RideJimin: Cennetten düştüğünde canın acıdı mı? ;)
HoneyBunny: Hayır, çünkü hyunglarım beni yakaladı ve kuTSAL SUYA BATIRDILAR ARTIK DUR!
RideJimin: "Dur", yatakta sana sadece uzanmaktan ve almaktan başka bir şey yapamayacağın kadar çok zevk aldırdığımda çığlık atacağın kelimedir ;)
HoneyBunny: jImIn Ne ThE fRiKiTy fRaK nIkItY nAk dIdDlY dAcK PaTtY wAcK SnIcK SnAcK CrAcK PaCk sLaCk mAcK qUaRtErBaCk cRaCkErJaCk bIoFeEdBaCk bAcKtRaCk tHuMbTaCk sIdEtAcK tIc TaC (Tekerleme gibi bir şey küfür etmek yerine ses benzerliği olan kelimeler kullanılmış. kaoslover- thanks🤍)
RideJimin: ..........
RideJimin: ...... Bunu yazman ne kadar sürdü...?
HoneyBunny: .... sadece iki üç dakika... on beş dakika gibi... tabii ki emin değilim:D
RideJimin: Eminim seni engellemekle tehdit eden biri olmalıydım...
HoneyBunny: BENİ DİNLEYİN BAYIM. EĞER İNSAN VARLIĞININ BU MUHTEŞEM ÖRNEĞİNİ İSTİYORSANIZ DİĞER BİR DEYİŞLE MUHTEŞEM VARLIĞIMIZA KARŞI BU SAÇMALIĞI TUTMALISINIZ BENİ DUYUYOR MUSUNUZ?! BANA BENİM NASIL OLDUĞUMU SÖYLEYECEK BİR ADAMA İHTİYACIM YOK!!
RideJimin: sikeyim, sen alıngansın, beğendim...
HoneyBunny: SAKIN YEMİN ETME! ThE fRiKiTy fRaK nIkItY nAk dIdDlY dAcK PaTtY wAcK SnIcK SnAcK CrAcK PaCk sLaCk mAcK qUaRtErBaCk cRaCkErJaCk bIoFeEdBaCk bAcKtRaCk tHuMbTaCk sIdEtAcK tIc TaC sana HİÇBİR ŞEY hakkında yemin etmeyeceğim
RideJimin: Bir pot kırdığımı söyleyecektim ama...:)
HoneyBunny çevrimdışı
RideJimin: Oh, çevrimdışı mı oldun?
RideJimin: ama ThE fRiKiTy fRaK nIkItY nAk dIdDlY dAcK PaTtY wAcK SnIcK SnAcK CrAcK PaCk sLaCk mAcK qUaRtErBaCk cRaCkErJaCk bIoFeEdBaCk bAcKtRaCk tHuMbTaCk sIdEtAcK tIc TaC sen sevimlisin...
RideJimin: Şu anda bunu yazmAK İÇİN ZAMANIMI VERDİĞİME İNANAMIYORUM SEN BANA NE YAPIYORSUN SEVİMLİ BEBEK!
RideJimin: Tamam şimdi kendimle konuşmayı bırakıyorum... seninle sonra konuşuruz bebeğim:*
RideJimin çevrimdışı
꧁꧂
"İşlevGöremeyecekKadarGayÇocuklar"
Grup sohbeti;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
text me ; jikook
FanfictionJimin: Seni becermek istiyorum bebeğim. Jungkook: Tabii, bunu sadece domuzlar uçmayı öğrendiğinde yapabilirsin. Jikook Texting Story Top: Jimin Bottom: Jungkook Thank you so much for permission❤️ @JikookDomJimin