Greg: John, kardeşinle ilgilenmek için bir süre ortalıklarda değilmişsin diye duydum. Doğru mu?
John: Evet.
Molly: Sherlock yakınıyordu.
Söylüyordu.Teknik olarak diyorsunuz ki Sherlock, Molly'nin yanına gidip John'un christmas'ta onu yalnız bıraktığı konusunda yakındı. Yani diyorsunuz ki Sherlock biriyle John hakkında konuşmaya ihtiyaç duyduğu zaman Molly'nin yanına gidiyor. Şimdi Sherlock'un "Sen de sayılırsın." demesi daha mantıklı geliyor. Çünkü Sherlock'un John'un ne kadar ilgisiz bir erkek arkadaş olduğu konusundaki yakınmalarını dinleyen kişi Molly oluyor.
/ronweasley
John'un Sherlock çıkarım yaptığındaki tepkisi:
Bu... harikaydı.vs
John'un Mycroft çıkarım yaptığındaki tepkisi:
Kimsin lan sen?/soldierjohn
John Watson, Marry'ye bu şekilde bakmadı.
Sherlock Holmes, John Watson hariç hiç kimseye bu şekilde bakmadı.
Marry'yi severim ve John'un Marry'yi sevip değer verdiği gayet ortada ama bu kesinlikle doğru. John Watson, Marry'yi seviyor ama Sherlock Holmes'e a ş ı k.
"Siktir, ben aşığım."
Bu sahnede ikisi de bunu düşünüyordu.
Afedersiniz ama bunca yıl sonra hala "Yangın önceliklerimizi açığa çıkarıyor." dedikten sonra Sherlock'un son hız şenlik ateşine doğru koşup John Watson'ı kurtarmaua çalıştığını gösterdiklerine inanamıyorum.
Bir anne yangın tehlikesinde önce çocuğuna koşar, demişti değil mi? Senin de önceliğin John Watson, sevgili Sherlock :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
johnlock | trash
Randomjohnlock çöplüğü •fanart, incorrect quotes, çeviriler ve bolca johnlock hakkındaki gevezeliklerimden oluşan bir çöplük. • 𝚗𝚒𝚜𝚊𝚗, 𝟸𝟶𝟸𝟶 •