.....Ai înghițit in sec si ai inaintat cu tatăl tău pana la locul unde era sa fie nunta. Intrand si mergând pe covorul roșu, ai observat privirile curioase a persoanelor prezente la acest evenimen. Era și el acolo,la capătul covorului roșu, te privea dragastos si cu un zâmbet larg pe buze. Ai înghițit in sec si ai înaintat. Distanța se micșora, iar agitatia crește. Momentul in care tatăl tau ți-a dat drumul la mână, te-a anunțat ca ai ajuns. Ți-a oferit o îmbrățișarea și ți-a șoptit "Imi pare rău". Nu ai schițat nici un gest,dar te luptai cu lacrimile.
-Arăți încântător!*Ți-a șoptit viitorul tau soț și ți-a luat mâna într-a lui*
Din nou,nu ai răspuns, ai rămas tăcută, rugânduse sa se întâmple ceva. Nu voiai ca aceasta sa aiba loc.
-Domnișoară?*Întreabă preotul*.
Ți-ai scuturat capul,revenind la situația actuala. Ti-ai uitat la părinte cu ochii tristi,iar el a reluat întrebarea.
-Domnișoară Jon Rose il luati in căsătorie pe Park Jimin la bine și la rău ,până moartea vă va despărți?
Ai înghițit in sec, uitându-te în sală. Ti-ai uitat la prietena ta,care te privea cu părere de rău. Ti-ai uitat la mama ta care îți făcu semn să accepți. Te-ai uitat la tatăl tău, întîlnindu-i privirea tristă. În cele din urma,te-ai uitat la el,la bărbatul ce urma să-ți fie soț pentru tot restul vieții tale. Privirea lui era caldă si liniștitoare.
Din păcate, nimic nu te-a salvat.-Da*Raspunsul tău vine sub forma unei șoapte ,aducându-ti lacrimi la ochi*
-Prin puterea cu care am fost învestit, vă declar soț si soție .
Odata cu rostire acestor cuvinte,inima ți sa spulberat. S-a spart în mii de bucățele și s-au împrăștiat peste tot. Norocu ca cei din sală ,nu le pot vedea,deoarece sunt invizibile, dar tu știai ca sunt acolo.
Lacrimile îți stăteau să cadă.-Puteți săruta mireasa.
Ti-ai uitat speriată la Jimi ,acesta asigurându-te din priviri ca nu trebuie să-ți faci griji. Și-a pus mâinile pe obrajii tăi ,unindu-și buzele cu ale tale într-un sărut scurt,dar tandru. Patalele de flori zburau deasupra voastră. Jimin ți-a îndepărtat o pedala din păr, apoi te-a luat de mână. Te-a condus până la o masina neagră,deschizandu-ți portiera. Ai ocupat un loc...
CITEȘTI
ohh fuck me daddy /vol 1/
Aksi-ma iubesti? -da! Rose te iubesc, te rog nu pleca. -dar tu ai zis asta -am greșit -te rog nu pleca. am nevoie de tine, te iubesc rose. -și.... Aflați voi mai departe😉 Cartea este scrisă de 2 persoane @Young__Anna @liviagavriluta5