Au fost odata ca niciodata 6 zane numite Winx. Ele erau absolvente ale Alfeei cea mai buna scoala de zane din dimensiunea magica si au fost invitate sa predea acolo pentru-ca ele sunt cele mai puternice zane din univers.
Fiecare avea cate o putere magica: Leila era zana valurilor,Stella era zana soarelui stralucitor, Tecna zana tehnologiei, Musa zana muzicii, Flora zana naturii si cea mai puternica zana dintre Winx era Bloom zana dragonului de foc. Fetele Winx se pregateausa se intalneasca cu iubitii lor Specialistii.
Specialistii erau un grup de 5 baieti si un vrajitor. Acesti 5 baieti invatau la facultatea Fantana Rosie iar vrajitorul era de pe Andros. Grupul a fost format de catre Sky (iubitul lui Bloom) si mai erau Helia (iubitul Florei), Riven (iubitul Musei), Timmy (iubitul Tecnei) Brendon (iubitul Stellei) iar vrajitorul Nabu (iubitul Leilei).
Specialistii le pregatisera fetelor Winx o surpriza era o plimbare cu barca. Winx erau foarte fericite de aceasta iesire. Baietii le asteptau pe fete in fata Alfeei. Dar pana sa iasa fetele din camera in Alfea aparusera vrajitoarele Trix care le cautau pe Winx. Specialistii le-au zis vrajitoarelor ca daca vor sa ajunga la Winx mai intai trebuie sa treaca de ei. Trix au acceptat propunerea lor si au inceput sa se lupte cu ei. Specilistii au luptat cu toate fortelele lor dar in zadar vrajitoare Icy,Darcy si Stormie erau prea puternice si de aceea Specialistii au fost invinsi. Dar Tix dupa lupta cu Specialistii erau prea obosite ca se se mai lupte si cu Winx pentru ca stiau ca Winx sunt foarte puternice.
Winx ii vazusera pe Specialisti pe jos si s-au dus sa vada ce s-a intamplat. Specialistii le-au zis ca Trix au fost aici sa le caute in special pe Bloom.
YOU ARE READING
Winx Club: Puterea Dragonului
Aksieste vorba de o zana pe care o cheama Bloom si este cea mai puternica zana din univers. vrajitoarele Trix vor sa ii fure puterile pentru a elibera vrajitoarele strabune. dar ajutata de prietenele ei Flora,Stella,Musa,Tecna si Leila nu vor reusi. Ele...