Már egy ideje iszogattunk mire megnéztem az időt.
-11:45 gyertek lassan műsor lesz - segítettem fel a két lányt.
-Hú kik lesznek a fő szereplők? - vihogta a lány aki kicsit sokat ivott a volt pasim miatt.
-Egy titkos hódoló egy féltékeny és egy szépség. - néztem rá Lilire aki nem értette mire célzok.
Pontos akartam lenni. Mindent percre pontosan kiszámoltam.
11:53 mutatta a telefonom kijelzője mire feláltam a "bár pultra" ami egy szekrény volt.
-Egy kis figyelmet kérnék! - kiabáltam el magam mire lehalkították a zenét.- Mindannyian ismeritek Vámosi Tomit igaz? - a tömeg elkezdett bólogatni valaki még fütyült is. - van akinek fájdalom valakinek öröm jut eszembe a nevéről - láttam hajtott fejeket és Tomit aki előre felé jött így sietnem kellett. - Tudjátok meg jól hogy itt minden lányt kihasznált és nem is akármilyen lányokat. Gyönyörű okos lányokat akik különböznek az átlagtól. Leszbikusokat, biszexualisokat, aszexuálisokat... Az lgbtq tagjait akik félnek a kimondani kik is ők. - már csak pár tömeg és ide ér Tomi. Megnéztem a telefonom amin 11:58 állt. - Én most megmutatom hogy az lgbtq+ tagság nem bűn. - Megfogtam Lili kezét és felhúztam mire tapsoltak és fütyültek.
-Mire készülsz?-kérdezte Lili a deremamat megfogva.
-Csak gondold azt hogy csoki van a számban - mosolyodtam és erre ő is. Megfogtam a tarkóját és megcsókoltam mire mindenki tapsolt éljenzett és fütyült. Nem gondoltam volna hogy elfogadják.
Miután elvettem az ajkam a csókból láttam hogy Tomi idegesen nézett majd egy csapat fiú körbe állta és kivitte. Én mit sem törődve vele csókoltam meg újra Lilit.
3 nap alatt változott meg mindannyiunk élete és most boldog vagyok Lilivel. Nem tudom ez a napló meddig fog íródni de azt tudom hogy tele lesz örömmel és meglepetésekkel.
Lilivel és velem.
_______________________________________
Köszönöm hogy elolvastad remélem tetszett és te is olyan úton haladsz mint én. Nem számít milyen nemet vagy épp semmilyen nemet nem szeretsz. A te döntésed és megfogod látni nem vagy egyedül és mindent ellehet fogadni vagy épp hozzá lehet szokni. Egy szakítás nem egy vég hanem egy új kezdet.Köszönöm az támogatást és az ötlet szerzést :
0Kendy0
creativeunsername
Miyami_the_killer
/-nak, - nek.Találkozzunk a következő könyvben!
YOU ARE READING
Exem (Befejezett)
RomanceSzakítás? Mert az olyan egyszerűen megy úgy általában. Lilinek viszont teljesen megváltoztatja az életét. Egy titkos hódoló egy féltékeny és Lili aki csak azt szeretné hogy ennek vége legyen. Három ember három éljel...