Molly: *Sherlock'la flörtleşir*
Sherlock: Ne?
Irene: *Sherlock'la flörtleşir*
Sherlock: Hayır.
Janine: *Sherlock'la flörtleşir*
Sherlock: Bak, şurada düz bir adam var.
John: *denemez bile*
Sherlock: İlginiz gururumu okşadı asker ve bilginiz olsun diye söylüyorum doktorumu traşlı tercih ederim.
#Gerçekler kcdmpckepf
—
Sherlock: Evlendiğini duydum John.
Bir kız arkadaşım var John.
Nasıl hissettiriyor John?
Eğer aklından bunlar geçmiyorduysa... ckskcoekcdk
—
Moffat: Sherlock Holmes'le romantizmi hayal edebiliyor musun? Sırf işe yarayıp yaramadığını görmek için kız arkadaşını zehirlerdi.
Gatiss: Belki çoktan yapmıştır.
Moffat: Evet, doğru.
Evet, Sherlock bunu çoktan yaptı coemcodmcoekco
—
Martin: Bu zehirli mi?
Ne?
Martin: Zehirli mi?
John cidden Baskerviller zamanını atlatamadı.
—
Bir yere değinmek istiyorum. Hound of Baskerville bölümünde Sherlock John'a şekerli kahve yapıyor, değil mi? Çünkü uyuşturucunun şekerle olduğunu sanıyordu. Çünkü John şeker kullanmıyor.
John şeker kullanmıyor.
Ve Sherlock bunu biliyor.
Sherlock dünyanın güneş atrafında döndüğü bilgisini zihninden siliyor ama John'un kahvesini şekersiz içtiğini hatırlıyor.
John hakkındaki ufak detaylar Sherlock için GÜNEŞ SİSTEMİNDEN daha önemli.
/uncommonlymodestmermaid
-
John'un sevdiklerinle hala şansın varken onu değerlendirmelisin konuşmasından sonra Sherlock "Siktir, haklısın. Irene'e mesaj atmalıyım." demedi. Hayır, kaldı ve John onun dolce and gabbana gömleğine sümkürerek ağlarken John'un sırtını ovuşturdu.
/weeesi
Hadi bunu da açıklayın ateyizler!!! derdim ama bu çok duygusal... o yüzden sessiz kalacağım :')
—
Mary'nin Sherlock'un konuşmasının aslında bir aşk mektubu olduğunu anladığı o an.
Bu sırada John:
Şxmdofmeofke Sherlock ne yapıyorsun xkemcoocmeof
Offf duygusal bir bölümdü düşündükçe Sherlock için üzülüyorum. 2. Sezonun sonundan beri Sherlock hiç mutlu olamadı, farkındasınız değil mi? Sadece 4. Sezonun son birkaç saniyesi mutluydu. SANİYELER SÜRDÜ MUTLULUĞU. tamam belki aralarda bir yerlerde mutlu olmuştur ama ben hatırlamıyorum bu yüzden abartmamda bir sakınca yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
johnlock | trash
Randomjohnlock çöplüğü •fanart, incorrect quotes, çeviriler ve bolca johnlock hakkındaki gevezeliklerimden oluşan bir çöplük. • 𝚗𝚒𝚜𝚊𝚗, 𝟸𝟶𝟸𝟶 •