Докато вратата не се отвори...
Тръгнах да бегам бате ( знам, че това се изтърка, но ако не го бях написала нямаше да съм аз😂) до другата стая.
Аз - Айш тоя ни е подслулваал... Излез да те заровя жив гадинооо!!!
Бффто - Ппхааасххаахаахях
Аз - Егати коня си па ти!
Бффто - *смее се *
Таа тя започна да бяга, а аз по дире и... Като куче и котка сме😂
Еейй психопати вий май ме забравихте! - привикна се оня
Аз - Ти кой ша наричаш психопат бе мишко?!( Нз какво пишааа😂)
Тръгнах да ги ГЪДИЛКАМ, а той са смееше кат молив...(ъм😂👌 аз нз как се смее молива... Игнорирайте)
Но естествено някой трябваше да да развали момента... Ест бфф, иначе нямаше да е тя... Емии тъпанарката ни снима ...
Аз - АХ ТИ КОЗЕЛ ТАКЪВ!
Юна - Хихи, виж ми инстаграмаа..
Еее не тука вече съвсем откачих, тя има мн последователи в инста и кой знае какво ще си помислят за нас, та това бе КИМ ТАЕХЬОНГ... Обичах си го и не исках да му се навъртат проблеми... А! Поне не му се вижда лицето...~~~Skip time~~~
Гл.Т.Юна
Нахранихме се и реших да си видя инста... Зарових се, но по едни време се сетих за качената сн от преди малко... Леле 6000 хар!!!
Порових се в коментарите... Малиии Т/И ще ме убие*измислете име😅* - Малее това Т/И ли е??? Тя си има гадже?? Мале толкова са сладичкии
*измислете име* - Кой е този красавец до Т/И? Тя си има гадже? Как си го гъделичка! Кажи й да ни запознае с него де!
*измислете име* - Аайййш бебинца, егати сладурите! Ако имаше и едно детенце покрай тях!Докарват ми диабет!
Имаше още много много ама ме мързи да пиша и на кого му пука? Както и да е...
Знам, че е тъпа и кратка и , че не съм качвала от отдавна... Ама... Нз..😂 Другите се надявам да ги пиша по - интересни...