Már Szombat van. Azaz vége a borzalmas születésnapomnak. Túl éltem egy második estét szakítás után és túléltem a barátnőm eszméletlen hadobáit. Pl. : "sajnálom" "Én nem szeretem" "nem az én hibám"...
Tegnap amikor lementem Lili egy pár darab milka csokival állt az ajtóban. Ez az egyetlen ok amiért beengedtem az pedig a csoki.
Mire oda értünk a szobámhoz és bezártam az ajtót mint egy pszichopata aki féltékenységből megakarná ölni az ex legjobb barátnőjét.
Elvettem egy tábla csokit és elkezdtem enni. Tudtam hogy ez nála felér egy kínzással hisz nem ehet csokit mert laktózérzékeny.
-Én sajnálom... - ettem tovább a csokit és elkezdtem forgatni a számban közben hallgattam a kínzó félt -... Tudom láttad de az nem annak tűnt aminek látszott. - lenyaltam a fogamról a csokit mire Lili elkapta a fejét. Tudtam hogy élvezte a pasimmal.
-Jó volt? - haraptam bele újra a csokiba de nem vártam választ hisz Lili arca tiszta vörös volt.
Mivel túl kegyes vagyok a szekrényemről elvettem egy cukrot és oda dobtam neki hogy egyen majd az ágyam mellé mutattam. Megfogta a cukrot és mellém feküdt és feszült volt gondolom félt hogy megtépem.
-Mióta vagy vele? - kérdeztem és leraktam a csokit.
-Nem vagyok vele együtt. Ő csak...
-Ő csak mi?
-Ő az exem. -nyögte ki majd eszembe jutott a szöveg amit Tomi írt Az exem miatt...Ekkor elkezdtem bögni és Lili megölelt én pedig nem toltam el. Még mindig feszült volt és izzadt a tenyere. Ennyire ijesztő lennék?
Egy óra múlva Lili elmesélte mi történt hogy egy ideje zaklatja már Tomi és nem tudta levakarni és megfenyegette hogy elmond egy titkot az egész sulinak Liliről.
-Mi van egy titkod amit nekem nem mondtál el? - akadtam ki szerintem jogosan hisz legjobb barátok vagyunk.
-Ez olyan titok amit nem szívesen mondanék el. - vörösödött el megint.- Holnap elmondom ha nagyon izgat. Nem nagy baj ha itt alszom? Megnézhetnénk egy filmet nem akarom hogy megint a zsepi torony legyen a legszebb esti látványod.- mutatott a zsepi kupacomra amit még nem dobtam ki.
-Ne szidd olyan jó lett - mosolyodtam el.
Lili sokszor alszik itt nálunk mert a szülei folyton veszekednek és anyám az ő apjának a főnöke... Nem nem azért vagyunk barátnők!
Egy horrort néztünk mert én azokat szeretem a legjobban. A barátném kinem állhatja de velem mindig megnéz egy - egy részt.
Egy elég ijesztő rész jött és megfogtam Lili kezét ijedtemben ekkor észre vettem hogy furán néz rám...
YOU ARE READING
Exem (Befejezett)
RomanceSzakítás? Mert az olyan egyszerűen megy úgy általában. Lilinek viszont teljesen megváltoztatja az életét. Egy titkos hódoló egy féltékeny és Lili aki csak azt szeretné hogy ennek vége legyen. Három ember három éljel...