RideJimin: Tamam, dinle beni. Bu kovalamacayı keselim, dürüst olmak gerekirse, şey, ciddi ve gerçek anlamda konuşuyorum, sana bir şey söylememe izin ver sadece, sonuç olarak, biliyorsun? Biliyor musun en baştan başlayacağım.
HoneyBunny: Hiçbir şey söylemedin...?
RideJimin: Kafam karıştı.
RideJimin: Seni becermek istiyorum.
RideJimin: ama bunu yaparken elini tutmak istiyorum.
RideJimin: Diğer elimle ise sen sızlandığında saçlarını okşamak istiyorum.
RideJimin: ama sonra elimi aşağıya getireceğim çünkü yanağını SıKmAkKkKkK istiyorum.
RideJimin: sonra seni çok sert öpeceğim ve nefesini alacağım.
RideJimin: ama sonra sen kıkırdarken burnunu kendi burnumla ovmak istiyorum.
RideJimin: sonra kendimi sana sertçe itmek istiyorum sen benim adımla çığlık atarken.
RideJimin: daha sonra seni temizlemek istiyorum, ama siktir et, o sevimli tombul yanaklarını SıKmAkKkKkK istiyorum.
RideJimin: Sonuç olarak, neden bu kadar tatlısın?!Kendi varlığımdan ve tüm toplumdan nefret etmemi sağlayacak kadar?
HoneyBunny: .................... Tüm bunları görmezden geleceğim ve bunun sadece Jungkook etkisi olduğu gerçeğiyle cevap vereceğim, bilimsel olarak kanıtlanmış bir tedavisi yoktur. Geçmiş olsun <3
RideJimin: ......... ᵃᵐᵃ ˢᵉⁿ ᶜᵒᵏ ᵗᵃᵗˡⁱˢⁱⁿ ˢᵉⁿⁱⁿ ʸᵃⁿᵃᵏˡᵃʳⁱⁿⁱ ˢᴵᵏᴹᵃᴷᵏᴷᵏ ⁱˢᵗⁱʸᵒʳᵘᵐ (ama sen çok tatlısın senin yanaklarını SıKmAkKkKkK istiyorum.)
HoneyBunny: Başkalarına saygı duymayı öğrendiğinde SıKabilirsiİiİn, genç adam *havalı saç atma*
RideJimin: BEN NASIL SAYGISIZIM? YAPMAK İSTEDİĞİM SENİ ÇİM BİÇME MAKİNESİNE KARŞI BECERMEK, BÖYLECE PENİSİME TİTREŞİMLER GÖNDERİR VE SENİN BOĞAZIN YIRTILACAK HALE GELİR VE SIKI DELİĞİNE BOŞALIRKEN TÜM MENİLERİMİN KARNINA KADAR GELMESİ. FAZLA ŞEY Mİ İSTİYORUM?!
HoneyBunny: Şimdi eşsiz, rakipsiz, kıyaslanamayan vazgeçmeler aldım. Lütfen bana dualar ve çiçekler gönderin. Teşekkür ederim.
RideJimin: Tamam tamam dur. Birbirimiz normal insanlar gibi tanıyalım, tamam mı? Eğlenceli olacak :D
HoneyBunny: SONUNDA! Tamam, başla :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
text me ; jikook
FanfictionJimin: Seni becermek istiyorum bebeğim. Jungkook: Tabii, bunu sadece domuzlar uçmayı öğrendiğinde yapabilirsin. Jikook Texting Story Top: Jimin Bottom: Jungkook Thank you so much for permission❤️ @JikookDomJimin