Inceputul razboiului

21 1 1
                                    

Inainte ca Trix sa plece le-a zis ca razboiul abea incepe. Winx se asteptau la un nou atac din partea vrajitoarelor.

In timp ce Specialistii incercau sa-si ravina de la lupta cu vrajitoarele,Winx se gandeau la urmatorul atac de la Trix. Winx au avut dreptate cand vorbeau despre urmatorul atac . Trix se pregateau de un nou atac asa ca printr-o vraja neagra au creat niste monstri pe care i-au trimis la Alfea dupa Winx.

In timp ce Winx aveau grija de Specialisti Tecna vazusera niste monstri venind spre Alfea.

Winx s-au dus in curtea scolii din Alfea si s-au transformat in zane, ele se luptau cu monstri dar nu prea le faceau fata. La un moment dat Musa a fost lovita de un monstru si era pusa la pamant cand s-o loveasca Riven o salveaza de monstru.Winx erau mirate de ce Specialistii nu erau in pat sa se odihneasca. Ei le-au spus ca se simt absolut perfect.Winx erau fericite ca sunt bine si cale pot ajuta in lupta. Winx devenira mult mai puternice pentru ca stiuau ca prietenii lor sunt bine . Se luptasera cu toate fortele lor pana au reusit sa invinga monstri.

Dupa lupta Specialisti le amintisera fetelor ca au o intalnire asa ca au pleacat . Le-au dus pe fete cu barca sarbatorind victoria.

Dar Winx ramasesera cu intrebarea de ce Trix le-au atacat?

A doua zi Trix au vrut sa faca o vitiza la vechea scoala la care au invatat. Ele fusesera exmatriculate pentru ca si-au facut niste monstri si au atacat toate scolile si Magix. Asa ca vor sa se razbune pe directoarea Griffin, au cucerit Turnul din Nori si au inchis-o pe Griffin intr-o celula de la supsolul scoii. Trix a aruncat o vraja asupra studentelor care invatau acolo si le-au facut servitoarele lor. Trix s-au instalat acolo pentru a putea face un plan cu sa ia puterea dragonului de foc de la Bloom ca sa le elibereze pe vrajitoarele strabune. Directoarea Griffin nu avea ce sa faca nu avea cum sa trimita un semnal de alarma.

Fetele dupa o lupta si o intalnire erau frante de oboseala asa ca imediat ce au ajuns in camera s-au bagat la somn.

Toata chestia cu monstri a fost doar un plan facut de Trix pentru a le obosi Winx, iar vrajitoarele s-au dus la Alfea pentru a le distruge pe Winx. Fetele Winx o vasusera pe Icy si si-au dar seama ca este un nou atac dar stiau ca sunt prea obosite sa lupte asa ca i-au sunat pe Specialisti sa vina la Alfea sa le ajute in lupta. Winx au iesit afara unde erau Trix . Fetele s-au transformat in zane si au inceput sa se lupte cu toate fortele lor dar nu au reusit sa tina piept. Toate erau obosite si nu prea puteau sa se lupte. Flora era pe cale sa fie inghetata de Icy dar cand sa arunce vraja apare Helia care o ia in brate si fuge cu ea pentru a o salva de vraja lui Icy. Flora ii multumeste lui Helia dar ii spune ca ele nu mai pot continua pentru ca sunt foarte obosite. Vrajitoarele erau furioase ca nu stiuau cand au aparut Specialistii. Baietii le-au apparat pe fete, fetele pe baieti chiar daca erau obosite. Pana la urma au reusit sa le invinga pe Trix chiar daca una din zane a fost lovita adica Stella dar putea suporta durerea. Fetele le-au multumit baietilor care au plecat inapoi la Fantana Rosie. Fetele au reusit insfarsit se se culce.

Urmatoarea zi fetele erau mai odihnite si se gandeau ce motive aveau Trix sa le distruga si ai ales pe Bloom.

Trix se gandeau ce sa mai atace ca trebuiau sa fie mai puternice asa ca s-au gandit sa viziteze Fantana Rosie pentru a fura vrajile scolii. Asa au si facut dar pentru a crea o diversiune au creat un monstru care sa-i atace in timp ce ele furau vrajile scolii.

Saladin unchiul lui Helia si directorul scolii a avut o surpriza dar el stia ca ceva nu este in regula asa ca ia rugat pe Specialisti sa aiba grija de monstru cat el si ceilalti profesoir ai scolii se duc sa pazeasca cele mai puternice vraji ale scolii. Trix ii vazusera si au zis ca sunt prea multi asa ca au plecat. Iar vrajile au fost salvate. Dar monstru nu disparusera specialisti nu ii gaseau punctul slab iar Saladin iar ceilalti profesori nu ii puteau ajuta pentru ca le era frica sa nu se intoarca vrajitoarele Trix. Sky a sunat-o pe Bloom sa vina sa ii ajute dar surpriza,Bloom ia zis lu Sky ca si la Alfea este un monstru trimis de vrajitoare. Ca si ele se luptau.

Doamna Faragonda(direactoarea Alfeei) le-a zis lu Winx sa se duca la Fantana Rosie pentru ai ajuta pe baieti. Fetele ascultat-o pe domnisoara Faragonda si s-au dus sa-I ajute. Fetele au ajuns la Fantana Rosie. Fericite ca ii pot ajuta pe baieti auinceput sa se lupte cu monstrul. I-au gasit si punctul slab era sub gat. Dar nu reuseau s ail atace sub gat. Flora a incercat sa se apropie dar cand sa ajunga mai aproape a fost lovita de monstru. Monstrul o lovise pe Flora care cazuse dar cineva a prins-o acela era Arias un alt specialist talentat. Helia in timp ce se lupta cu monstru a observant ca iubita lui este in brate la alt baiat. Helia devenind foarte gelos s-a dus la Arius si i-a zis sa o lase pe iubita lui jos. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Winx Club: Puterea DragonuluiWhere stories live. Discover now