyłem, ale chuj z tym. Śliczna, a jaka jest różnica wieku między wami?

bedoes2115: Dwa lata.

2115white: Nie dał bym jej tylu, wygląda mega na nieletnią.

bedoes2115: Ale jestem tego pewny, więc niczego zarzucić mi nie można. Ten jej młody wygląd bardzo dodaje jej uroku.

blacha_2115: Oh Gott, was für ein schönes Mädchen. Ajajajaj

filipek1995: Nic nadzwyczajnego. Mówiłem, że brzydka. No i to nie wyjdzie, bo daleki związek.

kuqe2115: Nie słuchaj tego dzbana, naprawdę śliczna laska.

flexxy2115: Serio masz gust chłopie.

sapi_tha_king: No raczej wydaje mi się, że jej tak szybko do łóżka nie zaciągniesz.

lanek_1: Karol... W imieniu całej naszej ekipy, to życzymy ci powodzenia z tą panną Borysku.

bedoes2115: Dzięki, że mogę liczyć na wasze wsparcie <3

Wyświetlono przez blacha_2115, flexxy2115 + 4




Zakochany | Instagram Story | BedoesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz