Тае - Защо се опитваш да скриеш , че си влюбена в мен!?
Аз - ...Никога! Не съм влюбена в теб И НИКОАГ НЯМА ДА БЪДА! МЕЧТАЙ СИ!
Гл.Т.Тае
Честно казано, ме заболя от думите ѝ, но знаех, че го казва нарочно
... Какво да ви кажа познавам хората😏😆, а и така се беше изчервилааа...
Ееемиии, явно няма да ми признае скоро... Ще си поиграя тогава😏Аз - Аха, ясно...ок
Т/И - Какво ще правим днес?
Аз - Нз... Защо? Свикна с мен ли?😏
Т/И - Тоз па... Еми всъщност да... Нещо лошо?
Аз - Мммне
Т/И - 😶Гл.Т.Т/И
След този ,, смислен разговор" се изкъпах и облякох.
Нищо не ми се правеше... Искам да си мързелувам, да гледам в една точка и да се месят в живота на МУХИТЕ😆~~~ Skip time~~~
Мина известно време... Аз си бляяях, докато не усетих Тае да отваря вратата рязко, беше... Само по хавлия... Еееми и той са изкъпал човека...Гл.Т. Нетурал
Надвеси се над мен и започна да поставя мокри целувки по цялото ми тяло, опитвах се да го отблъсна, но не ми се получаваше, той ме целуваше жадно, като за последно, накрая просто реших да се отдам на на момента, като не си и помислях, че можа да стигнем далеч... А то по принцип всеки се сеща за това... Беше ме приклештил, като ме беше притиснал за леглото, знаех, че това което ще направим няма да е правилно, но... Веднъж се живее ( о боже 🤦🏼♀️) Започна да ми повдига блузата и разкопчава сутиена ми, после стана ред на късите ми гащи... Седях почти гола пред идола си... Беше ме страх, за това, че ще ми отнеме детствеността, затова излъгах, че ми се ходи по голяма нужда... Да не случайно казах ГОЛЯМА НУЖДА... Всех си дрехите, скришом или поне се опитах, но той се усетиТае - По голяма нужда, А?
Аз - А-ами...
Тае - Можеше просто да ми кажеш, че не си готова!
Аз - ... Не съм готова!
Тае - Но...
Аз - Но?!
Тае - Сещаш ли се какво ти обещах миналия път?!
Аз - Какво?
Тае - Ето това - каза взимайки ме на ръце. Постави ме на леглото и махна хавлията си, както и гащичките ми, честно казано, го исках, все пак го обичам, но той мен не, замислих се... Докато се усетя той вече го беше вкарал... Целия, аз стенех от болка, но той беше внимателен, след 10 мин вече бях свикнала и исках да забърза
Аз - Т-тае...ах...п-по - б-бърз-зо...м-моля... те!
Той вече се тласкаше с бясна скорост. След 2/3 ЗВЕРСКИ тласъка свършихме, бяхме задъхани.
Тае - Не си мисли, че съм те използвал, защото искам да знаеш, че те обичам!
Аз - Аз също!
Сгушихте се и заспахте.~~~ На сутринта~~~
Гл.Т.Т/И
Събудих се в прегръдките на Таехьнг... Аааггхх, уникално чувство... Дали изпитва нещо към мен? Вчера... Каза, че ме обича...Дали е така?! Искам да го попитам, но ме е срам... Оффф как мога да разбера?! + Това, какви сме си?! Мислят си за това, гледайки Тае, но не осъзнах, че се е събудил.
Той ме погали нежно по главата и продума:
Тае - Хеей, Добро утро, за какво си се умислила толкова?!
Аз - А-ами... Нищо...
Тае - Можеш да ми споделиш всичко! Вече сме заедно!
Аз - З-заед-дно?!?!
Тае - Мда, кюти?! Защо?! Не искаш ли😣?!
- Оффф - казах аз целувайки ги страстно по розовите му устнички... Целувахме се като за последно... Ето какви сме си😁😁😁
Много се радвааааааам... Много го обичам... Още не мога да повярвам, че е мой... САМО мой... Бебииииииииииии.... АААА, УМИРААМ... Хаха. Заради смотания въздух се отделихме... Добре де, защо любовта ни не е по - силна от нуждата ни за кислород?!?! А и... Дали ще потръгне връзката ни... Толкова фенки... Нищо чудно да се влюби в някоя, как няма да си хареса от МИЛЯРДИ момичета, луди по него! Ах, чудя се да са радвам ли да, плача ли...( За протокола, знам, че е ,, да са смея ли, да плача ли"😁😂)
Тае - Добре де, за какво си мислиш?! Кажи ми!
Аз - За нас... Дали ще потръгне...
Тае - Сериозно?! Сигурна ли си, че ме обичаш
Аз - Глупи, ти сам ме пита ,, Кога ще ти призная "
Тае - Е
Аз - Мхм
Аз - Айде да ставаме!
Тае - Още 20 Мин?!
Аз - Оф добрееее
Замислих се... Тае толкова време прекарва с мен... Не е ли на работа?! Да се срещне с момчетата, нещо... Не знам, ще го попитам после...~~~ Skip time ~~~
След 20 Мин лигавене се надигнахме и оправихме, закусихме и решихме да се поразходим в овеселителния парк... Мина доста време, с Таеги ми спечели мечеееее:( Не обръщайте внимание, че са две😂😂😂)
~~~Skip time~~~
( Е пак ли 😂🤦🏼♀️)
Такам... Прибрахме се вкъщи, много се забавлявахме, нооо общо взето нищо интересно не се случи... Е само дето видях мъжа от съня си... Стана нещо странно...:Иииихааа 820 думи
Това е достичка ( достичка😂)
Съжалявам за това, което ще прочетете... Чаоооо💞💞💞