05. @alciamakota | Przyjaciel od serca

181 16 34
                                    

Poniedziałek, 03:21 PM.

alciamakota: Wróciłeś już z tego studia? Miałeś mi dokończyć historie. Zaczynam się nudzić bez ciebie.

bedoes2115: Aż tak się za mną stęskniłaś kochana, haha. No dobrze, opowiem ci dalej.

alciamakota: Jupi!!! Skończyłeś na tym, że po koncercie pojechaliście do hotelu, ale nie wszyscy.

bedoes2115: Dziękuję Alu za przypomnienie, haha. Więc ja jak już wiesz czułem, że jeśli dojdę do łóżka to będzie pierdolony cud, bo byłem tak wymęczony i tak ztyrany, że normalnie zasnąłbym na stojąco i zaliczyłbym glebę. Na dodatek obolały byłem, więc sen na ziemi byłby dla mnie okropieństwem. Udało mi się trafić do wyra, zdejmując nawet kozzulkę, no i tak śpie z godzinę. Budzi mnie hałas, a tam chłopacy nie dość, że nago to uprawiają jakieś rytualne tańce wokół wypitego alkoholu. Japierdole, myślałem najpierw, że to halucynacje ze zmęczenia, ale to się działo naprawdę.

alciamakota: Ojej, pewnie miałeś bardzo nieprzespaną noc, no i niezbyt interesujące ciebie widoki.

bedoes2115: Na szczęście jak zwykle gadanie, że zadzwonie na policje jak się nie uspokoją zawsze na nich działa. Szybko się ogarnęli, nawet posprzątali i po pięciu minutach była cisza idealna.

alciamakota: To świetne masz te life hacki. Masz bardzo szalonych kumpli.

bedoes2115: Czasem im odbija, ale no są dla mnie jak bracia. A ty, jak z twoimi znajomymi, pewnie masz jakieś równie szalone historie.

alciamakota: Właściwie, to ja nie mam ich, nie mam za dobrej reputacji. Nikt mnie nigdzie nie zaprasza, a gadam z innymi okazjonalnie. Tak jakby ty jesteś na razie moim przyjacielem.

bedoes2115: Oh, przepraszam. Ale no, masz mnie. Pisz kiedy chcesz, zawsze możesz się mi wygadać.

alciamakota: Jeśli potrzebujesz kogoś to też pisz. Wiem, że masz kumpli, ale możesz zawsze potrzebować takiej kumpeli jak ja.

bedoes2115: Mam pytanie, czy masz jakieś plany na przyszły tydzień?

alciamakota: Nie, a co?

bedoes2115: Po prostu pytam, ja mam pewne plany, ale jeszcze nie wiem czy wypalą.

alciamakota: Jakie to plany? Powiedz proszę.

bedoes2115: Nie mogę powiedzieć, bo zapeszę.

alciamakota: Szkoda, ale życzę powodzenia z planami.

bedoes2115: Wysłałabyś mi selfie w oknie?

alciamakota: Słucham?

bedoes2115: Pewnie masz piękny widok zza okna, a że ty jesteś piękna to idealne będzie się to komponowało.

alciamakota: Eee dziękuję. To miłe, ale  mam dość brzydki widok, szary budynek tylko. Skoro chcesz to mogę ci wysłać takie zdjęcie, czemu nie.

Otwarto przez użytkownika @bedoes2115

bedoes2115: Prześlicznie wyszłaś na tym zdjęciu. Z takim wyglądem powinaś zostać modelką.

alciamakota: Dziękuję, ale ty wiesz, że jestem na to o wiele za niska?

bedoes2115: Wiem, ale nie zmienia to faktu, że jesteś prześliczna.

alciamakota: Oj, nie przesadzaj, to tylko zwykłe zdjęcie.

bedoes2115: Owszem, bo na żywo wyglądasz jeszcze bardziej cudownie.

alciamakota: Dziękuję, masz fajne zdanie o moim wyglądzie. Takie inne od wszystkich.

bedoes2115: Wyjątkowy facet chwali tylko równie wyjątkowe kobiety. No, ale zawsze miałem inne zdanie od wszystkich, tego nie zaprzeczę.

alciamakota: Niezły tekst na podryw, z takim na pewno byś kogoś wyrwał, haha.

bedoes2115: Wypraszam sobie, to nie tekst na podryw, a jak już to do nikogo innego poza tobą bym tego nie wysłał.

alciamakota: Mam się z tym czuć wyjątkowo?

bedoes2115: Owszem.

alciamakota: No to się poczułam, bardzo fajne uczucie.

bedoes2115: W ramach podziękowania możesz mi coś opowiedzieć o sobie, jakąś historyjkę.

alciamakota: Nudna jestem. Nie mam jakieś ciekawej historii.

bedoes2115: Nie jesteś nudna, na pewno mnie zaciekawi każda twoja historia.

a

lciamakota: Opowiem ci historie, która wydarzyła się dzień przed naszym spotkaniem. Byłam z rodzicami na plaży, odpoczywałam. Koło nas leżały starsze kobiety z innego kraju. Spojrzałam, że zaczęty się szykować do opuszczenia plaży i nagle jedna zaczęła się przebierać rozbierając się do naga ze stroju w zwykłą bieliznę. Niezbyt fajny widok.

bedoes2115: Ojoj bidulka, dość odważne były te kobiety, haha

alciamakota: Tak, haha. Masz jakiś plan na wieczór?

bedoes2115: Praca i rozmowa z kumplami, a co?

alciamakota: Nic, po prostu myślałam, aby coś obejrzeć, ale jeszcze nie wiem co zrobię i pomyślałam, że się twoimi planami zainspiruje.

bedoes2115: Zawsze możesz do mnie napisać, albo zadzwonić jeśli będziesz się nudzić.

alciamakota: Nie będę przeszkadzać w pracy?

bedoes2115: Jasne, że nie. Nigdy mi nie przeszkadzać.

alciamakota: Świetnie, ale teraz musze kończyć, muszę iść do sklepu i niestety tego nie uniknę. Napiszę do ciebie potem.

bedoes2115: Miłych zakupów ci życzę.

alciamakota: A ja tobie miłego pracowania, mam nadzieję, że nie staniesz się pracoholikiem.

bedoes2115: Będę ostrożny, haha.

Wyświetlono

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jun 30, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Zakochany | Instagram Story | BedoesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz