IV. Egy villám alakú sebhely

23 1 0
                                    

Selina Kyle éppen az imént varázsolt. 
Egyszerűen nem akadt rá más magyarázat. Csak rá kellett néznie az ablakra és koncentrálnia -  a puszta akaratával sikerült kinyitnia a zárat. Az igazgatóról nem is beszélve.

A lány megrázta a fejét, hogy elhesegesse a zavaró gondolatait és tovább rohant. Egyre több épületet és embert hagyott maga mögött. Úgy ismerte ezt a negyedet, mint a tenyerét, hiszen ezeken az utcákon nőtt fel. Itt rohangált a többi gyerekkel együtt, még ha azok gyakran ki is közösítették. Szerette ezt a környéket - egészen mostanáig. Már csak a vér és bűntudat kötötte ide.

A lány most hálát adott, hogy a sok futással és tréningezéssel töltött év kisportolttá alakította a testét. Az egyik tantárgya a kevés közül, amiben jeleskedett ép a testnevelés volt. Selina Kyle bárkit lekörözött az iskolából. Nem hiába volt London egyik legjobb tolvaja -  a tetthelyről a lehető leghamarabb le kelett lépni, ezért muszáj volt fürgének maradnia. 

De ezúttal a hajsza ellene szólt és őt üldözték. Úgyhogy Selina futott, olyan gyorsan futott, mint még életében soha.

Amikor az árvaházhoz ért, kivágta az ajtót és mit sem törődve a közös szobájukhoz vágtatott. Ott kapkodva előszedte minden szükséges holmiját és belehajította egy nagyobb táskába. egy pillanatra sem állt meg miközben a kezei jártak, a gondolatait szigorúan a következő teendőire irányította.  Amikor kész volt, nagy lendülettel behúzta a cipzárt.

A következő pillanatban a huzat meglebbentette a lány haját, pedig az tudta, hogy nem hagyta nyitva a szobája ajtaját. Megpördült maga körül.
A küszöbön Zack állt, az árvaház vezetője.
Selina megmerevedett és egy darabig mozdulni sem bírt. Most elkaphatná ha akarná. Teljesen kimerült, kiszolgáltatott állapotban van, ráadásul nem hitte, hogy még egyszer sikerülne az a mutatvány az eszméletvesztéssel.

De Zack csak bámult rá. Még akkor is egymás szemébe néztek, amikor Selina elsétált mellette. Végigkövette a lányt a szemeivel, minden egyes mozdulatát és testrészét végigmérte. Selina borzongva igyekezett visszafojtani a hirtelen előtörő hányingerét. A férfi egy szót sem szólt, de a lány tudta, hogy sosem fogja elfelejteni a tekintetét; mintha sejtette volna, hogy a lány hatalmas bajban van, és ez jókedvre derítette volna. Az utolsó, amit látott mielőtt kisétált volna az épületből Zack vigyora volt. 
Rohadék.

A lány legközelebb már csak a gazdag negyed szélén állt meg kifújni magát egy félreeső utcában. Ott összeroskadt és az arcát a kezeibe temette. Selina Kyle ritkán borult ki ennyire. Általában legyűrte problémáit. Összenyomkodta őket, amilyen kicsivé csak tudta, azután pedig lenyelte őket olyan mélyre, hogy elfeledkezzen róluk. A mentsvárát pedig a folyamatos tervezés és éberség jelentette. Napról napra élt, és sosem engedte meg magának, hogy eluralkodjon rajta a pánik. Ezért most is ugyanígy fog tenni.

Megvárja amíg egészen besötétedik és beindul az éjszakai élet. Péntek révén sokan járkálnak majd az utcán és még többen indulnak szórakozni. Ezúttal muszáj lesz körültekintően választania, mert nem lesz több lehetősége.
Olyan emberre van szüksége, aki tehetős, de nem annyira, hogy testőrt kelljen fogadnia maga mellé. Olyanra, aki siet valahová éppen, és izgalmában nem tűnne fel neki, hogy Selina fürge kis ujjai a zakójában matatnak. Az sem ártana ha az áldozat szexista lenne - a himsoviniszta férfiak sosem néznék ki egy törékeny fiatal nőből, hogy ilyesmire vetemedne. 

Addig fog tehát várni, amíg felbukkan a tökéletes balek - aki lehetőleg sok készpénzt tart magánál - aztán lecsap rá. 

Kinyitotta a táskáját és előszedte belőle a sminkkészletét. Muszáj összeszednie magát és valami élhető külsőt varázsolni az arcának. Ahogy belenézett a púderes tükrébe, elhúzta a száját. Elég megviseltnek tűnt; az arca falfehér volt a sokk hatástól, és a szemei alatt akkora sötét karikák úsztak, mintha hetek óta nem aludt volna semmit. Morogva nekifogott hát a sminkeléshez, majd utána gyorsan át is öltözött. Egy drágának tűnő ruhadarabot viselt; olyat, amit errefelé lopott néhány hónapja. A nadrág lágy esése kiemelte hosszú lábait, a felsője pedig nem hagyott sok mindent a képzeletre. Amikor végzett egy teljesen idegen lány bámult vissza rá a vele szemben lévő ablak üvegéről. Lassan kifújta a levegőt és lesimította a ruháját. Készen állt.

Sötét erők - ÉbredésWhere stories live. Discover now