⭐4⭐

1.6K 77 1
                                    

Chiar atât de rău mã crezi? *İntreabă pe un ton trist.

-Poate tu nu ești rău, dar situația asta da. N-ai idee cât de mult mă doare. Părinții mei m-au obligat sä mă căsătoresc cu tine, doar pentru banii tăi. "Suspini." Ei cred că totul se rezumā doar la bani, avere, dar nu e așa. Cum rămâne cu mine? N-am dreptul să fiu și eu fericită? Să-mi trăiesc viața după propriile alegeri? Nu le pasă de fericirea fiicei lor.

-Mie îmi pasă. "iți sărută fruntea. Nu-ți voi impune să faci ceva, dacă nu-ți dorești. Nu-mi doresc să te rằnesc vreodată, dar dacă o fac, îmi pare rău de pe acum și te rog, să nu faci ceva prostesc. Îmi pare rău pentru tot ce s-a întâmplat.

--De ce ai acceptat această căsātorie? *il întrebi, privindu-l printre lacrimi.*

-Ştiam că această căsătorie va fi în avantajul amândurora. Tu vei avea un viitor asigurat, iar imaginea mea se va îmbunătăți considerabil, dat fiind faptul că am o soție lângă mine. ÎIn plus, m-am indrågostit de tine. "Mārturisește, läsându-te fără grai."

-C-Ce? "Reuşești să rostești.*

-M-am îndrăgostit de tine. "Repetă, unindu-și fruntea cu a ta.* Vreau să te fac fericită, N/T. Sunt conștient că banii mei nu-ți vor aduce fericirea, de aceea o să-mi dau toată silința să te fac fericită.

L-ai privit uimită, nevenindu-ți să crezi. Ti-a oferit un zâmbet cald, ca mai apoi să te tragă într-o îmbrățișare. Brațele lui te strângeau cu putere la pieptul său, de parcă nu voia să-ți mai dea drumul niciodată. I-ai inspirat parfumul plăcut mirositor, lăsându-te îmbrățișată de el. Copurile voastre încă se mai mişcau încet pe ringul de dans. Buzele lui depuneau săruturi pe părul tău.

Aplauzele oaspeților v-au făcut să vă opriți, realizând că muzica se oprise de ceva timp. V-ați retras la masă, Jimin ținându-ți mâna într-a lui. Petrecerea era în desfășurare, iar invitații se distrau de minune. Nimeni nu părea să aibă vreo grijā. La insistențele lui Jimin ai gustat și tu din mâncare. Era buná, neașteptat de bunā. Timpul se scurgea, iar momentul tortului se apropia. La sosirea tortului, toți cei prezenți s-au adunat pentru a vedea cum täiați tortul. Imediat ce ai tăiat două felii din tort, ți-ai luat farfuria și ai plecat la locul tău. Ai luat o gură din tort, rămânând surprinsă de gustul acestuia. L-ai observat pe "Jimin eșezându-se lângă tine.

-Dorești și porția mea? "Te intreabă politicos, deși ai putut simți o urmă de amuzament în glasul lui.

-Dacă insişti. *li iei farfuria din mână, zâmbindu-i fals.

ohh fuck me daddy /vol 1/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum