1.Rész

806 17 2
                                    

Utálom anyám. Születésnapom alkalmából nem egy ölelést és egy csokit kapok hamár most estem túl egy szakításon. Neem tőle (vagy inkább a munkatársától aki gondolt rám és vett ajándékot) egy hülye naplót kapok azzal a felirattal hogy Don't give up azaz ne add fel. Mit ne adjak fel? Átestem egy szakításon én már mindent feladtam.

Amúgy anyámat hónaponta egyszer látom mert folyton dolgozik és Anton a kis "kutyája" aki mindig anya körül csahol mindig gondol rám anyám helyett is.

Karácsonykor apámmal ettük a habcsókot amikor betört Antón hogy anyám nem ér rá és átnyújtott egy kis ajándék kosarat. Olyan volt mint valami részvét nyilvánítás. Néha olyan mintha megis halt volna.

Na jó... Talán leírom mi volt a 100 darabos papírzsepi elhasználása előtt.

 Talán leírom mi volt a 100 darabos papírzsepi elhasználása előtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő itt Tomi a volt barátom... Nincs már közös képünk mert mindegyiket apró pici darabokra vágtam vagy kitöröltem csak ezt az egy képet hagytam meg róla amit most ide beragaztok és a naplóval együtt kidobom!... Na jó mégsem.

Tegnap üzenetben azt írta hogy szakít egy évnyi járás után. Nem értettem miért ezerszer átgondoltam hogy miért de végül másnap reggel (egész este a telefon mögött sírtam és vártam a válaszát ) leírta hogy: Az exem miatt.

Pont... Pont... Pont... És többet nem írt. Elsem tudom képzelni hogy tehette ezt. Összejön mással és még csak és egy darab csokit se kaptam senkitől!

Azt hiszem inkább elugrom a barátnőmhöz Lilihez.

Exem (Befejezett) Where stories live. Discover now