Слизаше по - надолу, а аз си умирах от кеф...
Тае - Харесва ли ти?
Т/И - ...
Тае - ( спира с всичко )
Т/И - Да, моля те продължи
Тае - Няма да стане
Т/И - Моля те!
Тае - Това е за дето ми избяга!
Т/И - ( цупи се сладко )
Тае - Стига деее, утре пак... И си мислех, че аз съм по - настоятелния( казва тихо , докато слиза по стълбите )
Т/И - Чух тееее!
Тае - Ти мълчи там!😂
Г.Т.Т/И
Дори не знам, защо настоявах... Мале как се изложих... Все едно ме е хипнотизирал...
Г.Т.Те
Аз си знаех, че ще реагира така!(че то какво е станало толкос )
Също знам, че е и детствена ( ехее😂) Тааа всъщност не знам, защо я отвлякох... Исках малко екшън в живота си...😂 ( Иии тук отново откачих когато рекламираха капките 😂😂) ( стига съм разсъждавал толкоз, и без това не го правя, когато трябва😂)
А и си я бях набелязал отдавна😉. И още по - хубаво е, че е арми...




Г.Т.Т/И
Излизаше ми се и бях затворена тук се едно съм под карантина...(кахъъм)
Таа излязох в парка ( без предупреждение) А и без това не знаех къде е оня... Разхождах се, докато не се блъснах в едно момиче...
??? - Извинявай, голяма съм блейка
Т/И - Не, аз съжалявам, аз се блъснах в теб и аз съм блейката😅
??? - Между другото аз съм Марти
Т/И - Аз съм Т/И
Марти - Какво те води насам
Т/И - Ми нищо, просто ми беше скучно и реших да се поразходя.. Ти?
Марти - И аз така
Skip time
Г.Т.Т/И
Беше ми мн приятно с Мери ( в историята често мога да я пиша като Мери или Марти ) ( също, ако искате да ви включа в тая простотия пишете )
Разменихме си номерата и се оказа, че и тя е арми
Такаа баяс и е Хоби, а рекър моя баяс , но аз не и бях казала, че съм в Тае... Тя ми писа и...


Иии отново със закъснение и още е скучнаа... Сж мн

The VoiceWhere stories live. Discover now