_________________________________________⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐_________________________________________~jimin pov~
Un an, un an oribil..rose este in coma de un an in tot acest timp am stat cu ia.. Nu stiu de ce... Dar ii simt lipsa imi lipsesc ochii ei frumosi, vocea ei... Imi lipseste ia.
Acum ma indreptam spre salonul ei,
Dar cand vad cine este langa ia ma apuca Toti draci.Jm-ce faci aici!
Tae-ce nu am voie sa O vad?
Jm-NU!
Tae-de ce?
Jm-ca nu vreu eu! Este sotia mea!
Tae-si cand O inselai, tot sotia ta era?
Jm-a foster O greseala.
Tae-doar una?
Jm-m-am schimbat Tae!
Tae-sa te cred?
Jm-nu imi pasa, daca ma crezi.
Tae-din cauza ta rose ,este aici. nici nu se va mai trezi.
Jm- nu zice asta! nu rose se va trezi... Si..
Tae-si ce,crezi ca te va ierta?*spune cu un ranjet pe fata*
Jm-DA. Care este probleam ta!
Tae-tu esti problema!
Tae-tu nu O meriti pe rose ia trebuie sa fie cu mine
Jm-rose ma iubeste, si eu pe ia!
Tae-aha..
Jm-pleaca tae iesi!*Rose va fi cu mine, pe mine ma iubeste, nu pe el si eu.. O IUBESC PE IA! *
~pov rose~
Aud vocea lui tae si alui jimin, cum se cearta dar nu ii vad..
Stai jimin ma iubeste!
Daca nu este adevarat~pov jimin~
-iubito te rog trezeste, stiu ca am gresit, te rog sa ma ierti,promit ca nu am sa Mai fac acelasi greseli, te rog trezeste sa fim amdoi ferciti..te iubesc.
Ma uitam la ea, mie dor de ea, mie dor de glasul, ochii și tot ce ține de ea. Sunt un prost pentru ce am făcut, nu o să mi-o iert niciodată, este numai vina mea. Dece ma culcam cu altele dacă aveam o iubita acasa. Am simțit că ceva se mișcă, și când m-am uitat numi venea să cred.... Rose să trezit!!
Am inceput a plânge și am luat-o în brate, parca nu vroiam săi dau drumul și nu-i voi da drumul niciodată. M-am desprins din îmbrățișare și am sărutat-o .
~pov Rose~
Miam deschis ochii încet și lam văzut pe jimin. El când mă văzut ma luat în brațe, și a început să plângă. Mi se rupe sufletul când îl văd plângând, poate el chiar ma iubeste poate chiar să schimbat. Iam răspuns la îmbrățișare. Jimin să desprins din îmbrățișare și ma sărutat, ce dor mi-a fost de buzele lui, și de el.
Jm- Rose imi pare rau , sunt un prost, nu am vrut să...........
Rs-shhh, stiu poate ar fi trebuit să fiu supărată pe tine, dar nu pot, cred ca te-ai schimbat, și te iubesc foarte mult!!
Jm- Rose și eu te iubesc, încă foarte mult!!
După ce jimin mea spus că ma iubeste ma sărutat, atât de pasional......
_________________________________________⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐_________________________________________
Cam ata si cu acest capitol sper ca va place ❤si la multi ani la toti copii❤❤❤
CITEȘTI
ohh fuck me daddy /vol 1/
Ação-ma iubesti? -da! Rose te iubesc, te rog nu pleca. -dar tu ai zis asta -am greșit -te rog nu pleca. am nevoie de tine, te iubesc rose. -și.... Aflați voi mai departe😉 Cartea este scrisă de 2 persoane @Young__Anna @liviagavriluta5