Öğretmen: Rossie bugün bir kavgaya karıştı.
John: O iyi mi?
Sherlock: Kazandı mı?
John: ...
John: Boşanmak için çok mu geç?
/sherlocksgingernuts
Erkek dolu bir odada bir kadının inleme sesi yükseldiğinde odadaki herkes ilgilenmek yerie kafası karışmış bir şekilde tepki verdiğinde odadaki kimsenin düz olmadığını anlarsın.
/Katriel K.
Bu yorumu youtube'da bir videodan ss almışım ama hangi video olduğunu bir türlü bulamadım, ben de başka bir video ekledim :d (ve bu yazıyı bininci yazışım klavyede iki tuşa bastığımda kedim üstüne atlıyor, deli etti.)
Gece klüpleri hayatının aşkını bulman için en iyi yer değil. Ben laboratuvara gitmeyi tercih ediyorum.
/Eve_Sherlocked [tw]
Bunu Türkçe'ye çevirmeyeceğim çünkü tüm espirisi kaçıyor ama buraya eklemek istedim çünkü tam olarak Sherlock ve John arasında geçebilecek seviyede saçma bir konuşma clldclsmcodmcpdl
Eğer Sherlock gay değilse neden Moriarty, Sherlock'un dikkatini çekebilmek için gay rolü yaptı?
Annem ilk zamanlarda babamın ondan hoşlandığını hemen anlamış çünkü annem ilk tanıştıklarında babama bıyığını hiç sevmediğini söylemiş ve ertesi gün babam bıyığını kesmiş. Eğer bu gerçek aşk değilse başka ne bilmiyorum.
bu yazıyı tumblr'da öylesine biri yazmış ve başka bir kullanıcı da altına John'un fotoğrafını atmış kfmdkcjdıcjd
Molly hariç herkes John ve Marry'nin ilk dansını izliyor. Molly ise Sherlock'u izliyor. "Kimsenin seni görmediğini sandığın zamanlarda üzgün görünüyorsun." Molly, Sherlock'u izliyor çünkü o an içten içe öldüğünü biliyor.
/sophiethefoof
ŞİMDİ OKUDUĞUN
johnlock | trash
Randomjohnlock çöplüğü •fanart, incorrect quotes, çeviriler ve bolca johnlock hakkındaki gevezeliklerimden oluşan bir çöplük. • 𝚗𝚒𝚜𝚊𝚗, 𝟸𝟶𝟸𝟶 •