Capitolul 5

18 6 6
                                    

Radella le priveste pe rand pe Primrose si Valerie.
-Aduceti pe toata lumea aici.
Valerie care se trezise mai repede din soc decat Primrose, fuge inapoi pe scari spre dormitoare, primul la care ii zboara gandul e Benedict, el statea in pat cu o carte in mana, calmul disparandu-i la vederea expresiei lui Valerie. Rufus avea doar un halat de baie, se pare aruncat in graba pe el inainte sa deschida usa si era mai palid decat in mod normal, Ibis isi luase bluza invers, iar pe Leonardo il trezise din somn, acesta purtand de asemenea doar o pereche de boxeri.
Bate in usa lui Rigby iar el ii deschide etalandu-si intreaga goliciune.
-Se pare ca voi, favoriti Radellei nu sunteti adeptii hainelor.
Rigby rade si se acopera cu un halat asemanator cu a lui Rufus.
-Nu ti-as fi deschis asa daca stiam ca esti tu.
-Nu m-a deranjat in mod deosebit.
Rigby zambeste complice;
-Il asteptam pe Benedict de fapt.
-Gol?
-Abia ce mi-am terminat baia, indicand spre parul ud, oricum, Benedict treb...
-Benedict! tipa ea trezita la realitate. E... un varcolac
-Benedict e un varcolac? intreaba Rigby ridicand o spranceana.
-Ce? Nu! Atacatorul e un varcolac, l-a ucis pe baiatul bucataresei, ni l-a lasat la picioare ca pe o ofranda si a plecat...
Valerie realiza abia atunci cat de absurd suna totul.
-Dumnezeule! continua ea, n-o sa ne creada nimeni, eram acolo cu Radella si Primrose. Drace, Rigby l-am vazut! Si... copilul e mort, UN COPIL.
Calmul de pe chipul lui Rigby se mai evaporase, o apuca pe Valerie de umeri si o impringe spre iesire soptindu-i:
-Eu te cred.

Locul crimei era de toata mila, Alden plangea peste trupul mort a lui Elton tinandu-si copilul in brate. Benedict o implora sa il lase cateva momente sa inspecteze locul si sa nu miste cadavrul, insa Alden ii raspunse cu cele mai aprige injuraturi.
-Iti inteleg durerea, dar daca nu aflam ce se intampla aici, copilul tau n-o sa fie ultimul dintre noi care o sa moara.
Toata lumea era adunata la locul faptei, cu exceptia lui Darren.
-Unde e padurarul? maraie Leonardo.
-In padure, avea treaba in cabana, raspunde Ibis absent.
-Treaba in cabana? tipa el, fata proasta, e clar ca el a orchestrat toata nebunia asta, trebuie sa-l prindem si sa-l predam autoritarilor.
-Cred ca e timpul sa  aflati ce s-a intamplat. Alden, ingrijeste-ti copilul, restul, va rog sa ma urmati in salon. Stokely, vreau sa o aduci pe Holly aici.
Usa se tranteste iar in casa isi face aparitia Darren.
-Ce e cu sangele din gradina?
Elton a fost ucis in gradina in timp ce se juca cu Holly, ea a fost lasata inconstienta iar el adus in casa in bratele monstrului.
-Nu tu pui intrebarile aici, ucigasule! tipa Leon
Radella se intoarce spre el cu o privire critica:
-In salon, toti, acum.
-Vreau ca cineva sa mearga in sat si sa il caute pe Bran Rowling si sa-l aduca aici.
-Ce ar fi sa caute politia locala in locul unui amarat? sugereaza Nigel
-Nu, lucrurile raman asa cum am stabilit, cine se ofera?
-Eu, spune Nora ridicandu-se in picioare.
-Vreau sa pleci acum.
-Dar e seara! protesteaza Oakley ingrijorat.
-N-are cine sa-i faca rau, ucigasul e printre noi, mormaie Benedict.
Toata lumea il priveste surprins.
Nora alearga in camera si se intoarce imbracata intr-un palton gros, apoi iese pe usa dupa ce isi imbratiseaza tatal.
Dupa 10 minute in care Radella a incercat alaturi de Valerie si Primrose sa explice situatia fara succes, Benedict adauga:
-Trebuie sa fie droguri.
-Poftim? tipa revoltata Primrose de parca tocmai o injurase de mama.
-Nu exista varcolaci, criminalul e unul dintre noi si asta e clar, cineva se crede cu desavarsire H.H. Holmes.
-Nu eram sub influenta drogurilor pentru numele lui Dumnezeu! Nimeni nu a pus planta varcolacului in mana lui Oliver, o gasise singur, la naiba, ne avertiza, spune Valerie deja scoasa din sarite. Ti se pare ca oamenii au gheare ca alea?
-Si tu vrei sa cred aberatiile pe care le spun trei femei si un copil?
In ciuda incercarilor repetate  de a le explica cum sta situatia, putini au fost  cei care le-au crezut. Au mers la culcare cu spaima si incuindu-si usile, asteptand cu nerabdare intoarcerea Norei de a doua zi.

Nigel se trezise bine dispus, isi notase in carnet ultimele evenimente. Cand avea sa plece de acolo, isi promise sa scrie un articol de proportii, poate chiar o carte. Urase intodeauna povestile fanteziste, insa acum, era in centrul actiunii si isi dorea cu ardoare  sa fie totul adevarat.
Se aud doua batai in usa iar Stokely isi face aparitia in incapere cu niste haine curate.
-Oh, Stokely, spune Nigel in timp ce se apropie de el, presupun ca esti tare tulburat de cele intamplate, il cunosteai pe micul Elton de ceva timp.
Stokely il priveste trist, lacrimi stralucindu-i in coltul ochiului.
-Era un copil... ce fel de monstru ar ucide un copil?
-Asta ma tot intreb si eu, spune Nigel cu falsa empatie, apoi il imbratiseaza pe Stokely.

*

Au trecut 15 ore de la plecarea Norei in timp ce calatoria ei trebuia sa dureze maxim 3. Posibilitatea de a se rataci era aproape inexistenta, drumul spre sat fiind unul foarte clar, insa au decis oricum ca un grup sa plece in cautarea ei. Astfel, Benedict, Valerie, Darren(pe care trei sferturi dintre locatari il gaseau vinovat de crima, dar care stia zona) Rigby si Leonardo, care se agatase mai mult de ei.
Dupa 30 de minute de mers au ajuns la liziera padurii, la cativa metri departare, crengile copacilor atarnau intr-un mod neobisnuit, la apropierea de acestea au remarcat si cauza, de crengi atarna spanzurat un trup, Nora.


A Wolf or OtherUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum